Кваліфікаційні роботи

Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/1

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 127
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план вирощування грибів
    (2023) Печенюк, Тарас Олександрович
    Актуальність теми. В останні десятиріччя переконливо доведена висока біологічна цінність грибів, як харчового продукту, що включає унікальний комплекс поживних та лікарських речовин. Великий інтерес до грибів пояснюється тим, що вони значно безпечніші, ніж дикорослі. Особлива цінність грибівництва полягає в тому, що гриби успішно ростуть на субстратах, приготованих з відходів сільськогосподарського виробництва і промисловості, побутових решток. Бізнес з вирощування грибів відрізняється високою рентабельністю – близько 40% і більше, а щорічний світовий приріст обсягів виробленої продукції становить 6-8%. Однак для вирощування грибів необхідні площі і спеціальне обладнання, що тягне за собою певні капіталовкладення. Тому актуальним є дослідження процесу організації вирощування грибів як бізнесу, технології вирощування грибів та складання інвестиційного проєкту для реалізації даної бізнес-ідеї. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Питання створення і функціонування галузі грибівництва розкриті в наукових працях М. Алексєєва, В. Блонської, А. Бовтік, А. Гісем, В. Грановська, І. Дудки, М.І. Кісіля, О. Б. Коротич, Л. Лавріва, А. Линенко, В. Різника., Н. Різника, Г. Синициної, О. Рачкован, Л. Шинкарук, В. Биховченко, Т. Власенко, Ю. Власенко та інші. Слід зазначити, що недостатньо висвітленими залишаються питання бізнес-планування з організації вирощування грибів. Необхідність теоретичних засад розроблення бізнес-планів з вирощування грибів з врахуванням світового досвіду та особливостей економіки України зумовлюють актуальність теми дипломної роботи. Мета дослідження – теоретичне та аналітичне дослідження планування та організації бізнес-діяльності, виявлення шляхів та реалізації планової діяльності підприємства з вирощування грибів. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  розглянути особливості розвитку світового ринку грибів;  описати сучасний стан та перспективи розвитку ринку грибів в Україні;  проаналізувати особливості вирощування та продажу грибів;  скласти резюме проекту та загальну характеристику бізнесу;  проаналізувати ринок і конкуренцію та особливості цільової аудиторії;  описати маркетингову стратегію;  скласти організаційно-виробничий план;  надати фінансову оцінку проекту та визначити джерела фінансування проекту;  описати управління ризиками проекту;  надати пропозиції з реалізації бізнес-плану. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття підприємства з вирощування грибів. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методичною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики планування та організації бізнес-діяльності, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (сучасний стан та перспективи грибного бізнесу в Україні), розрахунково-конструктивний та експериментальний (бізнес-план відкриття підприємства з вирощування грибів) та інші. Інформаційною базою дослідження були законодавчі та нормативні акти Верховної Ради та Уряду України, офіційні матеріали Державного комітету статистики України, наукові літературні джерела. Результати магістерського дослідження доповідалися та обговорювалися на VІ міжнародній науково-практичній конференції (17-18 листопада 2022 р.) «Інклюзивний розвиток національної економіки: глобальні тенденції, можливості України та роль агропродовольчого сектору», що підтверджено тезами, стр. 81-83. Обсяг і структура магістерської роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 63 сторінки комп’ютерного тексту, в тому числі 3 рисунка, 13 таблиць, 35 джерел використаної літератури
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу
    (2023) Паламарчук, Антон Вікторович
    Структура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 20 ілюстративних матеріалів (12 таблиць та 8 рисунків). У списку використаних джерел 50 назв. Загальний обсяг роботи 65 сторінок. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки функціонування ринку інтернет-маркетингу, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу та розробці пропозицій по розвитку компанії. Мета дослідження полягає у теоретичному та аналітичному дослідженні планування та організації бізнес-діяльності, обґрунтуванні шляхів й методів подальшого вдосконалення планової та організаційної роботи агентства у сфері інтернет-маркетинг. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Основні завдання роботи: дослідити розвиток ринку інтернет-маркетингу; розробити бізнес-план відкриття агентства у сфері інтернет маркетингу; надати пропозицій з реалізації бізнес-плану; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес плану діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу. У першому розділі відображено розглянуто закордонний досвід розвитку ринку інтернет-маркетингу; досліджено особливості внутрішнього ринку інтернет-маркетингу та особливості відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес план з експорту напівфабрикатів на європейський ринок
    (2023) Личкатий, Андрій Євгенович
    Структура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 17 ілюстративних матеріалів (15 таблиць та 2 рисунки). У списку використаних джерел 35 назв. Загальний обсяг роботи 57 сторінок. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки функціонування ринку напівфабрикатів з тіста, обґрунтуванні економічної ефективності експорт національних напівфабрикатів на Європейський ринок. Мета дослідження полягає у систематизації наукових та практичних знань щодо планування та організації бізнес-діяльності з виробництва напівфабрикатів з тіста та обґрунтування шляхів їх експорту до країн ЄС. Об’єктом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні засади розробки бізнес плану відкриття агентства флористики та декору. Основні завдання роботи: дослідити теоретичні основи розвитку ринку напівфабрикатів з тіста; розробити бізнес-план з експорту напівфабрикатів на європейський ринок; надати пропозиції з реалізації бізнес-плану; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес плану з експорту напівфабрикатів на європейський ринок. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності підприємства з експорту напівфабрикатів на європейський ринок. У першому розділі відображено закордонний досвід розвитку ринку напівфабрикатів з тіста; розглянуто особливості внутрішнього ринку напівфабрикатів з тіста та особливості виготовлення напівфабрикатів з тіста. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план відкриття комп’ютерного клубу
    (2023) Штельмашук, Олександр Сергійович
    Структура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 14 ілюстративних матеріалів (10 таблиць та 4 рисунки). У списку використаних джерел 37 назв. Загальний обсяг роботи 70 сторінок. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки функціонування ринку комп'ютерних клубів, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності комп'ютерного клубу та розробці пропозицій по розвитку клубу. Мета дослідження полягає у теоретичному та аналітичному досліджені планування та організації бізнес-діяльності, виявлення шляхів та реалізації планової діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття комп’ютерного клубу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Основні завдання роботи: дослідити розвиток ринку комп’ютерного бізнесу; розробити бізнес-план відкриття комп’ютерного клубу; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес плану діяльності комп’ютерного клубу. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності комп’ютерного клубу. У першому розділі відображено розглянуто особливості розвитку світового ринку ігрової індустрії; досліджено сучасний стан та перспективи комп’ютерного бізнесу в Україні та соціальну складову діяльності комп’ютерного клубу. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес-плану та подальшого розвитку бізнесу.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Формування організаційної структури управління підприємством та підвищення її ефективності
    (2024) Жуленко Катерина Русланівна; Голомша Н.
    Актуальність теми. Ефективність роботи будь-якого підприємства значною мірою залежить від його організаційної структури управління. У сучасних ринкових умовах, які характеризуються постійними змінами, високою конкуренцією та глобалізацією, організаційна структура управління стає ключовим фактором для досягнення стратегічних цілей та стабільного розвитку підприємства. Раціонально побудована структура управління дозволяє підприємству оперативно реагувати на зовнішні виклики, ефективно використовувати внутрішні ресурси та забезпечувати високу продуктивність праці. ТДВ «Яготинський маслозавод» є одним із провідних виробників молочної продукції в Україні. Підприємство успішно працює на ринку понад 55 років, підтримуючи високі стандарти якості та постійно розширюючи свій асортимент. Однак, для подальшого успішного розвитку та зміцнення своїх позицій на ринку, підприємству необхідно постійно вдосконалювати свою організаційну структуру управління. Актуальність теми обумовлена необхідністю адаптації підприємства до сучасних умов господарювання, що вимагають високого рівня гнучкості, інноваційності та ефективного використання ресурсів. Вдосконалення організаційної структури управління дозволить ТДВ «Яготинський маслозавод» не тільки підтримувати високу якість продукції, але й забезпечити довгострокову конкурентоспроможність на внутрішньому та зовнішньому ринках. Організаційну структуру та її формування досліджували Волошин Р. В. [6], Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. [21], Кравченко В. [18], Небава М.І., Ратушняк О.Г. [28], Микитюк В.М., Паламарчук Т.М., Русак О.П. [26]. Однак питання функціонування ефективної організаційної структури підприємства є багатогранним, тому необхідно надалі досліджувати цю сферу діяльності. Метою бакалаврської роботи є обґрунтування теортетико-методичних аспектів організаційної структури управління ТДВ «Яготинський маслозавод» та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення та розвитку. Для досягнення поставленої мети були сформовані такі завдання: - обґрунтувати особливості організування як функції управління; - узагальнити сутність поняття «організаційна структура управління» та розкрити види організаційних структур; - дослідити методику оцінки ефективності системи управління підприємством; - дослідити виробничо-господарську діяльність ТДВ «Яготинський маслозавод»; - проаналізувати організаційну структуру управління досліджуваного підприємства; - дослідити ефективність системи управління ТДВ «Яготинський маслозавод»; - обґрунтувати напрями удосконалення системи управління підприємством; - розробити пропозиції щодо оптимізації організаційної структури управління ТДВ «Яготинський маслозавод»; - обґрунтувати пропозиції та впровадження заходів підвищення ефективності системи управління. Об’єктом дослідження є процес формування організаційної структури ТДВ «Яготинський маслозавод». Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти формування, розвитку та вдосконалення організаційної структури підприємства. Методи дослідження. Теоретичною основою даного дослідження є діалектичний метод пізнання та системний підхід до аналізу діяльності підприємства. Для досягнення поставлених завдань в бакалаврській роботі використано наступні методи: - монографічний – для узагальнення сутності поняття «організаційна структура управління»; - аналізу і синтезу – для деталізації об’єкта дослідження; - економіко-статистичний – для аналізу виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства. Інформаційними джерелами дослідження слугували дані державної статистичної звітності, офіційна науково-аналітична інформація Internet- ресурсів, фінансова звітність ТДВ «Яготинський маслозавод», навчально- наукова література. Апробація результатів бакалаврської роботи: результати дослідження обговорювалися та доповідалися на VIІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації» (09 травня 2024 р.). Публікації. 1. Жуленко К.Р., Голомша Н.Є. Удосконалення організаційної структури підприємства. «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (09 травня 2024 р.). К. НУБіП України, 2024. Структура роботи. Бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел із 52 найменувань. Основний зміст роботи викладено на 67 сторінках друкованого тексту, робота містить 12 таблиць та 9 рисунків.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління ефективністю зовнішньоекономічної діяльності підприємства
    (2024) Зелюк Вікторія Олександрівна; Кузьменко С.
    Актуальність теми. Нині в умовах військового стану та за умов трансформації економічної системи нашої країни з метою забезпечення достатнього та повноцінного рівня як внутрішньої так і зовнішньої ефективності, вітчизняні підприємства нині знаходяться на тривалому етапі щодо процесу формування та адаптації саме систем управління зовнішньоекономічною діяльністю. Механізм управління зовнішньоекономічною діяльністю повинен спрямовувати свою дію на ефективне використання організаційних заходів управління аналітичною, виробничою та збутовою зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Ефективність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства забезпечується сформованою та збалансованою системою завдань, цілей, функцій менеджменту, методів та підходів, критеріїв та факторів оцінки ефективності управління. Всі компоненти механізму управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства тісно взаємопов’язані між собою та забезпечують його ефективне та повноцінне функціонування на всіх етапах розвитку. В результаті цього й створюються необхідні передумови для удосконалення та оптимізації заходів з метою на посилення стійких позицій організації на зовнішніх ринках. Питанням ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства присвячено ряд публікацій як вітчизняних так і зарубіжних науковців, серед яких Балдинюк В. М., Білянський Ю. О., Боднарчук О. І., Гаврилюк І. І., Гобела В. В., Гонтарук Я. В., Мазур К. В., Гребельник О. П., Денисенко М. П., Панченко В., Шапоренко О. І., Діброва Л. В., Кузьменко С. В., Ковтун О. А., Діброва А. Д., Доцюк С. О., Дунська А. Р. Пінчук О. В., Завгородній А. В., Козак Ю. Г., Бурлаченко Д. М., Сукач О. О., Лобачева І. Ф., Мазур К. В., Гонтарук Я. В., Тюріна Н. М., Карвацька Н. С. та інші. Проте в результаті дослідження літературних джерел, було встановлено, що подальший розвиток саме теоретико-методичних основ обґрунтування та реалізації шляхів та резервів забезпечення ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства є актуальним завданням. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів забезпечення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Для досягнення мети нами визначені наступні завдання: – узагальнити суть, особливості та принципи управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; – дослідити механізми управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; – вивчити методичні підходи щодо оцінки ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; – розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства; – проаналізувати сучасний стан системи управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; – провести оцінку системи управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; – запропонувати шляхи вдосконалення процесу прийняття управлінських рішень у системі зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити напрями підвищення ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти забезпечення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Для досягнення мети бакалаврської кваліфікаційної роботи використовувались методи дослідження в основі емпіричні та загальнонаукові прийоми наукових методів. Так при аналізі сучасного стану та тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності були використані середні та відносні величини а також ряди динаміки. Узагальнення та формулювання висновків були зроблені з використанням абстрактно-логічного методу та спостереження. Інформаційну базу досліджень становили Закони України, нормативно- правові та законодавчі акти, дані Державної служби статистики України, дані Міністерства економіки України, дані Асоціації «Союз виробників сокової продукції України», наукові статті вітчизняних та зарубіжних авторів, підручники та посібники з обраної тематики, Інтернет ресурси. Особистий внесок здобувача. Бакалаврська кваліфікаційна робота є результатом самостійного дослідження. Результати та висновки, викладені в бакалаврській кваліфікаційній роботі, отримані автором особисто. Обсяг і структура бакалаврської кваліфікаційної роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літературних джерел із 45 найменувань. Робота містить 15 таблиць, 10 рисунків. Основний зміст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладений на 60 сторінках комп’ютерного тексту.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління міжнародною інвестиційною привабливістю аграрних підприємств України в умовах інтеграції до ЄС
    (2024) Ястребінська Марія Євгенівна; Файчук О.
    Актуальність теми. Аграрний сектор України виявляє значну потребу у різнопланових інвестиціях, як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку. Під впливом повномасштабного вторгнення на територію України у 2022 році, національна економіка зазнала багато негативних факторів, що лише підкреслює важливість та актуальність залучення іноземних інвестицій в ключові галузі господарства, для здобуття та утримання конкурентоспроможного положення українських підприємств на ринку ЄС та укріплення подальшої співпраці та становища України на міжнародній арені. Актуальність залучення іноземних інвестицій в сучасний аграрний сектор України полягає в тому, що попри географічні переваги, цей сектор страждає від низької ефективності. Залучення іноземних інвестицій може стати вирішальним чинником у покращенні стану в аграрній сфері України, оскільки це дозволить підвищити якість та кількість виробленої продукції, впровадити сучасні технології та екологічно чисті методи виробництва, а також забезпечити створення нових робочих місць, особливо з метою адаптації до нормативів Європейського Союзу в аграрному секторі. Метою бакалаврської роботи є запропонувати й обґрунтувати шляхи вдосконалення прийняття управлінських рішень щодо підвищення міжнародної інвестиційної привабливості вітчизняних аграрних підприємств в умовах інтеграції до ЄС. Для досягнення поставленої мети потрібно виконати наступні завдання: - розглянути теоретичні підходи до визначення поняття міжнародної інвестиційної привабливості; - визначити основні фактори впливу на інвестиційну привабливість в контексті процесу євроінтеграції України; - провести аналіз інвестиційного середовища агросектору України на базі статистичних даних; - розглянути організаційно-економічну характеристику ТОВ «ШУЛЯВСЬКА- КАПТІАЛ»; - на основі обраної методики провести аналіз інвестиційного середовища підприємства за результатами його діяльності (на прикладі ТОВ «ШУЛЯВСЬКА- КАПТІАЛ»); - розробити пріоритетні заходи для покращення інвестиційної привабливості підприємства; - визначити перспективи подальшого розвитку аграрного сектору України. Об’єктом дослідження є процес залучення зарубіжних інвестицій в аграрний сектор України в умовах євроінтеграції. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів управління міжнародною інвестиційною привабливістю аграрних підприємств України в умовах інтеграції до ЄС. Для проведення дослідження у бакалаврській кваліфікаційній роботі було використано наступні методи дослідження: статистичний аналіз, аналіз фінансових показників, аналіз показників ефективності підприємства, порівняльний аналіз, аналіз теоретичних праць, графічна візуалізація, класифікація.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
    (2024) Вдовенко Єгор Ігорович; Діброва Л.
    В сучасних умовах глобалізації та постійних змін на міжнародних ринках управління зовнішньоекономічною діяльністю має все більш важливу роль в міжнародних відносинах. Світова економіка постійно трансформується, розвиваються стрімко технології, конкуренція стає жорсткішою. В таких умовах підприємствам необхідно постійно адаптовуватися та реагувати на зміни, шукаючи нові можливості, іти на ризики, ефективно використовувати наявні ресурси та аналізувати світовий ринок задля успішного виходу на міжнародні ринки. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства сприяє сталому економічному розвитку шляхом розширення його присутності на міжнародних ринках та залучення нових джерел виробничих ресурсів, технологій та сучасних методів організації виробництва. Ця активність сприяє зростанню виробництва та обсягів зовнішньої торгівлі, сприяючи як конкретним підприємствам, так і економіці в цілому. Сучасні економічні перетворення передбачають інтеграцію вітчизняних компаній у міжнародну економічну систему та приваблення іноземних партнерів для співпраці в Україні. Розвиток експортного потенціалу та розширення експортних можливостей підприємств – завдання, що потребує комплексного та системного підходу до управління зовнішньоекономічною діяльністю. Це вимагає впровадження широкого спектру організаційно-економічних, управлінських та технологічних заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності підприємства як на внутрішніх, так і на зовнішніх ринках. Ключовим аспектом у вирішенні цієї проблеми є виявлення джерел оновлення експортного потенціалу та впровадження заходів для його стимулювання. Для успішного виходу на зовнішні ринки у будь-якій галузі підприємству необхідно мати як практичні, так і теоретичні знання в управлінні та здійсненні зовнішньоекономічної діяльності. Це дозволить оптимізувати інвестиційні, інноваційні та виробничо-збутові процеси та досягти успіху на міжнародному ринку. Умови воєнного конфлікту в Україні створили складну ситуацію для учасників зовнішньоекономічної діяльності, що потребує застосування нетрадиційних юридичних методів у вирішенні договірних суперечок. Особливо гостро виникає питання в контексті виконання зобов'язань та організації логістики. Проблеми з логістикою стали основним викликом для багатьох компаній – як експортерів, так і імпортерів. Бізнесу довелося швидко адаптуватися та переглядати процеси, щоб забезпечити постачання товарів або сировини, а також доставку власної продукції за кордон. Умови окупації морських портів та блокування їх роботи, припинення авіатранспорту, а також розрив торгівельних відносин з агресорами стали суттєвими факторами, які вплинули на зовнішньоекономічну сферу країни. З початку війни Україна зіткнулася з численними проблемами у сфері логістики та інфраструктури. Перш за все, перекриття кордонів із зонами конфлікту суттєво ускладнило міжнародну торгівлю та переміщення товарів через кордон. Закриття морських портів на окупованих територіях призвело до обмеження експорту та імпорту через морські шляхи. Також зупинення авіаперевезень між регіонами країни та міжнародними пунктами призвело до серйозних ускладнень у забезпеченні логістичних потреб підприємств та громадян. Всі ці фактори створили значні труднощі для бізнесу та населення України у забезпеченні та здійсненні зовнішньоекономічних операцій. Мета бакалаврської роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці пропозицій щодо вдосконалення процесу управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві ПрАТ «МХП». Для досягнення мети в роботі були поставлені і розв'язані наступні завдання: ● теоретично обґрунтувати підходи до трактування сутності управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; ● узагальнити погляди вітчизняних та іноземних вчених щодо теорії управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; ● опрацювати методичні підходи щодо оцінки ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; ● проаналізувати фінансово-економічну діяльність підприємства ПрАТ «МХП»; ● провести аналіз управління зовнішньоекономічною діяльністю ПрАТ «МХП»; ● визначити ефективність управління зовнішньоекономічною діяльністю ПрАТ «МХП»; ● обґрунтувати шляхи удосконалення управління зовнішньоекономічною діяльністю ПрАТ «МХП». Об’єктом дослідження є процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, аналітичних і практичних аспектів щодо шляхів удосконалення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Під час виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи використовувалися наукові підходи та методи дослідження, зокрема, абстрактно–логічний (теоретичні узагальнення та формування висновків), порівняння та аналогій (для розкриття економічної сутності поняття «управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства»); системно–структурний аналіз (вивчення й узагальнення методів та механізм управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві); статистико–економічний (аналіз управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві та оцінка її ефективності); графічний (візуалізація матеріалу дослідження).
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Формування системи управління інноваціями на підприємстві
    (2024) Угляниця Микита Іванович; Діброва Л.
    Актуальність теми дослідження. Сучасний ринок вимагає постійного оновлення та впровадження інноваційних рішень для забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Однак, для успішного формування та управління інноваціями необхідно ретельно проаналізувати інноваційний потенціал підприємства та розробити ефективну стратегію його використання. В умовах постійного зростання конкуренції підприємства повинні постійно інновувати свої продукти, процеси та стратегії, щоб забезпечити свою конкурентоспроможність. Сільське господарство, як ключова галузь економіки, постійно стикається з різними викликами та завданнями, вирішення яких вимагає постійного вдосконалення технологій. Інноваційні технології в цьому секторі відіграють важливу роль у забезпеченні високої ефективності виробництва, збільшенні продуктивності та покращенні якості продукції. Одним з ключових напрямків розвитку сільського господарства є використання цифрових технологій. ПрАТ "Чумак" активно впроваджує системи моніторингу та управління, які дозволяють оптимізувати використання ресурсів, підвищувати ефективність виробництва та зменшувати витрати. Використання даних за допомогою сучасних аналітичних інструментів дозволяє підприємству приймати обґрунтовані рішення щодо виробничого процесу та стратегії розвитку. Крім того, важливим аспектом інноваційних технологій у сільському господарстві є розвиток біотехнологій та генетично модифікованих організмів. ПАТ "Чумак" зосереджує увагу на вивченні та впровадженні передових методів селекції та гібридизації рослин, що дозволяє отримувати більш врожайні та стійкі сорти. У цілому, інноваційні технології в сільському господарстві відіграють важливу роль у забезпеченні сталого розвитку галузі та задоволенні потреб споживачів. На прикладі ПрАТ "Чумак" можна побачити, як впровадження передових технологій допомагає підприємству збільшувати свій потенціал та займати лідерські позиції на ринку сільськогосподарської продукції. Метою даної бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування та розробка шляхів підвищення ефективності системи управління інноваціями на підприємстві, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності, продуктивності та стійкості підприємства в умовах динамічного ринкового середовища. Для досягнення мети бакалаврської кваліфікаційної роботи були поставлені наступні завдання: 1) узагальнити теоретичні підходи до трактування сутності поняття «управління інноваціями»; 2) розкрити особливості впровадження інновацій та управління інноваціями на підприємстві; 3) опрацювати методичні засади оцінки ефективності управління інноваціями на підприємстві; 4) дати оцінку загальної організаційно-економічної характеристики ПрАТ «Чумак»; 5) провести аналіз системи управління інноваціями на підприємстві ПрАТ «Чумак»; 6) визначити ефективність управління інноваціями на підприємстві ПрАТ «Чумак»; 7) дослідити світовий досвід управління інноваціями в харчовій промисловості та обґрунтувати ефективні підходи для впровадження інновацій на українських підприємствах; 8) обґрунтувати шляхи підвищення ефективності управління інноваціями на ПрАТ «Чумак». Об'єктом дослідження є процес управління інноваціями на підприємстві ПрАТ «ЧУМАК» Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів управління інноваціями на підприємстві. Під час виконання роботи використовувалися наукові підходи та методи дослідження, зокрема аналіз та порівняльний аналіз, методи діагностики та експертні оцінки. Отримані результати та висновки роботи можуть бути використані для практичного застосування в управлінській діяльності підприємства. Структура бакалаврської кваліфікаційної роботи включає вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Обсяг основного тексту складає 59 сторінок, у роботі використано 25 джерел, також представлено 29 таблиць та 7 рисунків. Зазначена кваліфікаційна робота ґрунтується на сучасній теоретичній базі, що включає в себе результати останніх наукових досліджень та практичний досвід управління інноваціями.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління експортним потенціалом аграрного підприємства в умовах євроінтеграції
    (2024) Свистуленко Владислав Сергійович; Файчук О.
    Розвиток економіки України в умовах дії воєнного стану та продовженні бойових дій супроводжується різними кризовими явищами в зовнішньоекономічних та соціальних напрямках, що в першу чергу зумовлені політичною нестабільністю в країні та неефективним процесом реформування економіки країни. Розвиток зовнішньоекономічної роботи вітчизняних підприємств також супроводжується вагомим впливом політичного та міжнародного середовища на їх діяльність. Це в комплексі зумовлює потребу в проведенні аналізу та оцінки потенційних можливостей суб'єктів господарювання на те, щоб здійснити зовнішньоекономічну діяльність, що зумовлює потребу в дослідженні поняття експортного потенціалу як економічної категорії. Мета роботи полягає в розкритті науково-теоретичних аспектів управління експортним потенціалом компанії Kernel Holdings S.A. та виокремленні практичних напрямків оптимізації його використання. Основними завданнями бакалаврської роботи є: - розглянути сутність поняття «експортний потенціал», його види і структуру; - дослідити особливості управління експортним потенціалом сільськогосподарського підприємства; - розкрити методичні підходи до оцінки величини експортного потенціалу та ефективності управління ним в аграрній сфері; - навести загальну організаційно-економічну характеристику досліджуваного аграрного підприємства; - оцінити величину експортного потенціалу досліджуваного підприємства; - провести діагностику ефективності системи управління експортним потенціалом досліджуваного підприємства; - навести прогноз розвитку аграрного ринку ЄС та перспектив збуту продукції для вітчизняних підприємств; - виявити напрямки оптимізації використання експортного потенціалу досліджуваного підприємства; - надати економічне обґрунтування управлінського рішення щодо оптимізації використання експортного потенціалу досліджуваного підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління експортним потенціалом аграрного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних основ управління експортним потенціалом аграрного підприємства в умовах євроінтеграції. При написанні роботи використовувалися загальні та спеціальні методи наукового пізнання, зокрема методи системного аналізу та синтезу, індукція та дедукції, узагальнення, а також методи графічного відображення основних результатів та статистичні методи. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що напрямки оптимізації використання експортного потенціалу досліджуваного підприємства можна використовувати в інших компаніях галузі. Випускна кваліфікаційна робота складається із вступу, 3 розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Основний текст роботи становить 66 сторінок, в т. ч. 7 таблиць, 16 рисунків. Список використаних джерел містить 51 найменувань, викладених на 5 сторінках.