Кваліфікаційні роботи

Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/1

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління експортним потенціалом аграрного підприємства в умовах євроінтеграції
    (2024) Свистуленко Владислав Сергійович; Файчук О.
    Розвиток економіки України в умовах дії воєнного стану та продовженні бойових дій супроводжується різними кризовими явищами в зовнішньоекономічних та соціальних напрямках, що в першу чергу зумовлені політичною нестабільністю в країні та неефективним процесом реформування економіки країни. Розвиток зовнішньоекономічної роботи вітчизняних підприємств також супроводжується вагомим впливом політичного та міжнародного середовища на їх діяльність. Це в комплексі зумовлює потребу в проведенні аналізу та оцінки потенційних можливостей суб'єктів господарювання на те, щоб здійснити зовнішньоекономічну діяльність, що зумовлює потребу в дослідженні поняття експортного потенціалу як економічної категорії. Мета роботи полягає в розкритті науково-теоретичних аспектів управління експортним потенціалом компанії Kernel Holdings S.A. та виокремленні практичних напрямків оптимізації його використання. Основними завданнями бакалаврської роботи є: - розглянути сутність поняття «експортний потенціал», його види і структуру; - дослідити особливості управління експортним потенціалом сільськогосподарського підприємства; - розкрити методичні підходи до оцінки величини експортного потенціалу та ефективності управління ним в аграрній сфері; - навести загальну організаційно-економічну характеристику досліджуваного аграрного підприємства; - оцінити величину експортного потенціалу досліджуваного підприємства; - провести діагностику ефективності системи управління експортним потенціалом досліджуваного підприємства; - навести прогноз розвитку аграрного ринку ЄС та перспектив збуту продукції для вітчизняних підприємств; - виявити напрямки оптимізації використання експортного потенціалу досліджуваного підприємства; - надати економічне обґрунтування управлінського рішення щодо оптимізації використання експортного потенціалу досліджуваного підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління експортним потенціалом аграрного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних основ управління експортним потенціалом аграрного підприємства в умовах євроінтеграції. При написанні роботи використовувалися загальні та спеціальні методи наукового пізнання, зокрема методи системного аналізу та синтезу, індукція та дедукції, узагальнення, а також методи графічного відображення основних результатів та статистичні методи. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що напрямки оптимізації використання експортного потенціалу досліджуваного підприємства можна використовувати в інших компаніях галузі. Випускна кваліфікаційна робота складається із вступу, 3 розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Основний текст роботи становить 66 сторінок, в т. ч. 7 таблиць, 16 рисунків. Список використаних джерел містить 51 найменувань, викладених на 5 сторінках.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку
    (2024) Печалов Олександр Валерійович; Тюріна А.
    Актуальність дослідження управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства на зовнішньому ринку визначається тим, що сучасна економіка дедалі більше стає глобалізованою. Вивчення сучасних підходів до управління маркетинговою діяльністю допоможе сільськогосподарським підприємствам зрозуміти основні особливості зовнішнього ринку і визначити конкретні стратегії маркетингу, які сприятимуть успішній реалізації їхньої продукції за кордоном. Наприклад, міжнародні маркетингові дослідження ринків покликані з’ясувати, які країни є найбільшими імпортерами сільськогосподарської продукції і які саме товари найбільше користуються попитом. Це дозволить підприємствам зосередити свої зусилля на пошуку потенційних партнерів і ринків збуту. Багато наукових розробок, популярних статей, експертних коментарів, досліджень маркетингових і консалтингових компаній, блогів присвячено проблемам управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Науковий і практичний підхід до аналізу ефективності маркетингової діяльності суб’єктів міжнародного бізнесу розглядається в роботах вітчизняних учених: М.О. Багорка, А.В. Войчак, Г.М. Гузенко, І.Я. Кулиняк, В.В. Хорошун та інших. Проте питання управління маркетинговою діяльністю на сільськогосподарських підприємствах які являються учасниками ЗЕД, особливо в плані узагальнення та застосування досвіду провідних гравців ринку, розглянуто недостатньо. Це й зумовило актуальність нашої кваліфікаційної бакалаврської роботи. Метою даного дослідження є вивчення науково-методичних засад маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку та пошук напрямів підвищення її ефективності на основі прийняття оптимальних управлінських рішень. Досягнення даної мети зумовило необхідність вирішення низки завдань: - визначити сутність та завдання маркетингової діяльності на підприємстві; - розглянути фактори, що впливають на формування ефективності маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку; - описати методи управління маркетинговою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку; - охарактеризувати стан господарської діяльності ТОВ «Хмільницьке»; - провести діагностику фінансово-економічного стану ТОВ «Хмільницьке»; - проаналізувати управління та ефективність маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку; - визначити шляхи удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Хмільницьке» на зовнішньому ринку; - розробити ефективну маркетингову стратегію ТОВ «Хмільницьке» для реалізації зерна на зовнішньому ринку; - оцінити ефективність розробленої маркетингової стратегії. Об’єктом дослідження є процес формування та використання маркетингової діяльності на ТОВ «Хмільницьке» в умовах зовнішньоторговельної діяльності. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю на ТОВ «Хмільницьке» в умовах зовнішньоторговельної діяльності. Методи дослідження. У роботі використані такі методи: історичний та логічний методи – для дослідження теоретичних засад розвитку маркетингової діяльності на підприємстві; абстрактно-логічний – для теоретичного узагальнення й формулювання висновків; статистико-економічний – для аналізу сучасного стану використання маркетингової стратегії на підприємстві. Інформаційною базою дослідження є міжнародні стандарти економічного аналізу, наукові праці українських та іноземних вчених в сфері аграрної економіки, публікації довідкового характеру, річні звіти ТОВ «Хмільницьке», Інтернет-ресурси та інші науково-методичні джерела з цієї тематики. Результати кваліфікаційної бакалаврської роботи представлені на VII Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ» (м. Київ, 30.04.2024 р.). В кваліфікаційній роботі систематизовано методи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства на зовнішніх ринках та обґрунтовано основні фактори, що впливають на її ефективність. Проаналізовано діяльність ТОВ «Хмільницьке», ринок збуту зерна у форматі ЗЕД, проведено оцінку економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства. Сформовано шляхи удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Хмільницьке» на зовнішньому ринку та оцінена її економічна ефективність. Практичне значення полягає у систематизації теоретичних аспектів та практичного досвіду управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства на зовнішньому ринку. Ця кваліфікаційна бакалаврська робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Викладена на 62 сторінках комп’ютерного тексту, містить 19 таблиць, 9 рисунків та 35 використаних джерел.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління зовнішньоекономічною діяльністю аграрних підприємств в умовах функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
    (2024) Коломієць Ольга Анатоліївна; Файчук О.
    Актуальність теми. Знаковою подією для нашої країни стало підписання Угоди про асоціацію між Україною та Євросоюзом у 2014 році і створення поглибленої і всеосяжної зони вільної торгівлі (ПВЗВТ) [1]. Вона передбачає «здійснення цілої низки заходів для адаптування ринкового середовища, розбудови регуляторних механізмів на гармонізованих інституціональних засадах, що слугуватиме взаємовигідній інтеграції» [2]. У 2017 р. була підписана економічна частина Угоди, яка сприяла лібералізації торгівлі між Україною та Євросоюзом і активізації зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів аграрного ринку, залученню інвестицій від міжнародних донорів, ресурсному забезпеченню та придбанню новітнього обладнання для виробництв, що в кінцевому рахунку сприяло підвищенню конкурентоспроможності українських товаровиробників і збільшенню доходів. Важливою стала підтримка Європейського Союзу українських підприємців під час епідемії Covid-19 та повномасштабного російського вторгнення в лютому 2022 р. Особливо відчутною допомогою стала відміна ввізних митних зборів і квот на ввезення сільськогосподарської продукції з України до країн ЄС. Це рішення допомогло підтримати економіку нашої країни під час війни. Сільське господарство належить до основних галузей національної економіки. Питома вага аграрної продукції в загальнодержавному експорті у 2020 р. становила 45,1%, у 2022 р. – 53%, у 2023 р. – збільшилася до 62%. Зараз українські аграрні компанії переживають важкі часи, намагаючись вижити і вести бізнес в екстремальних умовах воєнного стану. Тому менеджмент зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних аграрних підприємств потребує швидкого реагування на виклики сьогодення і адаптації до нових умов. А форс-мажорна лібералізація торгових відносин з країнами Євросоюзу в рамках зони вільної торгівлі дає можливість українським компаніям вийти на міжнародні ринки на кращих умовах, ніж раніше, наростити обсяги виробництва та збільшити експорт агропродукції, розширити сфери діяльності і таким чином забезпечити конкурентоспроможність, життєдіяльність і стійкість бізнесу. Мета дослідження - розробка та обґрунтування рекомендацій з удосконалення системи управління зовнішньоекономічною діяльністю аграрних підприємств на прикладі ТОВ фірми «Астарта-Київ», спрямованих на оптимізацію та підвищення ефективності експортних операцій. Для досягнення поставленої мети потрібно виконати наступні завдання: - з’ясувати сутність поняття «управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства»; - розглянути особливості управління зовнішньоекономічною діяльністю аграрних підприємств; - систематизувати та узагальнити методичні підходи до оцінки ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств; - розглянути загальну організаційно-економічну характеристику ТОВ фірми «Астарта-Київ»; - проаналізувати динаміку і структуру зовнішньоекономічних операцій ТОВ фірми «Астарта-Київ»; - визначити рівень ефективності прийняття управлінських рішень в зовнішньоекономічній діяльності досліджуваного аграрного підприємства; - проаналізувати економічні наслідки функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС для українських аграрних підприємств; - виявити напрями підвищення ефективності системи управління зовнішньоекономічною діяльністю ТОВ фірми «Астарта-Київ»; - обґрунтувати управлінські рішення щодо вдосконалення стратегії здійснення зовнішньоекономічних операцій ТОВ фірми «Астарта-Київ» Об’єкт дослідження – процес формування і реалізації зовнішньоекономічної діяльності ТОВ фірми «Астарта-Київ». Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних аграрних підприємств в умовах функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС. При написанні бакалаврської кваліфікаційної роботи були використані наступні загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: - монографічний метод для уточнення сутності дефініції «управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства»; - метод економічного аналізу при дослідженні організаційно- економічної характеристики та зовнішньоекономічних операцій ТОВ фірми «Астарта-Київ»; - методи стратегічного планування і аналізу, зокрема SWOT-аналіз для оцінки впливу зовнішнього і внутрішнього середовища ТОВ фірми «Астарта- Київ»; - логіко-конструктивний метод, порівняння, системний підхід, економіко-статистичні методи при виявленні та обґрунтуванні основних напрямів підвищення ефективності системи управління зовнішньоекономічною діяльністю ТОВ фірми «Астарта-Київ» за умов функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС. Апробація результатів дослідження. Результати дослідження у кваліфікаційній бакалаврській роботі були представлені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації» (26/10/2021–27/10/2021); V Міжнародній науково-практичній онлайн- конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації» (06/10/2022); VII Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Роль молоді у розвитку АПК України» (19/04/2023–20/04/2023); VI Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації» (18/05/2023 – 19/05/2023); IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (25/10/2023 - 26/10/2023); VII Міжнародній науково-практичній конференції «Інклюзивний розвиток національної економіки: глобальні тенденції, можливості України та роль агропродовольчого сектору» (16/11/2023 - 17/11/2023); 73-ій науково-практичній студентській конференції «Маркетинг очима молоді: проблеми та перспективи» (04/04/2024); VII Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених: «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації» (м. Київ, 9 травня 2024 р.). Опубліковано 8 тез матеріалів конференцій. Практична значущість. Результати проведеного дослідження, присвячені удосконаленню системи управління зовнішньоекономічною діяльністю ТОВ фірми «Астарта-Київ». Підприємству надається комплекс рекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності експортних операцій, зокрема через оптимізацію логістики, управління ризиками, диверсифікацію і сертифікацію продукції та впровадження інновацій. Розробки можуть бути застосовані на практиці для вдосконалення процесів управління, зниження витрат, підвищення якості та конкурентоспроможності продукції на міжнародних ринках. Ці стратегії дозволять ТОВ фірмі «Астарта-Київ» адаптуватися до змінюваних умов ринку та використовувати можливості зони вільної торгівлі з ЄС для сталого розвитку та розширення своєї діяльності. Структура кваліфікаційної роботи обумовлена метою і завданням дослідження. Її обсяг становить 59 сторінок основного тексту. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (4 сторінки, 44 назви), 9 таблиць, 12 рисунків та 2 додатки на 12 сторінках.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління командною взаємодією в колективі підприємства
    (2024) Чорний Володимир Ігорович; Гавриш О.
    Актуальність теми. В сучасних умовах перед компанією стоїть значна кількість складних завдань і умов, які неможливо подолати без об’єднання людських ресурсів, знань і навичок, згуртованості та взаємодопомоги всередині колективу компанії. Успіх діяльності суб’єктів управління залежатиме не тільки від професіоналізму та особистих якостей кожного члена, а й від спільної діяльності всього колективу компанії. Команда формується, коли люди зі спільними вподобаннями, інтересами та поглядами хочуть почати працювати разом для досягнення спільного результату. Команди є дуже важливою частиною як бізнесу в цілому, так і життя окремої людини. Актуальною є проблема формування та взаємодії колективів у колективі сільськогосподарського підприємства. Стрімке поширення кризових явищ у діяльності сільськогосподарського підприємства та відсутність стабільності, надмірна, а часто й недобросовісна конкуренція зумовлюють необхідність застосування нового продуктивного підходу до управління бізнесом – командного, як одного з найперспективніших. Таким чином, створення ефективної командної взаємодії в колективі сільськогосподарського підприємства сприяє досягненню поставленої мети, згуртованій та злагодженій роботі його членів, оптимальному зростанню всіх ресурсів і можливостей, а також професійному та особистісному розвитку. співробітників, як кожного окремого учасника, так і компанії в цілому. Теоретичні та практичні аспекти управління командною взаємодією в колективі підприємства досліджували такі вчені як: Т. Балановська, В. Борщ, О. Гавриш, О. Гогуля, Л. Довгань, К. Калинець, Д. Мак Грерогор, С. Маккрістал, О. Марцінковська, С. Моріс, А. Троян та ін. Знання опублікованих робіт, присвячених вивченню теоретичних і практичних аспектів управління командною взаємодією в колективі підприємства, підтверджує актуальність обраної теми дослідження. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління командною взаємодією в колективі підприємства. Відповідно до мети визначені наступні завдання дослідження: - розкрити сутність управління командною взаємодією в колективі підприємства; - охарактеризувати особливості формування команд у підприємстві; - обґрунтувати методичні підходи до оцінювання управління командною взаємодією в колективі підприємства; - навести загальну характеристику підприємства; - проаналізувати якісний склад та плинність персоналу підприємства; - оцінити систему управління командною взаємодією в колективі підприємства; - запропонувати сучасні методи управління командною взаємодією в колективі підприємства; - охарактеризувати професійну компетентність персоналу як чинник підвищення командної взаємодії у колективі підприємства; - розкрити напрями підвищення мотивації команди у колективі підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління командною взаємодією в колективі підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління командною взаємодією в колективі підприємства. Поглиблені дослідження здійснено на матеріалах ТОВ «Світанок» Білоцерківського району Київської області. Методи дослідження. Для реалізації поставлених у бакалаврській кваліфікаційній роботі завдань було використано такі методи дослідження: дедукції – при побудові структури роботи в логічному взаємозв’язку; абстрактно-логічний та синтезу – при уточненні тлумачень категоріального інструментарію обраної теми дослідження; індукції – при формуванні загальних висновків до проведеного дослідження; табличний та графічний – для відображення й аналізу інформації та інші. Інформаційною базою бакалаврської кваліфікаційної роботи є нормативно-правові акти України, наукові праці українських та зарубіжних авторів, фінансова звітність ТОВ «Світанок» Білоцерківського району Київської області, результати опитування та власних спостережень. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення процесу управління командною взаємодією в колективі підприємства, що сприятиме підвищенню ефективності діяльності підприємства. Структура роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Основний зміст викладено на 67 сторінках друкованого тексту, бакалаврської кваліфікаційна робота містить 16 таблиць і 8 рисунків. Список використаних джерел включає 46 найменувань.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління конкурентоспроможністю підприємства
    (2023) Дітківський А.В.; Гогуля О.
    Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст магістерської кваліфікаційної роботи викладено на 83 сторінках друкованого тексту, робота містить 23 таблиці і 11 рисунків. Список використаних джерел включає 59 найменувань. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства. Розкрито суть та значення управління конкурентоспроможністю підприємства. Виділено особливості та чинники забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств, розглянуто методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства. Другий розділ магістерської кваліфікаційної роботи присвячений практичним аспектам управління конкурентоспроможністю підприємства за результатами проведеної діагностики ТОВ «Сімекс-Агро». Здійснено організаційно-економічну характеристику та аналіз фінансового стану ТОВ «Сімекс-Агро», оцінено рівень конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи запропоновано шляхи інноваційного розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання. Обґрунтовано пропозиції щодо впровадження стратегії диверсифікації у діяльність підприємства як інструмента забезпечення його конкурентоспроможності та розроблено пропозиції щодо необхідності розвитку персоналу як чинника підвищення його конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства
    (2023) Бондар О.В.; Троян А.
    Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст магістерської кваліфікаційної роботи викладено на 87 сторінках друкованого тексту, робота містить 18 таблиць і 6 рисунків. Список використаних джерел включає 60 найменувань. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства. Було виділено суть та значення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Також розглянуто особливості управління маркетинговою діяльністю у сільськогосподарському підприємстві та проаналізовано методичні підходи щодо оцінювання процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства. Другий розділ магістерської кваліфікаційної роботи присвячений проведенню діагностики управління маркетинговою діяльністю у ТОВ «Іллінецьке», а саме розкрито особливості управління товарною та ціновою політикою у ТОВ «Іллінецьке» та проаналізовано стан управління збутом та маркетинговими комунікаціями підприємстві. У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи визначено можливі інноваційні напрями розвитку управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства. Також акцентовано у вагу на необхідності впровадження сучасних маркетингових інструментів для сільськогосподарського підприємства та удосконаленні організації маркетингової діяльності підприємства.