Навчальні та наукові видання
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/3
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Моніторинг і оцінка у соціальній роботі(Трик-Принт, 2022) Шинкарук, Василь Дмитрович; Пєша, Ірина Василівна; Сопівник, Ірина Віталіївна; Галайдюк, Вікторія Вікторівна; Кошук, Олександр БогдановичПосібник містить матеріали щодо організації і проведення моніторингу реалізації та оцінки ефективності різних форм організації діяльності у соціальній сфері: заходів, соціальних проєктів і програм, соціальних послуг. Визначено поняття «моніторинг», «оцінка», «оцінювання», сформульовані основні завдання впровадження моніторингу і оцінки як методик аналізу даних і результатів соціальної роботи. Сформульовано вимоги яким мають відповідати показники та індикатори оцінювання, принципи визначення кількісних та якісних показників. Наведено джерела інформації, методи збору даних та основні елементи планування моніторингу та оцінки діяльності. Визначено основні завдання, інструменти та механізми проведення моніторингу реалізації і оцінки ефективності соціальних заходів, соціальних проєктів, соціальних програм державного та регіонального рівнів, соціальних послуг. Матеріали посібника можуть бути використані викладачами, аспірантами, студентами в навчальному процесі за спеціальностями «Соціальна робота», «Соціальна педагогіка», «Управління соціальними закладами», підвищення кваліфікації фахівців соціальної сфері, а також фахівцями соціальної сфери, які здійснюють моніторинг і оцінку соціальних проєктів, програм та соціальних послугДокумент Теорія та історія соціального виховання: навчальний посібник для студентів спеціальності «Соціальна робота»(ЦП «Компринт», 2017) Шинкарук, Василь Дмитрович; Сопівник, Руслан Васильович; Сопівник, Ірина ВіталіївнаНавчальний посібник містить основи наукових знань із дисципліни «Теорія та історія соціального виховання» і складений відповідно до програми. У навчальному посібнику розкриваються особливості соціального виховання в Україні від найдавніших часів до сьогодення. Матеріали з кожного розділу містять завдання для самоперевірки здобутих знань. Навчальний посібник призначений для науково-педагогічних, педагогічних працівників, студентів, аспіратнів та усіх, хто цікавиться історією соціального виховання.Документ Організаторська робота у студентській групі : навчальний посібник для наставників студентських груп(Міленіум, 2017) Ковальчук, Тамара Іванівна; Шинкарук, Василь ДмитровичВисвітлені проблеми удосконалення змісту, методів та організаційних форм роботи у студентській групі. Схарактеризована сутність педагогічного процесу, спрямованого на формування компетентного, всебічно розвиненого, естетично та духовно багатого, підготовленого до творчої діяльності студента. Дозвіллєву діяльність відображено через призму звичаєвої культури українського народу. Запропоновано широкий спектр форм роботи у студентській групі, які можуть використовуватися науково-педагогічними працівниками, наставниками студентських груп у підготовці до свят, визначних дат та інших заходів. Показано досвід наставницької роботи у студентській групі СП-1501. Для наставників студентських груп, науково-педагогічних працівників, педагогів- практиків, студентів, широкого загалу читачів – усіх, хто цікавиться проблемами організаторської роботи у студентській групі, організації дозвілля і проведення вільного часу. Видання посібника здійснюється за кошти авторів.Документ Теорія та історія соціального виховання в зарубіжних країнах : навчальний посібник(ЦП «Компринт», 2015) Шинкарук, Василь Дмитрович; Сопівник, Руслан Васильович; Сопівник, Ірина ВіталіївнаНавчальний посібник містить основи наукових знань із дисципліни «Теорія та історія соціального виховання» і складений відповідно до програми. У навчальному посібнику розкривається предмет і завдання курсу, висвітлюється розвиток соціального виховання в зарубіжних країнах від найдавніших часів до сьогодення. На основі формаційного і цивілізаційного підходів детально аналізується розвиток соціально-педагогічних ідей та еволюція організованих форм виховання в егалітарному суспільстві в доісторичні часи, епоху Стародавнього Сходу, в добу Античності, Середньовіччя, Відродження і Реформації, Нового і Новітнього часу. Матеріали з кожної теми містять завдання для самоперевірки здобутих знань. Навчальний посібник призначений для науково-педагогічних, педагогічних працівників, студентів, аспірантів та усіх, хто цікавиться історією соціального виховання.