Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійне посилання на фондhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ access-status.restricted.listelement.badge Підвищення ефективності збутової діяльності підприємства(2023) Гончарук, А.П.Актуальність теми. Сучасний аграрний сектор України є одним з основних секторів економіки країни. Для забезпечення конкурентоспроможності підприємства на цьому ринку важливе значення має ефективна збутова діяльність. Збутова діяльність є однією з найважливіших складових господарської діяльності підприємства. Від її ефективності залежить рівень реалізації продукції, а отже, фінансові результати діяльності підприємства. Метою роботи є дослідження теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності збутової діяльності підприємства. Для досягнення поставленої мети дослідження вирішуються наступні основні завдання: – з’ясувати сутність та особливості збутової діяльності підприємства – визначити процес формування збутової стратегії підприємства – розглянути методичні підходи до оцінки ефективності управління збутовою діяльністю підприємства – проаналізувати збутову діяльність ТОВ «Агрофірма «Житниця»» – запропонувати шляхи вдосконалення організації та збільшення обсягів збутової діяльності ТОВ «Агрофірма «Житниця» Об’єкт дослідження –процес здійснення збутової діяльності підприємства ТОВ «Агрофірма «Житниця»» . Предметом дослідження є теоретичні та прикладні аспекти підвищення ефективності збутової̈ діяльності ТОВ «Агрофірма «Житниця»». Методи дослідження, використані в ході дослідження включають у себе: методи аналізу, спостереження, порівняння, а також фінансово-математичні (статистичні) методи розрахунків ефективності збутової діяльності підприємства. Наукова новизна одержаних результатів. Визначено теоретичні аспекти формування збутової діяльності; розроблено шляхи та заходи удосконалення збутової діяльності підприємства. Практичне значення одержаних результатів. Передбачає покращення організації управління збутовою діяльністю, що призведе до збільшення збуту сільськогосподарських товарів в ТОВ «Агофірма «Житниця»» на основі розробки практичних рекомендацій. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на ІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБіП України, 27 квітня 2021 р.) та IV Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації» (м. Київ, НУБіП України, 26-27 жовтня 2021 р.). Публікації. Основні положення і результати дослідження знайшли відображення у матеріалах конференції: 1. Гончарук А.П., Ралко О.С. Підвищення ефективності збутової діяльності підприємства Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (27 квітня 2021 р.), К : НУБіП України, 2021. С. 72-75.Документ access-status.restricted.listelement.badge Франчайзинг як механізм розвитку збутової системи(2023) Кравцов С.Р.; Гераймович В.Мaгicтеpcькa poбoтa нa тему «Франчайзинг як механізм розвитку збутової системи» викладена на 111 cтopiнкax друкованого тексту, включає 18 таблиць, 16 рисунків та 79 використаних джерел. Метою Мета дослідження - розкрити сутність франчайзингу, та його вплив на механізм розвитку збутової системи. Для досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені такі завдання: - дослідити основи виникнення та розвитку франчайзингу; - розглянути основні форми та види франчайзингу; - проаналізувати переваги та недоліки застосуванні його концепції на підприємстві; - провести оцінку розвитку ринку франчайзингу; - дослідити розвиток ринку франчайзингових послуг; - проаналізувати організаційно-економічну характеристику франчайзингового бізнесу в Україні на прикладі підприємства «McDonald’s Ukraine Ltd»; - розглянути маркетингові аспекти діяльності «McDonald’s Ukraine Ltd»; - визначити перспективи та напрямки розвитку франчайзингу «McDonald’s Ukraine Ltd»; - дослідити управління збутом; - розрахувати процес основні показники ефективності збутової діяльності «McDonald’s Ukraine Ltd»; - визначити основні напрями розвитку виробничо-збутової політики «McDonald’s Ukraine Ltd»; - провести аналіз ефективності франчайзингу «McDonald’s Ukraine Ltd» як механізму розвитку збутової системи. Об’єктом дослідження є аналіз процесу ефективності франчайзингу як механізму розвитку збутової системи на прикладі «McDonald’s Ukraine Ltd». Предметом дослідження є теоретичні, науково-методичні та практичні аспекти розвитку франчайзингу як механізму збутової системи в Україні. Методи дослідження. Під час дослідження теоретичних аспектів розвитку франчайзингу як механізму збутової системи використовувалися методи аналітичні, статистичні, графічні методи, а також aнaлiз, синтез, оцінка, спостереження. Інформаційною базою дослідження стали нормативно-правова база (закони України, укази Президента України, постанови Уряду, Директиви Ради ЄС),монографії і статті вітчизняних та зарубіжних авторів, спеціальна література, власні напрацювання автора та інші джерела. Зa структурою дана магістерська poбoтa cклaдaєтьcя із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, cпиcку використаних джерел. Структура магістерської роботи відповідає поставленим цілям і завданням. У пеpшoму poздiлi poбoти визнaченo теоретичні основи функціонування франчайзингу та його роль у розвитку збутової системи. У другому розділі розглянуто аналіз ефективності використання франчайзингу у глобалізації бізнесу на прикладі міжнародної компанії «McDonald’s». У третьому poздiлi проведено аналіз ефективності використання франчайзингу у глобалізації бізнесу на прикладі міжнародної компанії «McDonald’s»