Кваліфікаційні роботи

Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/1

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план відкриття клінінгової компанії
    (2023) Яцюта, Євген Ігорович
    Структура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 24 ілюстративних матеріалів (19 таблиць та 5 рисунків). У списку використаних джерел 35 назв. Загальний обсяг роботи 71 сторінка. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні розвитку ринку клінінгових послуг, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності відкриття клінінгової компанії та розробці пропозицій її розвитку. Мета дослідження полягає у систематизації наукових та практичних знань щодо розвитку ринку клінінгових послуг та розробці і обґрунтуванні основ бізнес плану з відкриття клінінгової компанії. Об’єктом дослідження є процес відкриття та організації діяльності клінінгової компанії. Предметом дослідження є практичні та методичні аспекти обгрунтування бізнес-плану з відкриття власної справи. Основні завдання роботи: дослідити розвитку ринку клінінгових послуг; бізнес-плану відкриття клінінгової компанії; надати пропозиції з реалізації бізнес-плану; обґрунтувати пропозиції з розвитку бізнесу. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес-плану діяльності клінінгової компанії. Практична значущість проекту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності клінінгової компанії. У першому розділі розглянуто закордонний досвід роботи клінінгових компаній; досліджено особливості внутрішнього ринку закордонний досвід роботи клінінгових компаній; розглянуто особливості організації клінінгового бізнесу. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план з вирощування риби
    (2023) Старанов, Станислав Сергійович
    Структура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 21 ілюстративний матеріал (15 таблиць та 6 рисунків). У списку використаних джерел 41 назва. Загальний обсяг роботи 67 сторінок Актуальність теми роботи полягає у дослідженні розвитку ринку декоративних квітів, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності відкриття магазину декоративних квітів та розробці пропозицій його розвитку. Мета дослідження полягає у систематизації наукових та практичних знань щодо розвитку розвитку ринку декоративних квітів та розробці і обґрунтуванні бізнес плану з відкриття магазину декоративних квітів. Об’єктом дослідження є процес відкриття та організації діяльності магазину декоративних квітів. Предметом дослідження є практичні та методичні аспекти обгрунтування бізнес-плану з відкриття магазину декоративних квітів. Основні завдання роботи: дослідити розвитку ринку декоративних квітів; бізнес-плану відкриття магазину декоративних квітів; надати пропозиції з реалізації бізнес-плану; обґрунтувати пропозиції з розвитку бізнесу. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес-плану діяльності магазину декоративних квітів. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності магазину декоративних квітів. У першому розділі розглянуто закордонний досвід розвитку ринку декоративних квітів; досліджено особливості внутрішнього ринку декоративних квітів; розглянуто особливості торгівлі декоративними квітами. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Організація системи управління персоналом підприємства
    (2024) Семенюк Аліна Генадіївна; Голомша Н.
    Актуальність теми. Успішна діяльність підприємства в сучасних умовах залежить від багатьох факторів, серед яких одним з найважливіших є система управління персоналом. Ефективні робота підприємства та вирішення завдань, пов’язаних з стабільністю його розвитку та підвищенню конкурентоспроможності напряму залежать від кількості, якості та професійності персоналу. Управління персоналом має складний та системний характер і займає чільне місце в структурі управління підприємством. Ефективне управління персоналом є ключовим фактором успішності та конкурентоспроможності підприємств. Економічні зміни, технічний прогрес і загострення конкуренції вимагають від підприємств не тільки наявності кваліфікованих працівників, але й створення сприятливих умов для їх розвитку та задоволення. Ефективна система управління персоналом допоможе оптимізувати робочі процеси, підвищити продуктивність праці, знизити плинність кадрів і підтримувати високий рівень мотивації співробітників, що має велике стратегічне значення для успішної роботи підприємств в сучасному бізнес- середовищі. Управління персоналом досліджували Балановська Т.І. [3], В.А. Савченко [33], Д.П. Мельничук [21], О.В. Крушельницька [21], В.А. Євтушевський [16] та інші. Однак питання побудови ефективної системи управління персоналом підприємства є багатогранним, тому потребує подальших досліджень. Метою бакалаврської роботи є обґрунтування теоретико-методичних аспектів організації системи управління персоналом підприємства та розробка практичних рекомендацій щодо її вдосконалення та подальшого розвитку. Для досягнення поставленої мети були сформульовані та вирішені такі задачі: ● узагальнити сутність поняття «управління персоналом»; ● дослідити принципи формування та особливості функціонування системи управління персоналом підприємства; ● обґрунтувати сучасні підходи до управління персоналом та методи дослідження його ефективності; ● проаналізувати виробничо-господарську діяльність холдингу «Кернел»; ● оцінити систему управління персоналом холдингу «Кернел»; ● дослідити вплив системи управління персоналом на ефективність роботи компанії; ● дослідити можливості застосування інноваційних методів управління персоналом; ● обґрунтувати заходи щодо подальшого розвитку системи управління персоналом холдингу «Кернел»; ● розробити пропозиції щодо оптимізації системи управління персоналом досліджуваного підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування системи управління персоналом холдингу «Кернел. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти організації, розвитку та вдосконалення системи управління персоналом підприємства. Методи дослідження. Теоретичною основою даного дослідження є діалектичний метод пізнання та системний підхід до аналізу діяльності підприємства. Для досягнення поставлених завдань в бакалаврській роботі використано наступні методи: - монографічний – для узагальнення сутності поняття «управління персоналом»; - аналізу і синтезу - для деталізації об’єкта дослідження; - економіко-статистичний - для аналізу виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства. Інформаційними джерелами дослідження слугували дані державної статистичної звітності, офіційна науково-аналітична інформація Internet6 ресурсів, фінансова звітність холдингу «Кернел», навчально-наукова література. Апробація результатів бакалаврської роботи: результати дослідження обговорювалися та доповідалися на VIІ Міжнародної науково- практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Нові виклики для агарного сектору України в умовах глобалізації» (09 травня 2024 р.). Публікації. 1. Семенюк А.Г., Голомша Н.Є. Система мотивації персоналу в сучасних умовах. «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (09 травня 2024 р.). К. НУБіП України, 2024. С. 12-15. Структура роботи. Бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел із 51 найменування. Основний зміст роботи викладено на 77 сторінках друкованого тексту, робота містить 16 таблиць та 15 рисунків.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Удосконалення організації та планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства
    (2024) Гонтарук Тетяна Олексіївна; Діброва Л.
    Актуальність теми. Нині в умовах військового стану ефективною формою функціонування кожної країни є здійснення її зовнішньоекономічної діяльності. Отже, зовнішньоекономічна діяльність займає головну роль як у підвищенні економічного добробуту країни так і поліпшенні рівня життя населення, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності держави саме на зовнішньому ринку. одним з головних джерел отримання прибутку країни є експортні операції як основні елементи зовнішньоекономічної діяльності. Тому для підтримки відповідного рівня конкурентоздатності та досягнення успіхів у максимізації власних поточних та перспективних доходів організації насамперед потрібно спрямувати власну маркетингову та інвестиційну, інноваційну та виробничо-збутову діяльності на формування ефективному механізму щодо управління зовнішньоекономічною політикою, що дозволить ефективно використати усі наявні власні ресурси організації і дозволить виявити та всебічне задіяти існуючі ринкові можливості. Крім того, відзначимо, що ефективне управління зовнішньоекономічною діяльністю зазвичай спрямоване на формування економічно обґрунтованих ефективних управлінських рішень, що за умов ефективного їх виконання дозволить оформити міжнародні контракти та принесе підприємству більш високі позиції на світовому ринку, збільшить сукупний попит на продукти, поліпшить показники фінансового стану організації. Питанням організації та планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства присвячено ряд публікацій як вітчизняних так і зарубіжних науковців, серед яких Діброва Л. В. [16], Ковтун О. А. [15], Кузьменко С. В. [15], Тюріна Н. М. [44], Балдинюк В. М. [2], Карвацька Н. С. [44], Боднарчук О. І. [5], Гаврилюк І. І. [7], Гобела В. В. [8], Гребельник О. П [12], Доцюк С. О. [17], Дунська А. Р. [19], Кузнєцова К. О. [19], Козак Ю. [25], Румянцев А. [39], Румянцева Н. [39], Салій Є. Ю. [40], Салій О. О. [40], Чайковська В. В. [47], Скриньковський Р. [42], Процевят О. [42], Павленчик Н. [42] та інші. На основі дослідження літературних джерел, було встановлено, що існує певна невизначеність щодо розуміння підходів щодо ефективності організації та планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства за мінливих умов господарювання. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних основ забезпечення ефективності організації та планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Для досягнення мети нами визначені наступні завдання: – узагальнити суть та особливості зовнішньоекономічної діяльності; – дослідити специфіку та механізми організації та планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – вивчити методичні підходи щодо оцінки ефективності організації та планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – розглянути організаційно-економічна характеристику підприємства; – проаналізувати фінансово-економічний стан підприємства; – провести оцінку системи організації та планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити стратегічні альтернативи при формуванні стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності; – запропонувати напрями підвищення ефективності організації та планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес організації та планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти забезпечення ефективності організації та планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Для досягнення мети бакалаврської кваліфікаційної роботи використовувались методи дослідження в основі емпіричні та загальнонаукові прийоми наукових методів. Так при аналізі сучасного стану та тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності були використані середні та відносні величини а також ряди динаміки. Узагальнення та формулювання висновків були зроблені з використанням абстрактно-логічного методу та спостереження. Інформаційну базу досліджень становили Закони України, нормативно- правові та законодавчі акти, дані Міністерства економіки України, наукові статті вітчизняних та зарубіжних авторів, підручники та посібники з обраної тематики, Інтернет ресурси. Особистий внесок здобувача. Бакалаврська кваліфікаційна робота є результатом самостійного дослідження. Результати та висновки, викладені в бакалаврській кваліфікаційній роботі, отримані автором особисто. Обсяг і структура бакалаврської кваліфікаційної роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літературних джерел із 50 найменувань. Робота містить 13 таблиць, 12 рисунків. Основний зміст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладений на 60 сторінках комп’ютерного тексту.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління конфліктами в організації
    (2024) Чабан Тетяна Віталіївна; Восколупов В.
    Актуальність теми. В умовах воєнного стану в Україні постає важливе питання забезпечення психічного здоров’я українців, а отже особливої уваги потребує дослідження аспектів управління конфліктами на будь-якому підприємстві. Необхідно налагодити процес ефективного управління конфліктами, що допоможе зменшити напруженість і створити сприятливу атмосферу на робочому місці, що є важливою складовою успішного функціонування підприємства в сучасних реаліях. Конфлікт є невід’ємною частиною людських взаємовідносин. В динамічному русі сьогодення, де на складні питання зустрічаються різні точки зору, суперечності неодмінно виникатимуть. Конфлікти в організації можуть носити як і позитивний, так і негативний характер, все залежить від того, якими були їх причини та наслідки. А спосіб управління та вирішення цих конфліктів визначатиме загальну ефективність роботи в самій організації. Не існує жодної організації, в якій би не існувало конфліктних ситуацій, а більша половина таких випадків виникають незалежно від волі самих людей. Конфлікти безпосередньо пов’язані з визначенням функцій і завдань, структурою системи управління, характером ролей та їх розподілом між окремими групами на підприємстві. Управління конфліктами є одним із найскладніших викликів для кожного керівника, тому з’являється потреба у забезпеченні їх ефективного регулювання на підприємстві. Теоретичні та практичні аспекти управління конфліктами в організації досліджували такі учені, як: Т. Балановська, Дж. Бартон, О. Белінська, Ю. Біляк, К. Боулдінг, А. Войцихова, Е. Гідденс, Р. Дарендорф, Т. Дуткевич, Р. Кілман, Т. Лепейко, О. Миронова, М. Михайліченко, Л. Понді, М. Примуш, А. Троян та ін. Ознайомлення із опублікованими працями, присвяченими дослідженню практичних та теоретичних аспектів управління конфліктами в організації, підтверджує актуальність обраної теми дослідження. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є розкриття теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління конфліктами в організації. Для досягнення мети бакалаврської кваліфікаційної роботи, було поставлено наступні завдання: - розкрити сутність поняття конфлікту в організації; - навести класифікацію конфліктів та їх типологію в організації; - охарактеризувати методичні підходи до управління конфліктами в організації; - навести загальну характеристику підприємства; - провести аналіз складу та плинності персоналу підприємства; - здійснити оцінювання ефективності системи управління конфліктами в підприємстві; - запропонувати сучасні методи управління конфліктами в підприємстві; - розробити систему тренінгів та вебінарів для попередження конфліктів серед співробітників підприємства; - запропонувати зарубіжний досвід управління конфліктами в організації. Об’єктом дослідження є процес управління конфліктами на підприємстві. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти управління конфліктами на підприємстві. Детальне дослідження здійснено на матеріалах ДП «ССМ» Шевченківського району м. Києва. Методи дослідження. Методологічною основою бакалаврської кваліфікаційної роботи є комплексний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні наукові праці та розробки українських і зарубіжних вчених у теорії управління конфліктами в організації. Для досягнення поставленої у бакалаврській кваліфікаційній роботі мети були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: дедукції – для побудови структури роботи в логічному взаємозв’язку та вивченні загалом предмета; індукції – для формування загальних висновків проведеного дослідження; абстрактно-логічний та синтезу – для уточнення тлумачень категоріального інструментарію обраної теми дослідження; табличний та графічний – для аналізу та оцінки інформації. Інформаційною базою бакалаврської кваліфікаційної роботи є нормативно-правові акти України, українські та зарубіжні інформаційні джерела, річні звіти та первинна документація ДП «ССМ», а також результати власних спостережень. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення управління конфліктами в організації, що сприятиме підвищенню продуктивності праці в підприємстві. Структура роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладено на 68 сторінках, у тому числі робота містить 19 таблиць, 16 рисунків, 45 використаних джерел.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Організація міжнародних транспортних перевезень
    (2023) Базюк В.В.; Костюк О.
    Магістерська кваліфікаційна робота містить: 91 сторінку, 6 рисунків, 20 таблиць, 50 літературних джерел. Актуальність теми. Організація міжнародних вантажних перевезень – це складний процес, який вимагає дотримання митних правил, вибору оптимального транспортного засобу та маршруту, а також належної документаційної роботи. Дотримання цих основних аспектів сприяє ефективній та надійній міжнародній доставці товарів, допомагаючи мінімізувати ризики і витрат для учасників логістичних ланцюгів. Мета магістерської роботи полягає в узагальненні теоретичних та обґрунтуванні практичних рекомендацій щодо організації міжнародних транспортних перевезень. Досягнення поставленої мети передбачає необхідність вирішення наступних завдань: 1. Розглянути поняття та правове регулювання міжнародних перевезень. 2. Вивчити категорії міжнародних транспортних перевезень. 3. Ознайомитися з особливостями організації міжнародних вантажних перевезень. 4. Надати організаційно-економічну характеристику ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». 5. Визначити основні тенденції розвитку ринку міжнародних транспортних перевезень. 6. Провести аналіз ефективності міжнародних транспортних перевезень товариства. 7. Обґрунтувати впровадження автоматизованих систем управління логістикою. 8. Дослідити інтеграцію систем відстеження вантажів та моніторингу. Об’єктом дослідження є процес організації міжнародних транспортних перевезень ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Предмет дослідження – теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародних транспортних перевезень підприємства. В процесі роботи були застосовані такі методи дослідження: – метод пошуку та збору інформації при вивченні теоретичних засад організації міжнародних транспортних перевезень; – аналіз, який використовувався для оцінки основних тенденцій розвитку ринку міжнародних транспортних перевезень та аналізу ефективності міжнародних транспортних перевезень товариства; – графічний метод, що передбачав створення візуальних діаграм, графіків та схем для відображення структури та динаміки міжнародних транспортних перевезень; – табличний метод, що включав у себе аналіз та порівняння числових даних, представлених у вигляді таблиць; – метод узагальнення використано для того, щоб зробити висновки по здійсненому дослідженню. Практична цінність роботи полягає в розробці заходів щодо удосконалення організації міжнародних транспортних перевезень ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Апробація результатів дослідження. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.)
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Організація збуту продукції
    (2023) Перевозчиков І.С.; Бондаренко В.
    Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Організація збуту продукції» складається зі вступу , трьох розділів ,висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 55 сторінок комп’ютерного тексту, в тому числі 7 таблиць, 12 рисунків, 40 джерел використаної літератури Мета дослідження – теоретичне та аналітичне дослідження планування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванні перспективних напрямків її удосконалення. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Дельтахім». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації збутової діяльності. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методичною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики планування та організації мaркетингoвої діяльності, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (сучасний стан та перспективи реалізації маркетингової стратегії ), розрахунково-конструктивний та експериментальний (визначення ефективної маркетингової стратегії ТОВ «Дельтахім») та інші. Інформаційною базою дослідження становлять наукові праці відомих учених, спеціальна економічна література, матеріали науково-практичних конференцій, електронні ресурси та результати особистих досліджень автора.