Кваліфікаційні роботи магістрів

Постійне посилання на фондhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/8

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління маркетингом на ринку ЗЗР
    (2023) Качура, Є.В.
    Актуальність теми. Управління маркетинговою діяльністю являє собою творчу управлінську діяльність, завдання якої полягає в розвитку ринку товарів, послуг і робочої сили шляхом оцінки потреб клієнтів, а також в проведенні практичних заходів для задоволення цих потреб. Проте управління маркетинговою діяльністю на ринку засобів захисту рослин (ЗЗР) відіграє велику роль, яка формує економічний розвиток країни. Однак відсутні пропозиції, механізми, які б сприяли поліпшенню ситуації на сільськогосподарському ринку. Тому необхідність покращити стан аграрних компаній, позбутись постійного тиску зі сторони зернотрейдерів, зміцнити конкурентоспроможність , налагодити стратегії для виходу на зовнішні ринки є актуальною проблемою. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингом на ринку ЗЗР. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: − узагальнити сутність управління маркетинговою діяльністю; − визначити основні концепції маркетингової діяльності; − запропонувати методичні підходи щодо оцінки ефективності управління маркетинговою діяльністю; − визначити стан ринку засобів захисту рослин; − проаналізувати фінансово-економічний стан підприємства; − провести оцінку системи управління маркетинговою діяльністю підприємства; − запропонувати стратегії удосконалення управління маркетингом на ринку засобів захисту рослин; − сформувати пропозиції та прогнозування ефективної маркетингової діяльності на ринку ЗЗР. Об’єктом дослідження є процес управління маркетингом на ринку ЗЗР. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів функціонування ринку ЗЗР. Методи дослідження: при дослідженні сучасного стану світового та вітчизняного ринків ЗЗР були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. Для теоретичного узагальнення а також формування висновків використовували абстрактно-логічний метод. Факторний аналіз ринку засобів захисту рослин здійснювали з використанням методів зведення та групування статистичних даних, індексного та кореляційно-регресійного аналізу. Наукова новизна. Отримали подальший розвиток пропозиції щодо ефективної маркетингової стратегії на ринку ЗЗР. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Зовнішня торгівля України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС
    (2023) Жук А.Ю.; Діброва Л.
    Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Зовнішня торгівля України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС» викладена на 82 сторінках друкованого тексту, включає 9 таблиць, 11 рисунків і 1 додаток. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 59 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні аспекти розвитку зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією України» розглянуто зовнішню торгівлі як фактор соціально-економічного розвитку країни та узагальнено понятійно-категоріальний апарат дослідження зовнішньої торгівлі України з країнами ЄС, визначено роль та значення всеосяжної поглибленої зони вільної торгівлі України з країнами ЄС. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з ЄС» проаналізовано зовнішньоторговельний режим України з країнами ЄС, проведено оцінку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС та визначено влив військової агресії російської федерації на динаміку та структуру зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. У третьому розділі - «Перспективи розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС в умовах глобальних викликів» обґрунтовані перспективи синхронізації нормативно-правової бази зовнішньої торгівлі України з країнами ЄС та стратегічні напрямки відновлення і розвитку експорту агропродовольчої продукції з країнами ЄС, обґрунтування шляхів трансформації логістики українського експорту до країн ЄС в умовах війни з російською федерацією. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою обґрунтування теоретико-методичних засад та науково-практичних рекомендацій для забезпечення розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - визначити роль та значення зовнішньої торгівлі для соціально-економічного розвитку країни; - опрацювати понятійно-категоріальний апарат дослідження зовнішньої торгівлі; - розкрити особливості змісту поглибленої і всеосяжної зони вільної торгівлі України з країнами ЄС; - провести аналіз зовнішньоторговельного режиму України з країнами ЄС; - проаналізувати сучасний стан та визначити основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС; - оцінити наслідки військової агресії російської федерації для зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС; - обґрунтувати заходи щодо синхронізації нормативно-правової бази зовнішньої торгівлі України з країнами ЄС; - обґрунтувати стратегічні напрямки відновлення та розвитку зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією України з країнами ЄС; - оцінити вплив трансформації логістики українського експорту агропродовольчої продукції в умовах війни з російською федерацією на зовнішню торгівлю з країнами ЄС. Об’єктом дослідження є процеси управління зовнішньою торгівлею. Предметом дослідження є теоретико-методичні, аналітичні та практичні аспекти розвитку зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. Методи дослідження. методи наукового пошуку, логічного підходу, спостереження, порівняння, аналізу і синтезу, а також табличний і графічний методи відображення інформації. Наукова новизна одержаних результатів роботи полягає у поглибленому дослідженні впливу Поглибленої та всеохоплючої зони вільної торгівлі на зовнішню торгівлю України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС. Положення наукової роботи, що складають її новизну і виносяться на захист, полягають у наступному: - проведено комплексний аналіз зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією України з країнами ЄС та визначені основні тенденції її розвитку; - оцінено наслідки військової агресії російської федерації для зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС та обґрунтовані стратегічні напрямки її розвитку в повоєнний період; - оцінено вплив трансформації логістики українського експорту агропродовольчої продукції в умовах війни з російською федерацією на зовнішню торгівлю з країнами ЄС. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання методичних підходів, аналізу та оцінки міжнародної торгівлі України з країнами ЄС при розробці й обґрунтуванні заходів щодо відновлення та подальшого розвитку експорту агропродовольчої продукції України до країн ЄС в умовах глобальних викликів, а також перспективи трансформації логістичної системи в межах даних викликів. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.), VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ» (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Жук А.Ю., Діброва Л.В. Трансформація логістики українського експорту до країн ЄС в умовах війни з російською федерацією // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К.: НУБіП України, 2023. С. 41-45. 2. Жук А.Ю., Діброва Л.В. Влив військової агресії російської федерації на динаміку та структуру зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією з країнами ЄС // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К.: НУБіП України, 2023.