Навчальні та наукові видання

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/3

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації з дисципліни «Історія української державності»
    (ЦП "Компринт", 2023) Білан С.О.; Любовець О.М.; Стрілець В.В.; Булгакова О.В.; Грушецький Б.П.; Кравченко Н.Б.; Кропивко О.М.; Лановюк Л.П.; Хвіст В.О.
    Викладено загальні методичні рекомендації щодо вивчення дисципліни «Історія української державності» для студентів першого курсу денної форми навчання з усіх спеціальностей НУБіП України. Видання містить теми лекційних та семінарських занять, теми рефератів та рекомендації по їх написанню, контрольні питання до кожного модуля, список рекомендованої літератури. У додатках наведені критерії оцінки знань студентів, рекомендації щодо виконання індивідуальної науково-дослідної роботи та питання, на які необхідно звернути увагу при підготовці до іспиту тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Словник-довідник з історії української державності
    (ЦП "Компринт", 2019) Хвіст, Вікторія Олексіївна
    У словнику-довіднику вміщено короткі статті, в яких розповідається про найголовніші події й факти з історії українського народу, про державних і громадських діячів та митців України, пояснюються історико-політологічні терміни. Для студентів вищих навчальних закладів. Може бути корисним викладачам та широкому колу читачів
  • Ескіз
    Документ
    Теорія та історія соціального виховання: навчальний посібник для студентів спеціальності «Соціальна робота»
    (ЦП «Компринт», 2017) Шинкарук, Василь Дмитрович; Сопівник, Руслан Васильович; Сопівник, Ірина Віталіївна
    Навчальний посібник містить основи наукових знань із дисципліни «Теорія та історія соціального виховання» і складений відповідно до програми. У навчальному посібнику розкриваються особливості соціального виховання в Україні від найдавніших часів до сьогодення. Матеріали з кожного розділу містять завдання для самоперевірки здобутих знань. Навчальний посібник призначений для науково-педагогічних, педагогічних працівників, студентів, аспіратнів та усіх, хто цікавиться історією соціального виховання.
  • Ескіз
    Документ
    Громадсько-політична діяльність Є. Петрушевича: пошуки виховного ідеалу
    (ЦП "КОМПРИНТ", 2016) Сопівник, Руслан Васильович
    Монографія присвячена реконструкції біографії, життєвого шляху і громадсько-політичної діяльності відомого, але не достатньо дослідженого в історичному та педагогічному плані державного діяча часів Української національно-демократичної революції 1917-1921 р., лідера Західно-Української Народної Республіки Євгена Петрушевича. Ця постать має увійти на правах повноправного члена до Пантеону Героїв української історії, а особистісні якості, життєвий подвиг, громадсько-політична діяльність, приклади поведінки Євгена Педтрушевича, можуть слугувати матеріалом для побудови виховного ідеалу. Монографія розрахована на науковців, науково-педагогічних працівників, наставників академічних груп, аспірантів, студентів, а також усіх, хто цікавиться українською історією та вихованням особистості
  • Ескіз
    Документ
    Теорія та історія соціального виховання в зарубіжних країнах : навчальний посібник
    (ЦП «Компринт», 2015) Шинкарук, Василь Дмитрович; Сопівник, Руслан Васильович; Сопівник, Ірина Віталіївна
    Навчальний посібник містить основи наукових знань із дисципліни «Теорія та історія соціального виховання» і складений відповідно до програми. У навчальному посібнику розкривається предмет і завдання курсу, висвітлюється розвиток соціального виховання в зарубіжних країнах від найдавніших часів до сьогодення. На основі формаційного і цивілізаційного підходів детально аналізується розвиток соціально-педагогічних ідей та еволюція організованих форм виховання в егалітарному суспільстві в доісторичні часи, епоху Стародавнього Сходу, в добу Античності, Середньовіччя, Відродження і Реформації, Нового і Новітнього часу. Матеріали з кожної теми містять завдання для самоперевірки здобутих знань. Навчальний посібник призначений для науково-педагогічних, педагогічних працівників, студентів, аспірантів та усіх, хто цікавиться історією соціального виховання.