Навчальні та наукові видання
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/3
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті : соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу(Вид-во Українського фітосоціоцентру, 2015) Рябченко, Володимир ІвановичУ монографії уточнено сучасну місію вищої школи України. Визначено перелік найбільш небезпечних соціальних хвороб, якими системно уражені суспільство й вища школа. Обґрунтовано необхідність розв’язання проблеми компетентності з позицій багатовимірності. Актуалізовано світоглядну компетентність як визначальний чинник загальної компетентності. Сформульовано концептуальні зауваження щодо модернізації вітчизняної вищої освіти в контексті Болонського процесу. Розкрито сутність «грамотного» й «розумного» в життєвих виявах людини та проаналізовано проблему компетентності через тріаду: авторитаризм – цинізм – конформізм. Обґрунтовано актуалізацію особис- тості студента як дієвого чинника розвитку вищої школи й розроблено концептуальну модель соціалізації особистості студента. Визначено шляхи оздоровлення українського суспільства та його вищої школи. Для українських політиків, науковців, управлінців вищої освіти, викладачів вищої школи, студентів, аспірантів і докторантів, а також усіх, хто переймається проблемами вітчизняної вищої освітиДокумент Теорія і методика професійного навчання : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності 8.18010021 “Педагогіка вищої школи”(ЦП "КОМПРИНТ", 2014) Зайченко, І.В.Зміст посібника відображає навчальну програму дисципліни “Теорія і методика професійного навчання” і спрямований на забезпечення модернізації навчально-методичної підготовки магістрентів спеціальності 8.18010021 “Педагогіка вищої школи”. Посібник буде корисний студентам спеціальності 7.01010401 “Професійне навчання” та інших спеціальностей, викладачам вищих навчальних закладів