Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Кон’юнктура світового ринку транспортно-логістичних послуг(2023) Шуляренко Є.О.; Ралко О.Актуальність теми. Структурні зміни у світовому виробництві та міжнародній торгівлі переважно визначаються трансформаціями, які відбуваються в глобальній транспортно-логістичній сфері. Глобалізація міжнародної торгівлі передбачає безперешкодне переміщення ресурсів та товарів, що фактично неможливе без ефективної транспортної інфраструктури. Транспорт виступає важливою складовою у формуванні внутрішніх і міжнародних ринків, сприяючи повноцінному розвитку ринкової економіки. Метою дослідження сучасного стану кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг та визначення перспектив розвитку ринку транспортно-логістичних послуг в Україні. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - визначити сутність транспортно-логістичних послуг та їх роль у сучасному світі; - окреслити сучасні тенденції на світовому ринку транспортно-логістичних послуг; - описати зарубіжний та вітчизняний досвід застосування технології блокчейн в транспортно-логістичному обслуговуванні; - проаналізувати обсяги і структуру транспортно-логістичних послуг на світовому ринку; - визначити вплив пандемії коронавірусу на світовий ринок транспортно-логістичних послуг; - охарактеризувати стан ринку транспортно-логістичних послуг в ЄС; - проаналізувати місце України у світових рейтингах розвитку транспортно-логістичної інфраструктури; - охарактеризувати трансформацію ринку транспортно-логістичних послуг України в період воєнної агресії. Об’єктом дослідження є світовий ринок транспортно-логістичних послуг. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти функціонування кон'юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг. Методи дослідження: загальні методи (аналіз, синтез, індукція, дедукція, класифікація), теоретичні методи (системний аналіз), економіко-статистичні, графічні та інші. Наукова новизна. у роботі розкрито особливості кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг. Доведено, що даний сектор світового ринку постійно зростає, особливо в контексті розвитку електронної комерції та глобальних логістичних мереж. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Оцінка перспективних зовнішніх ринків українського продовольства(2023) Хотинюк А.М.; Збарський В.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Оцінка перспективних зовнішніх ринків українського продовольства» викладена на сторінках друкованого тексту, включає 12 таблиць та 22 рисунка. Робота складається зі вступу, трьох розділів та висновків. Для написання магістерської роботи використано літературних джерел. Актуальність дослідження: Зростаюча активність на зовнішніх ринках та глобальна конкуренція вимагають глибшого розуміння перспектив та можливостей для українського продовольчого експорту. Особливу увагу привертають питання вибору потенційних ринків для експорту курячого м'яса, розробки маркетингових стратегій та стратегій виходу на міжнародні ринки. Мета дослідження: Метою даної магістерської роботи є розроблення рекомендацій щодо підвищення ефективності експорту українського продовольства на основі проведення комплексного аналізу та оцінки перспективних зовнішніх ринків курячого м'яса. Об'єкт та предмет дослідження: Об'єктом дослідження є український експорт курячого м'яса та його потенціал. Предметом дослідження є оцінка перспективних зовнішніх ринків для українського курячого м'яса, методи та стратегії експорту, а також законодавче та регуляторне середовище експорту. База дослідження – ПрАТ «МХП». Методологія дослідження: Дослідження буде проведено на основі аналізу статистичних даних, літературних джерел, економічних моделей та методів маркетингового аналізу. Зокрема, буде використано методи стратегічного планування та оцінки ризиків. Результати дослідження будуть корисні для виробників та експортерів продовольства, а також для державних органів, які регулюють та підтримують експортну діяльність в Україні. Даний дослідницький проект спрямований на розвиток та підвищення конкурентоспроможності українського продовольчого сектору на міжнародних ринках та відповідає актуальним завданням в галузі зовнішньої торгівлі та аграрної політики України. Апробація результатів роботи: Тези «Перспективні зовнішні ринки українського продовольства», участь у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Маркетинг та логістика в агробізнесі»Документ Дослідження якості послуг пасажирських перевезень України в сучасних умовах(2021) Савченко, І.С.Документ Відносини між Україною та НАТО: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку(2022) Вітковський, А.А.Гуманітарно-педагогічний факультетДокумент Співробітництво між Україною та Європейським Союзом в аграрній сфері(2022) Руденко, В.Ю.Гуманітарно-педагогічний факультетДокумент Оцінка впливу змін клімату на ліси України(2023) Скороход, В.О.Документ Особливості висвітлення фактів агресії на території України західними інтернет-ЗМІ у період 2022-2023рр.(2023) Вегнер, А.Гуманітарно-педагогічний факультетДокумент Порівняльний аналіз стандартів суспільних мовників країн Західної Європи та України(2023) Харчук, Д.Гуманітарно-педагогічний факультетДокумент