Кваліфікаційні роботи
Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ access-status.restricted.listelement.badge Забезпечення розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства(2024) Гапійчук Ангеліна Олександрівна; Міщенко І.Актуальність теми. Забезпечення розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства стає все більш актуальним у сучасних умовах глобалізації та конкуренції на міжнародному ринку. Підприємства, незалежно від розміру та галузі діяльності, все частіше звертають увагу на зовнішньоекономічну діяльність як на ключовий елемент свого успіху та зростання. Одним з основних факторів актуальності забезпечення розвитку зовнішньоекономічної діяльності є постійне зростання міжнародної торгівлі та можливостей для експорту та імпорту товарів та послуг. Інтеграція підприємства в глобальну економіку відкриває широкі перспективи для розширення асортименту продукції, збільшення обсягів виробництва та збуту, а також покращення фінансового стану компанії. Крім того, зовнішньоекономічна діяльність дозволяє підприємству диверсифікувати ризики та забезпечує доступ до нових технологій, ресурсів та партнерів. Це дозволяє підприємствам стати більш конкурентоспроможними на міжнародному ринку і забезпечити стабільний розвиток у довгостроковій перспективі. Таким чином, забезпечення розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства є ключовим завданням, яке дозволяє досягти успіху та впевнено конкурувати у світі глобальних бізнес-відносин. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення забезпечення розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Відповідно до мети визначені завдання дослідження: ⎯ з’ясувати сутність та загальноекономічна характеристика зовнішньоекономічної діяльності; ⎯ розкрити поняття, види, форми та функції зовнішньоекономічної діяльності підприємства; ⎯ здійснити організаційно-економічну характеристику ТОВ «Сандора»; ⎯ здійснити аналіз зовнішньоекономічних операцій та розвитку зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Сандора»; ⎯ проаналізувати ефективність управління зовнішньоекономічною діяльністю ТОВ «Сандора»; ⎯ дослідити зарубіжний досвід забезпечення розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; ⎯ розробити напрями підвищення ефективності забезпечення розвитку зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Сандора»; ⎯ навести стратегія виходу ТОВ «Сандора» на нові ринки збуту. Об'єкт дослідження - зовнішньоекономічна діяльність підприємства, що включає експорт, імпорт, інвестиційні операції та інші міжнародні економічні взаємодії. Предмет дослідження - механізми, стратегії та інструменти, що забезпечують ефективність та конкурентоспроможність зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Методи дослідження. Методичною та теоретичною основою бакалаврської кваліфікаційної роботи є загальнонаукові та спеціальні методи. Із загальнонаукових використано такі методи: діалектичний (при розгляді теоретичних та концептуальних підходів до зовнішньоекономічної діяльності підприємства); дедукції (при побудові структури роботи та вивченні предмета дослідження); абстрактно-логічний та синтезу (при уточненні трактувань категоріального апарату теми роботи); аналізу (при аналіз системи управління та індукції (при формуванні висновків роботи). Спеціальні методи, що використовувалися при написанні бакалаврської кваліфікаційної роботи: табличний та графічний (при виявленні закономірностей та висвітленні результатів роботи); статистичний (при збиранні, зведенні, аналізі статистичних даних). Інформаційною базою дослідження є нормативно-правові акти України, вітчизняні та зарубіжні інформаційні джерела, статистична звітність Державної служби статистики України, річні звіти та первинна документація ТОВ «Сандора», а також результати опитування та власних спостережень. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Структура роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.Документ access-status.restricted.listelement.badge Система управління товарною політикою підприємства(2023) Старанов В.С.; Гавриш О.Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Основний текст кваліфікаційної роботи викладено на 104 сторінках, у тому числі робота містить 22 таблиці, 18 рисунок та 63 використаних джерела. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти системи управління товарною політикою підприємства. Наведено сутність поняття товарна політика та особливості системи управління товарною політикою підприємства. Охарактеризовано методичні підходи до формування системи управління товарною політикою підприємства. Другий розділ кваліфікаційної роботи присвячений діагностиці системи управління товарною політикою ФГ «Сеп». Здійснено SWOT-аналіз підприємства та проаналізовано систему управління товарною політикою ФГ «Степ». У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи надано пропозиції щодо удосконалення системи управління товарною політикою ФГ «Степ». На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо покращення системи управління товарною політикою, запропоновано формування маркетингової товарної стратегії підприємства та розроблено інвестиційний проєкт для ФГ «Степ».Документ access-status.restricted.listelement.badge Розробка стратегії просування товарів на зовнішній ринок(2023) Матвійченко В.А.; Збарський В.Актуальність теми. Маркетинг - це один із найважливіших різновидів економічної та суспільної діяльності, який дозволяє за рахунок вивчення та задоволення потреб споживачів більш повно використовувати наявні ресурси, отримувати прибуток і підвищувати конкурентоспроможність підприємства. Маркетинг вбирає всі ланки технологічного ланцюжка, створюючи споживчу цінність, орієнтуючись на ідеологію ринку, дозволяє упроваджувати на підприємстві принципи роботи, адекватні ринковому середовищу. Основа принципу маркетингу - це вивчення, та активне пристосування до вимог ринку з одночасним цілеспрямованим впливом на нього. Метою дослідження є розробка та обґрунтування пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: − визначити сутність, принципи і функції маркетингу; − дослідити основні фактори формування попиту та стимулювання збуту продукції на зовнішньому ринку; − узагальнити методичні підходи до управління маркетинговою діяльністю на зовнішньому ринку; − навести загальну організаційно - економічну характеристику ТОВ «Епіцентр К»; − проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − проаналізувати зовнішнє та внутрішнє середовища функціонування ТОВ «Епіцентр К»; − навести напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − розробити заходи із удосконалення стратегії маркетингу на ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку у сучасних умовах; − розрахувати економічну ефективність наданих пропозицій. Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність ТОВ «Епіцентр К». Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти, методи та підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку сьогодні. При виконанні роботи використовувалися загальнонаукові методи дослідження: аналіз та синтез, системний підхід, класифікація, узагальнення, графічний метод, порівняльний аналіз, а також спеціальні наукові методи, а саме, методи фінансового аналізу, SWOT-аналіз. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає у тому, що були наведені сучасні способи оптимізації маркетингом стратегії ТОВ «Епіцентр К» з використанням новітніх технологій – Інтернет – ресурсів. Практичне значення результатів дослідження полягає у тому, що провадження запропонованих в дипломній роботі заходів сприятиме зміцненню конкурентних позицій підприємства на зовнішньому ринку та покращенню показників його фінансово-господарської діяльності. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури (64 найменування) та додатків.Документ access-status.restricted.listelement.badge Розробка маркетингової стратегії виведення нового товару на ринок(2023) Джам О.В.; Рябчик А.Документ access-status.restricted.listelement.badge Документ access-status.restricted.listelement.badge Документ access-status.restricted.listelement.badge Конкурентоспроможність лісопродукції ДП «Компаніївське ЛГ» та шляхи її підвищення(2021) Запорожець К.Ю.Документ access-status.restricted.listelement.badge Дослідження веб-додатку для прогнозування та замовлення товарів на склад(2021) Клєментьєв Д.Р.