Кваліфікаційні роботи
Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління маркетинговою діяльністю підприємства на міжнародному рівні(2024) Сєрова Марія Павлівна; Тюріна А.Актуальність теми. Сучасним компаніям необхідно думати про майбутнє і розробляти довгострокові стратегії, які б допомагали оперативно реагувати на мінливі умови ринку. Кожна компанія має знайти свій стиль роботи, що найкраще враховує специфіку умов, можливостей, цілей та наявних ресурсів. Сьогодні маркетинг грає ключову роль у діяльності будь-якого підприємства, особливо, якщо воно виходить на міжнародний рівень. По- перше, він забезпечує керівні методологічні принципи – маркетингову концепцію, яка передбачає орієнтацію стратегій підприємства на потреби найважливіших груп споживачів. По-друге, маркетинг надає вихідні дані для розробників стратегічного плану, допомагаючи виявити привабливі можливості ринку та дозволяючи оцінити потенціал фірми. Нарешті, у межах кожного окремого підрозділу компанії маркетинг допомагає розробляти стратегію виконання завдань. Питанню управління маркетинговою діяльністю підприємства на міжнародному рівні присвячені роботи таких світових та українських вчених і практиків як Г.Л. Азоєв, Г. Ассель, Г.Л. Багієв, Л.В. Балабанова, Д. Дей, П. Дойль, М.М. Єрмошенко, В.С. Єфремов, В.К. Істамов, Н.В. Карпенко, К.Л. Келлер, Ф. Котлер, Д. Кревенс, Н.В. Куденко, Ж.-Ж. Ламбен, М. Мак- Дональд, К.І. Редченко, А.О. Старостіна, О. Уолкер-молодший, Г. Хулей, Дж. О’Шонессі, але стратегії проникнення на зовнішні ринки розглядаються ними лише як один з численних різновидів стратегій маркетингу, тому їм приділено недостатньо уваги. Поряд з тим питання успішного виходу компанії на міжнародний ринок в умовах сьогодення ще потребує додаткових досліджень, що і визначило актуальність теми бакалаврської роботи. Метою нашої бакалаврської кваліфікаційної роботи є вивчення науково-методичних підходів до управління маркетинговою діяльністю на міжнародному рівні та підвищення ефективності формування маркетингової стратегії міжнародним підприємством. Для досягнення мети бакалаврської роботи було поставлено такі завдання: – вивчити сутність та особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства; – описати сутність та види стратегій міжнародного маркетингу; – дослідити методичні підходи до аналізу управління маркетинговою діяльністю підприємства; – визначити стан та тенденції розвитку компанії «NESTLÉ»; – проаналізувати систему управління маркетинговою діяльністю компанії «NESTLÉ»; – проаналізувати маркетингову стратегію, що застосовуються компанією «NESTLÉ» на міжнародному рівні; – визначити напрями вдосконалення стратегії управління маркетинговою діяльністю компанії «NESTLÉ» при здійсненні експорту товарів; – оптимізувати використання сучасних інструментів менеджменту при управлінні міжнародним маркетингом на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю підприємства на міжнародному рівні. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства, що включає процес аналізу ринкових можливостей, відбір цільових ринків, розробку та втілення маркетингового комплексу на міжнародному рівні. Методи дослідження. Залежно від поставлених завдань під час дослідження використовувалися загальнонаукові методи системного аналізу, історичне та логічне спостереження, аналізу та синтезу. Інформаційну базу дослідження склали матеріали навчальних посібників, підручників, монографій, наукових статей в періодичних виданнях, матеріали Інтернет-джерел й дані бухгалтерської статистичної звітності досліджуваного підприємства. Результати бакалаврської кваліфікаційної роботи представлені на VII Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ» (м. Київ, 30.04.2024 р.). Практичне значення дослідження полягає у систематизації знань та досвіду, які можна використовувати для вдосконалення маркетингових стратегій та операцій інших підприємств. Це особливо корисно для компаній, що прагнуть розширити свою присутність на глобальному ринку та стати більш ефективними у своїй маркетинговій діяльності. Ця бакалаврська кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Викладена на 62 сторінках комп’ютерного тексту, містить 10 таблиць, 12 рисунків та 40 використаних джерел.Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління маркетинговою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку(2024) Печалов Олександр Валерійович; Тюріна А.Актуальність дослідження управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства на зовнішньому ринку визначається тим, що сучасна економіка дедалі більше стає глобалізованою. Вивчення сучасних підходів до управління маркетинговою діяльністю допоможе сільськогосподарським підприємствам зрозуміти основні особливості зовнішнього ринку і визначити конкретні стратегії маркетингу, які сприятимуть успішній реалізації їхньої продукції за кордоном. Наприклад, міжнародні маркетингові дослідження ринків покликані з’ясувати, які країни є найбільшими імпортерами сільськогосподарської продукції і які саме товари найбільше користуються попитом. Це дозволить підприємствам зосередити свої зусилля на пошуку потенційних партнерів і ринків збуту. Багато наукових розробок, популярних статей, експертних коментарів, досліджень маркетингових і консалтингових компаній, блогів присвячено проблемам управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Науковий і практичний підхід до аналізу ефективності маркетингової діяльності суб’єктів міжнародного бізнесу розглядається в роботах вітчизняних учених: М.О. Багорка, А.В. Войчак, Г.М. Гузенко, І.Я. Кулиняк, В.В. Хорошун та інших. Проте питання управління маркетинговою діяльністю на сільськогосподарських підприємствах які являються учасниками ЗЕД, особливо в плані узагальнення та застосування досвіду провідних гравців ринку, розглянуто недостатньо. Це й зумовило актуальність нашої кваліфікаційної бакалаврської роботи. Метою даного дослідження є вивчення науково-методичних засад маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку та пошук напрямів підвищення її ефективності на основі прийняття оптимальних управлінських рішень. Досягнення даної мети зумовило необхідність вирішення низки завдань: - визначити сутність та завдання маркетингової діяльності на підприємстві; - розглянути фактори, що впливають на формування ефективності маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку; - описати методи управління маркетинговою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку; - охарактеризувати стан господарської діяльності ТОВ «Хмільницьке»; - провести діагностику фінансово-економічного стану ТОВ «Хмільницьке»; - проаналізувати управління та ефективність маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку; - визначити шляхи удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Хмільницьке» на зовнішньому ринку; - розробити ефективну маркетингову стратегію ТОВ «Хмільницьке» для реалізації зерна на зовнішньому ринку; - оцінити ефективність розробленої маркетингової стратегії. Об’єктом дослідження є процес формування та використання маркетингової діяльності на ТОВ «Хмільницьке» в умовах зовнішньоторговельної діяльності. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю на ТОВ «Хмільницьке» в умовах зовнішньоторговельної діяльності. Методи дослідження. У роботі використані такі методи: історичний та логічний методи – для дослідження теоретичних засад розвитку маркетингової діяльності на підприємстві; абстрактно-логічний – для теоретичного узагальнення й формулювання висновків; статистико-економічний – для аналізу сучасного стану використання маркетингової стратегії на підприємстві. Інформаційною базою дослідження є міжнародні стандарти економічного аналізу, наукові праці українських та іноземних вчених в сфері аграрної економіки, публікації довідкового характеру, річні звіти ТОВ «Хмільницьке», Інтернет-ресурси та інші науково-методичні джерела з цієї тематики. Результати кваліфікаційної бакалаврської роботи представлені на VII Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ» (м. Київ, 30.04.2024 р.). В кваліфікаційній роботі систематизовано методи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства на зовнішніх ринках та обґрунтовано основні фактори, що впливають на її ефективність. Проаналізовано діяльність ТОВ «Хмільницьке», ринок збуту зерна у форматі ЗЕД, проведено оцінку економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства. Сформовано шляхи удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Хмільницьке» на зовнішньому ринку та оцінена її економічна ефективність. Практичне значення полягає у систематизації теоретичних аспектів та практичного досвіду управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства на зовнішньому ринку. Ця кваліфікаційна бакалаврська робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Викладена на 62 сторінках комп’ютерного тексту, містить 19 таблиць, 9 рисунків та 35 використаних джерел.Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління маркетинговою діяльністю підприємства(2024) Хомотюк Юлія Сергіївна; Драмарецька К.Актуальність теми. Актуальність теми управління маркетинговою діяльністю для дипломної роботи полягає в її зв'язку з сучасними тенденціями та викликами, які стикаються підприємства у сфері маркетингу. Останні роки характеризуються радикальними змінами завдяки впровадженню цифрових технологій, таких як інтернет, соціальні медіа, аналітика даних та штучний інтелект. Ці зміни впливають на підходи до залучення клієнтів та прийняття маркетингових рішень. Крім того, зростання міжнародних зв'язків у сфері торгівлі та доступ до глобальних ринків роблять актуальними стратегічні адаптації в маркетингу, а зміна уявлень про бренд та способів спілкування з клієнтами створює потребу у нових підходах до брендингу та комунікації. Такі виклики потребують вивчення та розробки ефективних стратегій управління маркетинговою діяльністю, які дозволять підприємствам забезпечувати конкурентні переваги та успішно функціонувати в сучасних умовах бізнесу. Теоретичні основи дослідження проблеми управління маркетинговою діяльністю підприємства відображені у працях зарубіжних і вітчизняних вчених: Виноградський М. Д., Виноградська А. М. Дудар В., Дяків О. П., Коцур А. С., Жигалкевич Ж.М., Кам’янська О.В., Зоріна О.І., Сиволовська О. В., Капінос Г. І., Лучишина К.Л., Лопатенко Л. О., Лисенко Т. І., Мироненко М. А., Павлов К. В., Лялюк А. М., Павлова О. М., Хитрова О. та інших. Вивчення праць, що присвячені дослідженню питань маркетинговою діяльністю підприємства, підтверджує актуальність вибраної теми бакалаврської кваліфікаційної роботи. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних підходів і розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємством. Відповідно до мети визначені завдання дослідження: - з’ясувати поняття і місце маркетингу в менеджменту підприємства; - узагальнити сутність процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства; - навести сучасні принципи і методи управління маркетинговою діяльністю; - представити загальну характеристику підприємства; - проаналізувати конкурентне середовище суб’єкта господарювання; - оцінити діяльність служби маркетингу в підприємстві; - визначити шляхи покращення управління маркетинговою діяльністю суб’єкта господарювання»; Об’єкт дослідження – процес управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предмет дослідження – сукупність теоретичних і практичних аспектів процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства. Поглиблені дослідження проведені на матеріалах ТОВ «АЛЬЯНС МАРКЕТ» м. Львів. Методи дослідження. Методичною та теоретичною основою бакалаврської кваліфікаційної роботи є загальнонаукові та спеціальні методи. Із загальнонаукових використано такі методи: діалектичний (при розгляді теоретичних та концептуальних підходів до управління маркетинговою діяльністю); дедукції (при побудові структури роботи та вивченні предмета дослідження); абстрактно-логічний та синтезу (при уточненні трактувань категоріального апарату теми роботи); аналізу (при аналізі здійснення управління маркетинговою діяльністю та індукції (при формуванні висновків роботи). Спеціальні методи, що використовувалися при написанні бакалаврської кваліфікаційної роботи: табличний та графічний (при виявленні закономірностей та висвітленні результатів роботи); статистичний (при збиранні, зведенні, аналізі статистичних даних). Інформаційною базою дослідження є нормативно-правові акти України, вітчизняні та зарубіжні інформаційні джерела, статистична звітність Державної служби статистики України, річні звіти та первинна документація ТОВ «АЛЬЯНС МАРКЕТ», а також результати опитування та власних спостережень. Апробація результатів бакалаврської роботи. Основні результати дослідження були оприлюднені на: ІІІ Всеукраїнській науково-практичній онлайн конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених «Актуальні питання теорії та практики менеджменту в умовах сучасних викликів» (м. Київ, НУБіП України, 11 жовтня 2023 р.). Структура роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Основний зміст викладено на 86 сторінках друкованого тексту, бакалаврська кваліфікаційна робота містить 16 таблиць i 12 рисунків. Список використаних джерел включає 63 найменувань.Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління зернопереробним підприємством на засадах логістики(2023) Радченко В.Є.; Бондаренко В.Актуальність теми. Зернове господарство України є стратегічною галуззю економіки, яка здійснює значний вплив на соціально-економічну стабільність та продовольчу безпеку держави, а також є важливим фактором реалізації колосального потенціалу аграрного сектору в Україні та прискорення економічного зростання і розвитку. Трансформаційні процеси, що відбуваються в агропромисловому комплексі України, потребують вивчення і дослідження всіх напрямів перетворень у його структурі, включаючи зернопереробну галузь. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних і методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо ефективного управління зернопереробним підприємством на засадах логістики. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - визначити сутність та сучасні підходи до управління діяльністю підприємства; - виявити місце підприємств з переробки сільськогосподарської сировини в системі національної економіки; - дослідити особливості та специфіка роботи зернопереробних підприємств; - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Збаразький КХП»; - оцінити систему управління підприємством ТОВ «Збаразький КХП»; - проаналізувати ефективності організації управління підприємством ТОВ «Збаразький КХП»; - визначити шляхи підвищення ефективності організації управління зернопереробним підприємством; - удосконалити систему управління зернопереробним підприємством на основі логістичних інновацій. Об’єктом дослідження є процес управління діяльністю зернопереробного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспекти управління зернопереробного підприємства на засадах логістики. Методи дослідження: порівняння, графічний, балансовий, індексний, економіко-математичний, систематизації та узагальнення, аналітичний, структурно-логічний, графічний. Наукова новизна. Отримали подальший розвиток запропоновані шляхи вдосконалення системи управління зернопереробним підприємством з використанням логістичних інновацій. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції(2023) Оксенюк Н.В.; Гераймович В.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції» викладена на 97 сторінках друкованого тексту, включає 17 таблиць і 7 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання кваліфікаційної магістерської роботи використано 35 літературних джерел. Актуальність теми. Підприємству для успішної діяльності, ефективного обрання стратегії розвитку, результативного вирішення проблем необхідна інформація про побажання споживачів, про товари та послуги конкурентів, про те, яка ситуація на ринку як зменшити ризики в сучасних умовах господарювання, яку можна зібрати провівши маркетингові дослідження. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та практичних засад організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції та розробка напрямків вдосконалення маркетингових досліджень на підприємстві. Українські підприємства повинні вирішувати ці питання та розвивати галузь маркетингових досліджень для підвищення власної конкурентоспроможності, адже інформація в наш час виступає важливим елементом успішної роботи. Необхідність маркетингових досліджень обумовлена тим, що керівництво будь-якої організації, приймаючи маркетингові рішення, має обрати найефективніші з них з погляду прибутковості та рівня ризику. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - узагальнити теоретичні основи організації маркетингових досліджень підприємства; - проаналізувати організацію маркетингового дослідження на підприємстві; - запропонувати шляхи вдосконалення організації маркетингових досліджень на підприємстві. - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства; - провести аналіз системи управління маркетинговою діяльністю підприємства; - оцінити ефективність маркетингової діяльності в підприємстві; - здійснити прогнозування обсягів реалізації продукції в підприємстві на майбутні періоди; - запропонувати шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Валківський молокозавод». Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних основ організації маркетингових досліджень на ТОВ «Валківський молокозавод». Методи дослідження: абстрактно-логічний, метод зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляціно-регресійний аналіз, монографічний метод. Наукова новизна. Отримано подальший розвиток, запропоновані шляхи вдосконалення маркетинговою діяльністю підприємства. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на III Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Маркетинг та логістика в агробізнесі». (м. Київ, НУБіП України, 20 квітня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Маркетингові засади конкурентоспроможності підприємства(2023) Козак В.І.; Збарський В.Конкурентоспроможність – комплексна характеристика, яка може визначатися груповими, інтегральними, загальними показниками. Метою оцінки конкурентоспроможності фірми є визначення позиції фірми на галузевих, регіональних чи міжнародних ринках. Конкурентоспроможність підприємства включає успішну конкуренцію на ринку та отримання економічних переваг над конкурентами. Метою дослідження є пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі маркетингових засобів. Завдання дослідження полягають у розгляді наступних питань: 1. Конкурентоспроможність як економічна категорія; 2. Умови та принципи досягнення конкурентоспроможності на основі маркетингових інструментів; 3. Методика визначення конкурентоспроможності підприємства; 4. Організаційно-економічна характеристика; 5. Аналіз ефективності маркетингових інструментів підприємства; 6. Визначення конкурентоспроможності підприємства; 7. Дослідження кон’юнктури ринку експрес-доставки; 8. Обґрунтування запровадження сучасних маркетингових інструментів; 9. Оцінка економічної доцільності запропонованих заходів. Об’єктом дослідження виступає конкурентоспроможність як економічна категорія. Предметом дослідження є забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Методи дослідження: індукції, дедукції, аналізу, синтезу, узагальнення, графічного відображення. Практичне значення даної роботи полягає в тому, що розглянуті маркетингові інструменти підприємства та кон’юнктура ринку експрес-доставки дозволили зробити обґрунтування можливості запровадження сучасних маркетингових інструментів на основі вдосконалення вмісту соціальних мереж ТОВ «Нова пошта». Формування конкурентоспроможності підприємств є предметом дослідження значної кількості праць зарубіжних та вітчизняних науковців. Значний внесок у дослідження цієї проблеми зробили: Бондаренко А. Л., Бугас В. В., Дмитрієв І. А., Євчук Л. А., Красняк О. П., Леськів Г. З., Мангушев Д. В., Пихтін А. В. та ін. Питанням про важливість застосування маркетингових стратегій у формуванні конкурентоспроможності підприємства розглядалось Бондаренко А. Л., Бугасом В. В., Дмитрієвим І. А. та ін.