Кваліфікаційні роботи

Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/1

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Стратегічне планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
    (2024) Козлов Денис Станіславович; Кузьменко С.
    Актуальність теми. В умовах глобалізації та інтеграції світової економіки, зовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД) є одним з ключових факторів успішного розвитку підприємств. Ефективне здійснення ЗЕД дозволяє компаніям розширювати ринки збуту, залучати іноземні інвестиції, отримувати доступ до новітніх технологій та ноу-хау, підвищувати конкурентоспроможність на внутрішньому та зовнішніх ринках. Однак, в сучасних динамічних умовах ведення бізнесу, коли зовнішнє середовище характеризується високим рівнем невизначеності та ризиків, успішна ЗЕД неможлива без ґрунтовного стратегічного планування. Саме стратегічне планування дозволяє підприємству визначити довгострокові цілі розвитку ЗЕД, розробити план дій щодо їх досягнення, ефективно розподілити ресурси, мінімізувати ризики та адаптуватися до змін зовнішнього середовища. Особливої актуальності питання стратегічного планування ЗЕД набуває для українських підприємств. В умовах економічної та політичної нестабільності, загострення конкуренції на внутрішньому ринку, багато вітчизняних компаній розглядають вихід на зовнішні ринки як можливість для зростання та розвитку. Проте, часто їм бракує досвіду та компетенцій у сфері стратегічного управління ЗЕД, що призводить до неефективних управлінських рішень, фінансових втрат та упущених можливостей. Таким чином, дослідження теоретичних засад та практичних аспектів стратегічного планування розвитку ЗЕД, аналіз зарубіжного досвіду в цій сфері, розробка рекомендацій щодо удосконалення процесу стратегічного планування ЗЕД на українських підприємствах є надзвичайно актуальними завданнями як з наукової, так і з практичної точки зору. Вирішення цих завдань дозволить підвищити ефективність управління ЗЕД вітчизняних компаній, зміцнити їх конкурентні позиції на світових ринках, сприятиме залученню іноземних інвестицій та інтеграції України у світовий економічний простір. Все це обумовлює актуальність обраної теми дослідження та її значущість для розвитку теорії і практики менеджменту зовнішньоекономічної діяльності. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є розробка теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегічного планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: 1. Дослідити сутність та значення стратегічного планування в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. 2. Розглянути етапи та методи стратегічного планування розвитку ЗЕД підприємства. 3. Вивчити зарубіжний досвід стратегічного планування розвитку ЗЕД підприємства. 4. Надати організаційно-економічну характеристику досліджуваних підприємств та їх зовнішньоекономічної діяльності. 5. Проаналізувати процес стратегічного планування розвитку ЗЕД на досліджуваних підприємствах. 6. Оцінити ефективність стратегічного планування розвитку ЗЕД досліджуваних підприємств. 7. Розробити рекомендації щодо удосконалення процесу стратегічного планування розвитку ЗЕД підприємства. 8. Обґрунтувати економічну ефективність запропонованих заходів з удосконалення стратегічного планування розвитку ЗЕД підприємства. Об'єкт дослідження: процес стратегічного планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні аспекти удосконалення стратегічного планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Практичне значення роботи. Запропоновані в роботі рекомендації та заходи щодо удосконалення стратегічного планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності можуть бути використані керівництвом підприємств для підвищення ефективності управління ЗЕД, зміцнення конкурентних позицій на зарубіжних ринках, поліпшення фінансових результатів діяльності. Теоретичне значення роботи. Результати дослідження поглиблюють теоретичні засади стратегічного планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, зокрема уточнено сутність та значення стратегічного планування ЗЕД, систематизовано етапи та методи стратегічного планування ЗЕД, узагальнено зарубіжний досвід у цій сфері. Методи дослідження. В процесі написання кваліфікаційної роботи були використані такі методи: аналіз і синтез, індукція і дедукція, абстрагування, узагальнення, системний підхід, статистичний аналіз, SWOT-аналіз, PEST- аналіз, економіко-математичні методи. Структура роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають вісім підрозділів, висновків, списку використаних джерел (43 найменування). Загальний обсяг роботи –55 сторінок.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Стратегічне планування діяльності підприємства з продажу сільськогосподарської техніки
    (2024) Горєлков В’ячеслав Романович; Лобунець Т.
    Актуальність теми. Відсутність у підприємств чіткої стратегії розвитку або невірно обрана стратегія призводять до зниження ефективності діяльності підприємств. В підсумку з військовим станом в країні це ускладнює діяльність компаній. У зв’язку з цим виникає необхідність здійснення стратегічного планування, що дасть можливість підприємствам покращити свою торгівельну діяльність. Починаючи з 70-х років XX століття, відбувається метаноя традиційних системам планування і управління. Щороку і дотепер середовища в якому оперують підприємства ще більше стають мінливішими і непередбачуваними. Середовища набувають динамічних змін через глобалізацію, розвиток технологій, посилення конкуренції та інші фактори. Це в підсумку робить ринок все більш складним для виживання та цілеспрямованого розвитку. В таких умовах для виживання та успішного розвитку підприємствам необхідна чітка стратегія, яка допоможе їм адаптуватися до змін та використовувати нові інноваційні можливості. Хочемо зазначити, що в наш час як ніколи раніше впроваджується автоматизація виробничих процесів, інноваційних цифрових рішень, доступність обчислювальних хмарних потужностей і даних - усе це дозволило компаніям та їх керівникам підвищувати ефективність, розширювати можливості для інновацій та оптимізації. Сучасні технології також спростили доступ до нових ринків, створивши нові канали комунікації та збуту. Нові технологічні рішення здатні революціонізувати виробничі, логістичні, маркетингові та інші бізнес-процеси, ставлячи нові вимоги до компаній у питаннях адаптивності, інноваційності та гнучкості. Це суттєво збільшило рівень конкуренції, адже сьогодні підприємства змагаються не лише на місцевому, а й на глобальному рівні. Наразі, підприємствам України доводиться адаптуватися до нових реалій, використовуючи сучасні методи стратегічного управління і планування, при цьому швидко реагувати на виклики, впроваджувати інноваційні підходи до управління, залучати персонал до процесу змін та ефективно використовувати наявні ресурси. Лише стратегічне мислення, адаптивність та гнучкість дозволять підприємствам успішно функціонувати в умовах постійних та динамічних змін бізнес-середовища. Метою дипломної роботи є аналіз і закріплення теоретичних знань, надання пропозицій зі шляхів удосконалення системи стратегічного планування діяльності торгівельного підприємства. Завдання дипломної роботи – дослідити основні методи та інструменти стратегічного планування, також визначити основні фактори, на які впливає стратегічне планування, крім того: – надати характеристику діяльності «Тайтен Машинері Україна» та його системи менеджменту; – оцінити фінансово-економічні показників діяльності підприємства; – провести аналіз зовнішнього і внутрішнього середовищапідприємствапідприємства; – визначення стратегічного потенціалу підприємства та формування його конкурентних переваг. Об’єкт дослідження – процес стратегічного планування діяльності підприємства ТОВ «Тайтен Машинері Україна» Предмет дослідження – визначення стратегічного потенціалу изначення стратегічного потенціалу підприємства підприємства «Тайтен Машинері Україна» та формування його конкурентних та формування його конкурентних переваг. В основу дослідження покладено загальнонаукові та спеціальні методи пізнання: абстрактно-логічний – для аналізу спеціалізованої літератури, теоретичного узагальнення й формування висновків щодо сутності контролінгу та його видів; декомпозиції – для розкриття мети дослідження та постановки завдань; методи аналізу та синтезу – для дослідження системи контролінгу на підприємстві. У ході дослідження тематики тематики стратегічного планування стратегічного планування та управління та управління підприємствами використовувалися різноманітні методи дослідження , що дозволило глибше розібратися у предметі дослідження та отримати глибше розібратися у предметі дослідження та отримати обґрунтовані результати. обґрунтовані результати. Зокрема було використано методи::аналізу літературних джерел та їх цитування, порівняльного аналізу різних методів планування, SWOT-аналізу, та аналізу фінансово-економічних показників діяльності підприємства. Кожен з цих методів надав унікальні підходи до вивчення проблеми та дозволив отримати глибоке розуміння сутності вивчення проблеми та дозволив отримати глибоке розуміння сутності стратегічного планування та його впливу на успішність управління підприємствами в сучасних умовах. Інформаційною базою дослідження є монографічні дослідження та наукові публікації з досліджуваної проблематики, а також учбові посібники та підручники. Теоретичною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, присвячені питанням стратегічного планування та управління підприємствами. Зокрема, були опрацьовані монографії, статті у фахових наукових виданнях, а також навчальні посібники та підручники з відповідної тематики. Вивчення та узагальнення наукових джерел дозволило сформувати теоретичне підґрунтя для подальшого аналізу планової діяльності підприємства та формування шляхів удосконалення системи стратегічного планування діяльності підприємства. Дипломна робота складається з вступу, 3 розділів, висновку, списку використаних джерел. Обсяг кваліфікаційної роботи складає 67 сторінок. Кількість таблиць - 16, рисунків – 10. В якості додатків було використано звіт про рух грошових коштів та звіт про фінансовий стан підприємства за 2022 та 2021 рік. Список використаних джерел налічує 35 найменувань літературних джерел.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Удосконалення інвестиційної стратегії підприємства
    (2023) Столяр, І.В.
    Актуальність дослідження полягає в необхідності розробки ефективних методів удосконалення інвестиційної стратегії підприємства. Об'єктом даного дослідження є інвестиційна стратегія підприємства ТДВ «СК «КВОРУМ». Предмет дослідження – процес та результати удосконалення інвестиційної стратегії ТДВ «СК «КВОРУМ». Метою полягає в удосконаленні інвестиційної стратегії підприємства - Страхової компанії «КВОРУМ» з метою досягнення оптимальної ефективності та прибутковості в умовах змінювального інвестиційного середовища. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: 1) Вивчення теоретичних аспектів інвестування; 2) провести аналіз існуючої інвестиційної стратегії підприємства 3) визначити проблеми та недоліки в існуючій стратегії; 4) розробити пропозиції щодо покращення інвестиційної стратегії; 5) визначити критерії успіху для нової стратегії; 6) розробити план впровадження та виконання нової інвестиційної стратегії Методологія дослідження інвестиційної стратегії страхової компанії базується на використанні різноманітних методів дослідження, такі як аналіз фінансових звітів та фінансового стану компанії. Також вивчаються літературні джерела, що містять інформацію про сучасні тенденції в інвестиційному менеджменті та страхуванні. Аналіз статистичних даних про ринок страхування може також бути важливим компонентом дослідження. Практичне значення одержаних результатів полягає у ретельному аналізі та удосконаленні інвестиційної стратегії страхової компанії "КВОРУМ" для забезпечення оптимального використання фінансових ресурсів та підвищення стійкості до ризиків, що дозволить підприємству ефективніше конкурувати на ринку та забезпечить йому стабільний фінансовий розвиток. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління конкурентною стратегією підприємства
    (2023) Шатковський, Д.В.
    Актуальність теми. Управління конкурентною стратегією в агросекторі України набуває особливої ваги у сучасних умовах глобалізації та зростаючої конкуренції. Ефективне управління дозволяє адаптуватися до швидких ринкових змін, оптимізувати виробничі процеси, впроваджувати інновації та забезпечувати стале розвиток підприємства. Метою дослідження є аналіз та розробка практичних рекомендацій щодо управління конкурентною стратегією на прикладі агросектору України, з акцентом на діяльності компанії РАЖТ Семенс Україна. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - Дослідження теоретичних аспектів управління конкурентною стратегією. - Аналіз поточного стану агросектору України та визначення його основних викликів. - Аналіз конкурентних стратегій підприємств в агросекторі України. - Розробка практичних рекомендацій щодо ефективного управління конкурентними стратегіями в агросекторі. Об'єкт дослідження: управлінські процеси в компанії РАЖТ Семенс, спрямовані на розвиток і реалізацію конкурентних стратегій. Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти управління конкурентною стратегією в агросекторі України. Методи дослідження: у дослідженні були використані аналітичний, дескриптивний, порівняльний методи, а також методи SWOT- та PESTEL-аналізу. Наукова новизна одержаних результатів полягає в комплексному аналізі конкурентної стратегії в українському агросекторі та в розробці практичних рекомендацій, які можуть бути використані для підвищення ефективності управління в аграрних підприємствах. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання рекомендацій та стратегічних підходів у реальних умовах українського агросектору для підвищення його конкурентоспроможності. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
    (2023) Векленко О.Ю.; Кузьменко С.
    Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» викладена на 75 сторінках друкованого тексту, включає 28 таблиць і 12 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 61 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» розглянуто суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства та узагальнено методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. У другому розділі «Оцінка стану стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» проаналізовано сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства. У третьому розділі «Напрямки стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» обґрунтовані шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: – вивчити суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити місце та роль стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності у системі стратегічного планування; – запропонувати методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства – проаналізувати господарсько-економічну діяльності підприємства; – вивчити сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – вивчити тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства; – запропонувати напрями забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку; – провести оцінку ефективності та ризиків стратегічного розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління стратегічним розвитком зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предметом дослідження є сукупність елементів системи ефективного стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю. Методи дослідження. В процесі проведення дослідження були використані загальнонаукові прийоми емпіричного дослідження, методи математичного моделювання, експертних оцінок, системного, стратегічного, ситуаційного, статистичного аналізу. методи економічного і статистичного аналізу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В Стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 72-74. 2. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В. Стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 43-45.