Кваліфікаційні роботи

Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/1

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план з виробництва рекламно-торгівельного обладнання з дерева
    (2023) Кичкирук, Владислав Володимирович
    Кваліфікаційна магістерська робота складається з вступу, 3 розділів, висновків, 2 додатків, списку використаних джерел, який містить 33 найменування, 57 сторінок друкованого тексту, 8 рисунків і 7 таблиць. В першому розділі проаналізовано внутрішній ринок торгово-рекламного обладнання з дерева, соціально-економічне значення такого підприємства та його особливості. Побудовано дерево цілей та дерево проблем проекту. У другому розділі кваліфікаційної магістерської роботи побудовано організаційно-виробничий план проекту, де підраховані початкові інвестиційні витрати, організаційна структура підприємства, побудована діаграма Ганта. Також побудовано фінансовий план проекту, де підраховано прогнозований фонд оплати праці, проаналізовані прогнозовані змінні та постійні витрати та їх структуру. У третьому розділі оцінено заплановану ефективність проекту, підраховано ключові показники ефективності, та проведено їх аналіз. Також запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства: розширення ринків збуту, вихід на міжнародні ринки, підвищення якості продукції та зменшення собівартості. Висновки аналізують доцільність реалізації проекту, необхідні корективи, уточнення деяких аспектів та альтернативні шляхи у разі невдач на тій, чи іншій стадії імплементації проекту, визначено рівень затребуваності продукції її ніша та образ майбутнього клієнта.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Формування маркетингової стратегії підприємства
    (2024) Білан Ростислав Русланович; Аксентюк М.
    Актуальність теми. В умовах постійно змінюючогося бізнес–середовища формування маркетингової стратегії є ключовим елементом успішної конкурентної боротьби та забезпечення стійкого розвитку підприємства. Шляхом аналізу ринку, конкурентів, споживачів та власних ресурсів підприємство може визначити свої переваги та недоліки, що допоможе виробити ефективну маркетингову стратегію. Правильно спроектована маркетингова стратегія дозволить підприємству залучати нових клієнтів, утримувати існуючих, а також збільшувати свою частку на ринку. Завдяки адаптивності та гнучкості маркетингової стратегії, підприємство може ефективно реагувати на зміни у споживчих уподобаннях, технологічному прогресі та економічному середовищі. Ефективне впровадження маркетингової стратегії дозволить підприємству збільшити свою конкурентоспроможність, розширити свою аудиторію та збільшити прибутковість діяльності. Окремі проблеми формування маркетингових стратегій розглядали такі вчені як Гонтарева І., Мангушев Д., Жденовська А., Горобець Н., Кириченко С., Половинка К., Долгальова О., Мартиненко В., Лісений Є., Дяченко Ю., Кузьминчук Н., Горшков М., Блажко Ю., Бриндіна O., Труш М. . Процишин Ю., Хринюк О., Ганіч С. Ознайомлення з опублікованими працями, присвяченими дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування маркетингової стратегії підприємства, підтверджує актуальність вибраної теми дослідження. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення формування маркетингової стратегії підприємства. Відповідно до мети визначені завдання дослідження: - визначити теоретичні підходи до визначення маркетингової підприємства; - розглянути чинники та етапи розробки маркетингової стратегії; - охарактеризувати методологічні засади вибору та обґрунтування маркетингової стратегії; - навести загальну характеристику підприємства; - оцінити маркетингове середовище підприємства; - виконати оцінку ефективності маркетингової стратегії підприємства; - обґрунтувати можливі заходи щодо формування маркетингової стратегії підприємства; - навести адаптивну стратегію підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової стратегії підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства. Поглиблені дослідження здійснені на матеріалах АТ «КБ «ПРИВАТБАНК». Методи дослідження. Методологічною основою бакалаврської кваліфікаційної роботи є комплексний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні наукові праці та розробки українських і зарубіжних вчених у теорії формування маркетингової стратегії підприємства. Для досягнення поставленої у бакалаврській кваліфікаційній роботі мети були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: дедукції – при побудові структури роботи в логічному взаємозв’язку і вивченні предмета загалом, єдності та взаємозалежності його окремих складових частин; індукції – при формуванні загальних висновків до проведеного дослідження; абстрактно–логічний та синтезу – при уточненні тлумачень категоріального інструментарію обраної теми дослідження; табличний та графічний – для аналізу та оцінки інформації; Інформаційною базою бакалаврської кваліфікаційної роботи є нормативно–правові акти України, українські та зарубіжні інформаційні джерела, річні звіти та первинна документація АТ «КБ «ПРИВАТБАНК» а також результати власних спостережень. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення формування маркетингової стратегії підприємства, що сприятиме підвищенню прибутковості та конкурентоспроможності підприємства. Структура роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладено на 74 сторінці, у тому числі робота містить 15 таблиць, 5 рисунків, 3 додатки та 36 використаних джерел. Структура і обсяг роботи. Бакалаврське дослідження містить список використаних джерел із 36 найменувань, 15 таблиць, 5 рисунків, 3 додатки та викладене на 60 сторінках основного тексту.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Організація збуту продукції
    (2023) Перевозчиков І.С.; Бондаренко В.
    Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Організація збуту продукції» складається зі вступу , трьох розділів ,висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 55 сторінок комп’ютерного тексту, в тому числі 7 таблиць, 12 рисунків, 40 джерел використаної літератури Мета дослідження – теоретичне та аналітичне дослідження планування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванні перспективних напрямків її удосконалення. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Дельтахім». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації збутової діяльності. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методичною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики планування та організації мaркетингoвої діяльності, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (сучасний стан та перспективи реалізації маркетингової стратегії ), розрахунково-конструктивний та експериментальний (визначення ефективної маркетингової стратегії ТОВ «Дельтахім») та інші. Інформаційною базою дослідження становлять наукові праці відомих учених, спеціальна економічна література, матеріали науково-практичних конференцій, електронні ресурси та результати особистих досліджень автора.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Розробка стратегії просування товарів на зовнішній ринок
    (2023) Матвійченко В.А.; Збарський В.
    Актуальність теми. Маркетинг - це один із найважливіших різновидів економічної та суспільної діяльності, який дозволяє за рахунок вивчення та задоволення потреб споживачів більш повно використовувати наявні ресурси, отримувати прибуток і підвищувати конкурентоспроможність підприємства. Маркетинг вбирає всі ланки технологічного ланцюжка, створюючи споживчу цінність, орієнтуючись на ідеологію ринку, дозволяє упроваджувати на підприємстві принципи роботи, адекватні ринковому середовищу. Основа принципу маркетингу - це вивчення, та активне пристосування до вимог ринку з одночасним цілеспрямованим впливом на нього. Метою дослідження є розробка та обґрунтування пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: − визначити сутність, принципи і функції маркетингу; − дослідити основні фактори формування попиту та стимулювання збуту продукції на зовнішньому ринку; − узагальнити методичні підходи до управління маркетинговою діяльністю на зовнішньому ринку; − навести загальну організаційно - економічну характеристику ТОВ «Епіцентр К»; − проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − проаналізувати зовнішнє та внутрішнє середовища функціонування ТОВ «Епіцентр К»; − навести напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − розробити заходи із удосконалення стратегії маркетингу на ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку у сучасних умовах; − розрахувати економічну ефективність наданих пропозицій. Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність ТОВ «Епіцентр К». Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти, методи та підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку сьогодні. При виконанні роботи використовувалися загальнонаукові методи дослідження: аналіз та синтез, системний підхід, класифікація, узагальнення, графічний метод, порівняльний аналіз, а також спеціальні наукові методи, а саме, методи фінансового аналізу, SWOT-аналіз. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає у тому, що були наведені сучасні способи оптимізації маркетингом стратегії ТОВ «Епіцентр К» з використанням новітніх технологій – Інтернет – ресурсів. Практичне значення результатів дослідження полягає у тому, що провадження запропонованих в дипломній роботі заходів сприятиме зміцненню конкурентних позицій підприємства на зовнішньому ринку та покращенню показників його фінансово-господарської діяльності. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури (64 найменування) та додатків.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge