Кваліфікаційні роботи

Постійне посилання на фондhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/1

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Зовнішня торгівля агропродовольчою продукцією України в умовах війни з Російською Федерацією
    (2024) Козій Дмитро Володимирович; Кузьменко С.
    Актуальність теми. Зовнішня торгівля є одним з головних чинників розвитку країни, що безпосередньо впливає на її головні економічні показники. В умовах нестабільності, пов’язаних з повномасштабним вторгненням рф в Україну, введенням воєнного стану, блокуванням моря та іншими негативними факторами, важливо шукати альтернативні шляхи реалізації експорту, використовуючи всі можливі види транспорту та логістичні ланцюги постачання. Особливої актуальності набуває проблема експорту продукції агропромислового комплексу, оскільки до повномасштабного вторгнення Україна була світовим лідером експорту цього виду вантажів. Блокування українських портів та умови воєнного стану призвели до різкого збільшення світових цін на сільськогосподарські товари, зменшення купівельної спроможності та світової кризи, яка становить загрозу продовольчій безпеці у світі. Саме тому варто визначити та узагальнити альтернативні логістичні маршрути реалізації українського експорту в умовах воєнного стану шляхом дослідження зміни його товарної структури, географії та транспортних потужностей. За результатами аналізу товарної структури експорту та зміни складу основних імпортерів українських товарів з’ясовано, що наразі продукція агропромислового комплексу є його основою. В умовах війни вітчизняні експортери продовжують ставити рекорди за обсягами поставок сільгосппродукції на зарубіжні ринки. Так, за підсумками 2023 року, зафіксовано найбільші в історії України обсяги експорту заморожених ягід та інших фруктів – 87 тис. т, який перевищив рекорд 2022 року в обсязі у 84 тис. т. Загалом, за даними Державної митної служби України, за підсумками 2023 року Україна експортувала агропродовольства на суму 22,1 млрд. дол., що на 21% менше рекорду 2021 року у 27,9 млрд. дол. Теоретико-методологічні аспекти зовнішньої торгівлі визначені у творах зарубіжних вчених, зокрема: Алавердян Л. М., Романенко О. В., Балежентіс А., Яценко О., Боднарчук О. І., Бойко В. О., Бойко Л. О., Бондаренко Н., Кваша С. М., Гаврилюк І. І., Григорова-Беренда Л. І., Шуба М. В., Гребельник О. П., Давиденко Г., Діброва А. Д., Діброва Л. В., Кузьменко С. В., Ковтун О. А., Дугінець Г. В., Кисельов Д. М., Міщенко Л. О., Олейникова О. В., Ковтун Т. Д., Матвієнко А. П. та інші. Проте в результаті вивчення літературних джерел, встановлено, що мало уваги приділено питанням саме зовнішньої торгівлі агропродовольчої продукції в умовах війни. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією в умовах війни з рф. Для досягнення мети нами визначені наступні завдання: – узагальнити суть та значення зовнішньої торгівлі для соціально- економічного розвитку країни; – визначити понятійно-категоріальний апарат зовнішньої торгівлі; – вивчити методичні підходи щодо оцінки ефективності зовнішньої торгівлі; – розглянути структуру агропромислового виробництва України та визначити його роль у національній економіці; – проаналізувати зовнішню торгівлю України нас світовому ринку; – дослідити специфіку та особливості експорту агропродовольчої продукції з України; – запропонувати перспективи виробництва агропродовольчої продукції в Україні та підвищення експортного потенціалу; – визначити та проаналізувати наслідки реалізації нового зеленого курсу Європи для українських виробників та експортерів агропродовольчої продукції в умовах війни. Об’єктом дослідження є процес зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією в умовах війни з рф. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією в умовах війни з рф. Для досягнення мети бакалаврської кваліфікаційної роботи використовувались наступні методи: при аналізі сучасного стану та тенденції розвитку зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією використані ряди динаміки, середні та відносні величини. Теоретичні узагальнення та формулювання висновків були сформовані з використанням абстрактно- логічного методу. При здійсненні факторного аналізу були використані методи зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляційно- регресійний аналіз, географічний метод. Інформаційну базу досліджень становили Закони України, нормативно- правові та законодавчі акти державних органів влади, дані Державної служби статистики України, дані Державної митної служби України, дані Міністерства економіки України, дані Асоціації морських портів України, матеріали вітчизняних та зарубіжних періодичних видань з питань зовнішньої торгівлі агропродовольчої продукції. Особистий внесок здобувача. Бакалаврська кваліфікаційна робота є результатом самостійного дослідження. Результати та висновки, викладені в бакалаврській кваліфікаційній роботі, отримані автором особисто. Обсяг і структура бакалаврської кваліфікаційної роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел із 48 найменувань. Робота містить 4 таблиці, 18 рисунків. Основний зміст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладений на 59 сторінках комп’ютерного тексту.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Моделювання ринку освітніх послуг України в умовах сучасних викликів
    (2023) Бєлоус А.О.
    Магістерська кваліфікаційна робота викладена на 88 сторінках комп’ютерного тексту, містить 3 таблиці, 23 рисунки. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел із 30 найменувань та додатків. Об’єктом дослідження є ринок освітніх послуг України в умовах сучасних викликів. Предметом дослідження є теоретичні та прикладні аспекти щодо формування попиту. Метою роботи є дослідження попиту на освітні послуги в Україні в умовах сучасних викликів. Методи дослідження. Методи дослідження передбачають використання економетричних моделей, зокрема методи кореляційного та регресійного аналізу. Завдання дипломної роботи: - аналіз теоретичні аспекти формування ринку освітніх послуг. - оцінка та аналіз ринку освітніх послуг в умовах сучасних викликів. - дослідження сучасного стану ринку освітніх послуг в Україні. - побудова та аналіз моделі впливу макроекономічних факторів на попит освітніх послуг закладів вищої освіти в Україні. Результати дослідження. У результаті дослідження попиту на освітні послуги в Україні, особливу увагу слід звернути на той факт, що сучасний ринок освіти стикається з безпрецедентними викликами, такими як пандемія COVID-19 та повномасштабне вторгнення російської федерації на територію Україна. Ці події вплинули на попит на освітні послуги та вимусили освітні установи шукати нові рішення для забезпечення доступу до якісної освіти в умовах невпевненості і трансформацій. Дослідження визначило, що пандемія COVID-19 призвела до зростання інтересу до дистанційного та онлайн-навчання, що стало важливим фактором для університетів та освітніх органів у розвитку нових форматів освіти та впровадженні інформаційних технологій у навчальний процес. В той же час, пандемія наголосила на важливості питань безпеки навчальних закладів та забезпечення доступу до освіти в умовах віддалених та небезпечних регіонів. Повномасштабне вторгнення російської федерації на територію України викликало серйозні трансформації в освітній системі країни. Дослідження показало, що ці події суттєво вплинули на кількість вступників до вищих навчальних закладів, зокрема сильний вплив на кількість вступників вплинув такий фактор, як окупація територій. Нажаль в моделі погано видно вплив війни, оскільки взятий період даних не охоплює більший діапазон років. У висновку, можна стверджувати, що сучасні виклики суттєво вплинули на ринок освітніх послуг в Україні. Дослідження показало, що пандемія та війна стали ключовими факторами визначення попиту на освітні послуги та кількості вступників до вищих навчальних закладів. Освітні установи та політичні рішення повинні ураховувати ці виклики та шукати інноваційні рішення для забезпечення доступної та якісної освіти в умовах сучасності.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління ЗЕД підприємствами в умовах російсько-української війни в 2022 р.
    (2023) Дмитрук М.С.; Файчук О.
    Магістерська робота на тему «Управління ЗЕД підприємствами в умовах російсько-української війни в 2022 р.» викладена на 96 сторінках друкованого тексту, включає 23 таблиці і 14 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків і додатків. Для написання магістерської роботи використано 87 літературних джерел. У першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи розглянуто сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств. У другому розділі проаналізовано експортний потенціал підприємства, окреслено структуру і динаміку підприємства. У третьому розділі проаналізовано плани по відновленню України після війни щодо ЗЕД, обґрунтована доцільність експорту для підприємства ПП «БЕГРИЛЬ». Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та розробка напрямів формування управлінського механізму ЗЕД підприємств в умовах російсько-української війни. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: з’ясувати сутність та складові категорії «управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств»; узагальнити особливості управління ЗЕД підприємства; розглянути підходи до оцінки ефективності ЗЕД підприємства; розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства, що веде господарську діяльність під час війни; виконати аналіз основних фінансово-економічних показників підприємства; узагальнити оцінку зовнішньоекономічного потенціалу ПП «БЕГРИЛЬ»; дослідити показники ЗЕД України у довоєнний період і визначити зміни, що відбулись на етапі загострення воєнних подій; виявити перспективи розвитку ЗЕД розглянутого підприємства, розробити напрями покращення процесу прийняття управлінських рішень в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємством в умовах воєнного стану. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств в умовах російсько- української війни в 2022 р. Теоретичною і методичною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем управління підприємствами в період війни. Для виконання поставлених завдань в роботі використано: методи наукової абстракції, аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення – для визначення сутності й особливостей управління підприємствами; статистичні (спостереження, порівняльного і структурного аналізу, групування) – для обґрунтування системи показників оцінки управління підприємств; Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання результатів дослідження при плануванні підприємствами заходів пов’язаних з управлінням зовнішньоекономічною діяльності в умовах війни.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge