Кваліфікаційні роботи бакалаврів

Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/9

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління експортним потенціалом аграрного підприємства в умовах євроінтеграції
    (2024) Свистуленко Владислав Сергійович; Файчук О.
    Розвиток економіки України в умовах дії воєнного стану та продовженні бойових дій супроводжується різними кризовими явищами в зовнішньоекономічних та соціальних напрямках, що в першу чергу зумовлені політичною нестабільністю в країні та неефективним процесом реформування економіки країни. Розвиток зовнішньоекономічної роботи вітчизняних підприємств також супроводжується вагомим впливом політичного та міжнародного середовища на їх діяльність. Це в комплексі зумовлює потребу в проведенні аналізу та оцінки потенційних можливостей суб'єктів господарювання на те, щоб здійснити зовнішньоекономічну діяльність, що зумовлює потребу в дослідженні поняття експортного потенціалу як економічної категорії. Мета роботи полягає в розкритті науково-теоретичних аспектів управління експортним потенціалом компанії Kernel Holdings S.A. та виокремленні практичних напрямків оптимізації його використання. Основними завданнями бакалаврської роботи є: - розглянути сутність поняття «експортний потенціал», його види і структуру; - дослідити особливості управління експортним потенціалом сільськогосподарського підприємства; - розкрити методичні підходи до оцінки величини експортного потенціалу та ефективності управління ним в аграрній сфері; - навести загальну організаційно-економічну характеристику досліджуваного аграрного підприємства; - оцінити величину експортного потенціалу досліджуваного підприємства; - провести діагностику ефективності системи управління експортним потенціалом досліджуваного підприємства; - навести прогноз розвитку аграрного ринку ЄС та перспектив збуту продукції для вітчизняних підприємств; - виявити напрямки оптимізації використання експортного потенціалу досліджуваного підприємства; - надати економічне обґрунтування управлінського рішення щодо оптимізації використання експортного потенціалу досліджуваного підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління експортним потенціалом аграрного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних основ управління експортним потенціалом аграрного підприємства в умовах євроінтеграції. При написанні роботи використовувалися загальні та спеціальні методи наукового пізнання, зокрема методи системного аналізу та синтезу, індукція та дедукції, узагальнення, а також методи графічного відображення основних результатів та статистичні методи. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що напрямки оптимізації використання експортного потенціалу досліджуваного підприємства можна використовувати в інших компаніях галузі. Випускна кваліфікаційна робота складається із вступу, 3 розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Основний текст роботи становить 66 сторінок, в т. ч. 7 таблиць, 16 рисунків. Список використаних джерел містить 51 найменувань, викладених на 5 сторінках.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Формування експортного потенціалу ринку м’яса свинини України в умовах євроінтеграції
    (2024) Скоц Ольга Василівна; Ібатуллін М.
    Інтеграція України до європейського простору відкриває нові можливості для розвитку різних галузей, зокрема й аграрного сектору. Серед експортно орієнтованих товарів м'ясо свинини посідає чільне місце, адже Україна входить до топ-10 світових виробників цієї продукції. Однак, реалізація експортного потенціалу української свинини на ринку ЄС потребує ретельного вивчення та аналізу низки аспектів, пов'язаних з адаптацією до європейських стандартів, вимог та норм. Із запровадженням воєнного стану в Україні галузь свинарства опинилася у частковій невизначеності, що призвело до втрати ринків збуту, які й до того були вимогливі до українських експортерів через часті спалахи АЧС в Україні; до зменшення поголів’я або ж його ліквідації через нестачу кормів та фінансування. Внаслідок воєнних дій значно порушилися логістичні зв’язки. Враховуючи, що Україна експортує лише близько 1% свинини з усіх видів м’ясної продукції, це робить українських експортерів ще менш впевненими у можливості подальшого розвитку галузі, маючи скрутне становище. Знаходження шляхів стимулювання експортного потенціалу свинини і ринків збуту цієї продукції є головним завданням сільськогосподарських підприємств. В цьому полягає актуальність теми даної бакалаврської роботи. Проблемою стану української галузі свинарства займалися такі вчені як М. Гопка, А. Карпенко, О. Савчук та ін., які досліджували фактори, що впливають на конкурентоспроможність українського експорту м'яса свинини, а також Ю. В. Самойлик, О.С. Юрченко, О. М. Бондарська, О. Маслак, С. М. Калінчик, Н. О. Аверчева, які аналізували проблеми та перспективи розвитку експорту м'яса свинини. Ці та інші дослідження слугували теоретичною та методичною базою для проведення даного дослідження. Мета бакалаврської кваліфікаційної роботи полягає у виявленні та розумінні теоретичних та практичних аспектів формування експортного потенціалу ринку м'яса свинини України в умовах євроінтеграції. Відповідно до мети окреслено наступні завдання: 1. розкрити сутність поняття «експортного потенціалу»; 2. визначити механізми формування експортного потенціалу; 3. проаналізувати особливості формування експортного потенціалу в умовах воєнного стану; 4. розглянути світову кон’юнктуру ринку свинини; 5. проаналізувати експортний потенціал ринку свинини України; 6. визначити економічну ефективність виробництва свинини в умовах воєнного стану; 7. охарактеризувати світовий досвід стимулювання експорту свинини; 8. дослідити напрями забезпечення державної підтримки експортного потенціалу ринку свинини України; 9. визначити напрями підвищення економічної ефективності експорту свинини в Україні в умовах воєнного стану. Об’єктом дослідження бакалаврської кваліфікаційної роботи є експортний потенціал ринку м’яса свинини України. Предметом дослідження бакалаврської кваліфікаційної роботи є формування експортного потенціалу ринку м’яса свинини України. Методи дослідження. У ході написання бакалаврської кваліфікаційної роботи застосовувались такі методи дослідження, як функціональний та системний аналіз, історичне та логічне спостереження, метод синтезу інформації, методи графічного зображення, групування, порівняння та метод узагальнення. Ця бакалаврська кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Перший розділ бакалаврської кваліфікаційної роботи присвячено дослідженню теорії сутності, механізму та особливостям формування експортного потенціалу. У другому розділі бакалаврської кваліфікаційної роботи було проаналізовано та оцінено сучасний стан експортного потенціалу ринку свинини України в умовах воєнного стану, а також проведено аналіз економічної ефективності виробництва свинини в Україні в умовах воєнного стану. Третій розділ роботи розкриває напрями стимулювання забезпечення експортного потенціалу ринку м’яса свинини України в умовах воєнного стану, а також в ньому розглянуто шляхи забезпечення державної підтримки експортного потенціалу ринку свинини України. У бакалаврській кваліфікаційній роботі подано 11 рисунків та 4 таблиці. Для написання дипломної роботи було використано 40 джерел інформації, серед яких наукові роботи, підручники, наукові статті та журнали, монографії та інтернет-ресурси, зокрема офіційні сайти та статистичні дані.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління міжнародною конкурентоспроможністю продукції підприємств аграрного сектору України в умовах євроінтеграції
    (2024) Богданюк Олександр Сергійович; Файчук О.
    Актуальність теми дослідження. У сучасному глобальному економічному середовищі, конкурентоспроможність підприємств є однією з ключових характеристик їх успішності. Це визначається можливістю та ефективністю адаптації до змін у конкурентній арені. Україна, як країна з великим аграрним сектором, має велике значення для сільськогосподарських підприємств. Таким чином, забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств є актуальним завданням як на внутрішніх, так і на міжнародних ринках, як сьогодні, так і в майбутньому. Процеси глобалізації набувають все більшого обсягу з кожним днем, що призводить до складнощів у бізнес-середовищі підприємств, особливо до загострення конкуренції на ринку та виникнення нових загроз. Внаслідок цього стає очевидною необхідність знаходження нових методів для підвищення конкурентоспроможності виробництва підприємств, що діють у сфері сільського господарства. Підприємство виступає як головна складова економіки та ключовий фактор у виробництві товарів та наданні послуг, необхідних суспільству. Тому необхідно акцентувати увагу на створенні механізму, що забезпечить його високу конкурентоспроможність та сприятиме ефективному функціонуванню. Формування конкурентних відносин сприяє створенню розвиненого ринку. Стабільне положення на ринку забезпечується, насамперед, внутрішньою стратегією, що мобілізує всіх працівників на активний та цілеспрямований розвиток в умовах постійних змін зовнішнього середовища. Для вирішення цієї проблеми необхідно провести більш детальний аналіз сутності управління конкурентоспроможністю сільськогосподарського підприємства, його ролі та значення в майбутньому розвитку сільського господарства. Метою бакалаврської роботи є обґрунтування напрямів вдосконалення процесу прийняття управлінських рішень щодо виявлення і реалізації конкурентних переваг продукції вітчизняних аграрних підприємств на міжнародних ринках за умов інтеграції до ЄС. Для досягнення поставленої мети потрібно виконати наступні завдання: − з’ясувати сутність дефініції «міжнародна конкурентоспроможність продукції»; − розглянути особливості управління міжнародною конкурентоспроможністю продукції підприємств; − узагальнити та систематизувати методичні підходи до оцінки ступеня міжнародної конкурентоспроможності продукції; − розглянути загальну організаційно-економічна характеристику ТОВ СП «НІБУЛОН»; − визначити міжнародну конкурентну позицію ТОВ СП «НІБУЛОН»; − проаналізувати ефективність прийняття управлінських рішень щодо формування конкурентних переваг продукції ТОВ СП «НІБУЛОН» на міжнародних ринках; − здійснити прогноз цінової кон’юнктури ринку зерна і продуктів його переробки у ЄС; − запропонувати та обґрунтувати напрями підвищення ефективності управлінських рішень щодо реалізації на ринку ЄС конкурентних переваг продукції ТОВ СП «НІБУЛОН». Об’єктом дослідження є процес формування і реалізації конкурентних переваг продукції підприємств вітчизняного аграрного сектору на міжнародних ринках. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних засад щодо управління міжнародною конкурентоспроможністю продукції підприємств аграрного сектору України в умовах євроінтеграції. Методи дослідження. У бакалаврській роботі були використані наступні загальнонаукові та спеціальні методи: теоретичне узагальнення при аналізі конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств та можливих шляхів її підвищення; структурно-логічний метод для побудови структури роботи та логіки проведення дослідження; монографічний метод для уточнення дефініції "міжнародна конкурентоспроможність продукції"; методи порівняння, аналізу і синтезу для оцінки діяльності агропідприємств сільськогосподарської галузі; метод економічного аналізу для оцінки ефективності роботи та управлінських рішень досліджуваних підприємств; SWOT-аналіз, метод BCG, метод Б.Баласси для оцінки міжнародної конкурентоспроможності продукції аграрних підприємств; Інформаційна база дослідження. В основі даного дослідження було проаналізовано законодавчі та нормативні акти, офіційні документи Державної служби статистики України, наукові праці вітчизняних і закордонних дослідників, статті в періодичних виданнях, навчальні посібники, матеріали конференцій, звіти фінансово-господарської діяльності ТОВ СП "НІБУЛОН", ТОВ "КЕРНЕЛ" та ін.