Кваліфікаційні роботи
Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ access-status.restricted.listelement.badge Інформатизація систем управління агробізнесом(2023) Якименко, С.Р.Актуальність теми: Інформатизація та використання інформаційних технологій у сільському господарстві стають одним з основних елементів, що визначають успішність агробізнесу в сучасному світі. Розвиток агробізнесу вимагає оптимізації управління та використання ресурсів для забезпечення ефективності та конкурентоспроможності. Інформатизація систем управління агробізнесом може стати ключовим фактором для досягнення цих цілей. Метою даного дослідження: є дослідження та аналіз процесів інформатизації в системі управління агробізнесом з метою підвищення ефективності та конкурентоспроможності аграрних підприємств. Основною фокусною точкою дослідження є аналіз і вдосконалення системи управління агробізнесом на прикладі продукту Climate Field View від компанії Баєр. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Провести аналіз напрямів інформатизації в управлінні агробізнесом. 2. Дослідити досвід впровадження елементів інформатизації на українських аграрних підприємствах. 3. Визначити роль інформатизації у системі управління агробізнесу та її вплив на конкурентоспроможність та ефективність підприємств. 4. Проаналізувати діяльність ТОВ “Bayer», та використання інформаційних технологій в системі управління компанією. 5. Провести порівняльний аналіз найкращих практик серед інших представників ПЗ для управління агробізнесом на ринку України. 6. Розробити рекомендації для вдосконалення продукту Climate Field View від ТОВ «Bayer». Об'єктом дослідження є система управління агробізнесом. Предмет дослідження – процес інформатизації системи управління агробізнесом з акцентом на застосування інформаційних технологій . Методологія дослідження ґрунтується на комплексному підході, що охоплює як теоретичний, так і практичний аналіз. Для проведення дослідження були застосовані методи фінансового аналізу, емпіричного аналізу порівняльного аналізу, та інші. Наукова новизна одержаних результатів. В роботі визначені новітні методи інформатизації на прикладі ТОВ «Баєр» та продукту Climate FieldView, проведено дослідження функціоналу платформ для здійснення сільськогосподарської діяльності та запропоновані нові рішення щодо вдосконалення програмного забезпечення компанії. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути впровадженими в ТОВ «Баєр». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління конкурентною стратегією підприємства(2023) Шатковський, Д.В.Актуальність теми. Управління конкурентною стратегією в агросекторі України набуває особливої ваги у сучасних умовах глобалізації та зростаючої конкуренції. Ефективне управління дозволяє адаптуватися до швидких ринкових змін, оптимізувати виробничі процеси, впроваджувати інновації та забезпечувати стале розвиток підприємства. Метою дослідження є аналіз та розробка практичних рекомендацій щодо управління конкурентною стратегією на прикладі агросектору України, з акцентом на діяльності компанії РАЖТ Семенс Україна. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - Дослідження теоретичних аспектів управління конкурентною стратегією. - Аналіз поточного стану агросектору України та визначення його основних викликів. - Аналіз конкурентних стратегій підприємств в агросекторі України. - Розробка практичних рекомендацій щодо ефективного управління конкурентними стратегіями в агросекторі. Об'єкт дослідження: управлінські процеси в компанії РАЖТ Семенс, спрямовані на розвиток і реалізацію конкурентних стратегій. Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти управління конкурентною стратегією в агросекторі України. Методи дослідження: у дослідженні були використані аналітичний, дескриптивний, порівняльний методи, а також методи SWOT- та PESTEL-аналізу. Наукова новизна одержаних результатів полягає в комплексному аналізі конкурентної стратегії в українському агросекторі та в розробці практичних рекомендацій, які можуть бути використані для підвищення ефективності управління в аграрних підприємствах. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання рекомендацій та стратегічних підходів у реальних умовах українського агросектору для підвищення його конкурентоспроможності. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління конкурентною стратегією підприємства(2023) Іванов, О.О.Актуальність теми. Теоретичні положення про конкуренцію як рушійну силу розвитку економіки були започатковані в середині XVIII ст. У процесі розвитку погляди на конкуренцію змінювались, і дослідники сходяться на думці, що це поняття достатньо багатогранне. Більшість економістів під конкуренцією розуміють боротьбу (змагання, суперництво) суб’єктів господарювання ринку за досягнення своїх цілей: кращих, вигідніших умов поставок ресурсів, виробництва і збуту товарів, отримання якомога вищого прибутку. Тобто, з точки зору держави та будь-якого об’єкту господарювання конкуренція – це дуже важливо, тому що вона є ключовим елементом ринку: немає конкуренції – немає ринкової економіки. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій при впровадженні на підприємстві конкурентної стратегії та управління нею. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - Розглянути класифікації та сутність конкурентних стратегій; - Дослідити формування конкурентної стратегії підприємства; - Виявити виклики конкурентної стратегії підприємства; - Дослідити сучасний стан вітчизняної аграрної галузі; - Охарактеризувати діяльність ТОВ «Сингента»; - Проаналізувати конкурентні переваги ТОВ «Сингента»; - Окреслити шляхи вибору конкурентної стратегії ТОВ «Сингента»; - Надати рекомендації з впровадження конкурентної стратегії ТОВ «Сингента». Об’єкт дослідження: конкурентна стратегія підприємства. Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні питання формування конкурентної стратегії підприємства. Методи дослідження: в ході дослідження використано методи аналізу, спостереження, порівняння, а також фінансово-математичні (статистичні) методи розрахунків ефективності компанії. Наукова новизна одержаних результатів. В роботі визначені сучасні основи формування конкурентної стратегії ТОВ «Сингента», здійснено дослідження діючої практики використання маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «Сингента», запропоновані нові наукові рішення щодо конкурентної стратегії компанії. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження впроваджуються в ТОВ «Сингента». Апробація результатів магістерської роботи. Підготовлені тези для написання статті та участі у конференціях.Документ access-status.restricted.listelement.badge Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції(2023) Оксенюк Н.В.; Гераймович В.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції» викладена на 97 сторінках друкованого тексту, включає 17 таблиць і 7 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання кваліфікаційної магістерської роботи використано 35 літературних джерел. Актуальність теми. Підприємству для успішної діяльності, ефективного обрання стратегії розвитку, результативного вирішення проблем необхідна інформація про побажання споживачів, про товари та послуги конкурентів, про те, яка ситуація на ринку як зменшити ризики в сучасних умовах господарювання, яку можна зібрати провівши маркетингові дослідження. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та практичних засад організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції та розробка напрямків вдосконалення маркетингових досліджень на підприємстві. Українські підприємства повинні вирішувати ці питання та розвивати галузь маркетингових досліджень для підвищення власної конкурентоспроможності, адже інформація в наш час виступає важливим елементом успішної роботи. Необхідність маркетингових досліджень обумовлена тим, що керівництво будь-якої організації, приймаючи маркетингові рішення, має обрати найефективніші з них з погляду прибутковості та рівня ризику. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - узагальнити теоретичні основи організації маркетингових досліджень підприємства; - проаналізувати організацію маркетингового дослідження на підприємстві; - запропонувати шляхи вдосконалення організації маркетингових досліджень на підприємстві. - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства; - провести аналіз системи управління маркетинговою діяльністю підприємства; - оцінити ефективність маркетингової діяльності в підприємстві; - здійснити прогнозування обсягів реалізації продукції в підприємстві на майбутні періоди; - запропонувати шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Валківський молокозавод». Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних основ організації маркетингових досліджень на ТОВ «Валківський молокозавод». Методи дослідження: абстрактно-логічний, метод зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляціно-регресійний аналіз, монографічний метод. Наукова новизна. Отримано подальший розвиток, запропоновані шляхи вдосконалення маркетинговою діяльністю підприємства. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на III Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Маркетинг та логістика в агробізнесі». (м. Київ, НУБіП України, 20 квітня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Маркетингові засади конкурентоспроможності підприємства(2023) Козак В.І.; Збарський В.Конкурентоспроможність – комплексна характеристика, яка може визначатися груповими, інтегральними, загальними показниками. Метою оцінки конкурентоспроможності фірми є визначення позиції фірми на галузевих, регіональних чи міжнародних ринках. Конкурентоспроможність підприємства включає успішну конкуренцію на ринку та отримання економічних переваг над конкурентами. Метою дослідження є пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі маркетингових засобів. Завдання дослідження полягають у розгляді наступних питань: 1. Конкурентоспроможність як економічна категорія; 2. Умови та принципи досягнення конкурентоспроможності на основі маркетингових інструментів; 3. Методика визначення конкурентоспроможності підприємства; 4. Організаційно-економічна характеристика; 5. Аналіз ефективності маркетингових інструментів підприємства; 6. Визначення конкурентоспроможності підприємства; 7. Дослідження кон’юнктури ринку експрес-доставки; 8. Обґрунтування запровадження сучасних маркетингових інструментів; 9. Оцінка економічної доцільності запропонованих заходів. Об’єктом дослідження виступає конкурентоспроможність як економічна категорія. Предметом дослідження є забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Методи дослідження: індукції, дедукції, аналізу, синтезу, узагальнення, графічного відображення. Практичне значення даної роботи полягає в тому, що розглянуті маркетингові інструменти підприємства та кон’юнктура ринку експрес-доставки дозволили зробити обґрунтування можливості запровадження сучасних маркетингових інструментів на основі вдосконалення вмісту соціальних мереж ТОВ «Нова пошта». Формування конкурентоспроможності підприємств є предметом дослідження значної кількості праць зарубіжних та вітчизняних науковців. Значний внесок у дослідження цієї проблеми зробили: Бондаренко А. Л., Бугас В. В., Дмитрієв І. А., Євчук Л. А., Красняк О. П., Леськів Г. З., Мангушев Д. В., Пихтін А. В. та ін. Питанням про важливість застосування маркетингових стратегій у формуванні конкурентоспроможності підприємства розглядалось Бондаренко А. Л., Бугасом В. В., Дмитрієвим І. А. та ін.Документ access-status.restricted.listelement.badge Документ access-status.restricted.listelement.badge Документ access-status.restricted.listelement.badge Документ access-status.restricted.listelement.badge Вдосконалення системи екологічного менеджменту на підприємствах харчової промисловості(2021) Смульський Д.В.Документ access-status.restricted.listelement.badge Бізнес-план відкриття центру йоги та стретчингу(2022) Короткіна О.В.