Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
92 результатів
Результати пошуку
Документ access-status.restricted.listelement.badge Бізнес-план вирощування грибів(2023) Печенюк, Тарас ОлександровичАктуальність теми. В останні десятиріччя переконливо доведена висока біологічна цінність грибів, як харчового продукту, що включає унікальний комплекс поживних та лікарських речовин. Великий інтерес до грибів пояснюється тим, що вони значно безпечніші, ніж дикорослі. Особлива цінність грибівництва полягає в тому, що гриби успішно ростуть на субстратах, приготованих з відходів сільськогосподарського виробництва і промисловості, побутових решток. Бізнес з вирощування грибів відрізняється високою рентабельністю – близько 40% і більше, а щорічний світовий приріст обсягів виробленої продукції становить 6-8%. Однак для вирощування грибів необхідні площі і спеціальне обладнання, що тягне за собою певні капіталовкладення. Тому актуальним є дослідження процесу організації вирощування грибів як бізнесу, технології вирощування грибів та складання інвестиційного проєкту для реалізації даної бізнес-ідеї. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Питання створення і функціонування галузі грибівництва розкриті в наукових працях М. Алексєєва, В. Блонської, А. Бовтік, А. Гісем, В. Грановська, І. Дудки, М.І. Кісіля, О. Б. Коротич, Л. Лавріва, А. Линенко, В. Різника., Н. Різника, Г. Синициної, О. Рачкован, Л. Шинкарук, В. Биховченко, Т. Власенко, Ю. Власенко та інші. Слід зазначити, що недостатньо висвітленими залишаються питання бізнес-планування з організації вирощування грибів. Необхідність теоретичних засад розроблення бізнес-планів з вирощування грибів з врахуванням світового досвіду та особливостей економіки України зумовлюють актуальність теми дипломної роботи. Мета дослідження – теоретичне та аналітичне дослідження планування та організації бізнес-діяльності, виявлення шляхів та реалізації планової діяльності підприємства з вирощування грибів. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження: розглянути особливості розвитку світового ринку грибів; описати сучасний стан та перспективи розвитку ринку грибів в Україні; проаналізувати особливості вирощування та продажу грибів; скласти резюме проекту та загальну характеристику бізнесу; проаналізувати ринок і конкуренцію та особливості цільової аудиторії; описати маркетингову стратегію; скласти організаційно-виробничий план; надати фінансову оцінку проекту та визначити джерела фінансування проекту; описати управління ризиками проекту; надати пропозиції з реалізації бізнес-плану. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття підприємства з вирощування грибів. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методичною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики планування та організації бізнес-діяльності, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (сучасний стан та перспективи грибного бізнесу в Україні), розрахунково-конструктивний та експериментальний (бізнес-план відкриття підприємства з вирощування грибів) та інші. Інформаційною базою дослідження були законодавчі та нормативні акти Верховної Ради та Уряду України, офіційні матеріали Державного комітету статистики України, наукові літературні джерела. Результати магістерського дослідження доповідалися та обговорювалися на VІ міжнародній науково-практичній конференції (17-18 листопада 2022 р.) «Інклюзивний розвиток національної економіки: глобальні тенденції, можливості України та роль агропродовольчого сектору», що підтверджено тезами, стр. 81-83. Обсяг і структура магістерської роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 63 сторінки комп’ютерного тексту, в тому числі 3 рисунка, 13 таблиць, 35 джерел використаної літературиДокумент access-status.restricted.listelement.badge Бізнес-план відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу(2023) Паламарчук, Антон ВікторовичСтруктура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 20 ілюстративних матеріалів (12 таблиць та 8 рисунків). У списку використаних джерел 50 назв. Загальний обсяг роботи 65 сторінок. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки функціонування ринку інтернет-маркетингу, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу та розробці пропозицій по розвитку компанії. Мета дослідження полягає у теоретичному та аналітичному дослідженні планування та організації бізнес-діяльності, обґрунтуванні шляхів й методів подальшого вдосконалення планової та організаційної роботи агентства у сфері інтернет-маркетинг. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Основні завдання роботи: дослідити розвиток ринку інтернет-маркетингу; розробити бізнес-план відкриття агентства у сфері інтернет маркетингу; надати пропозицій з реалізації бізнес-плану; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес плану діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу. У першому розділі відображено розглянуто закордонний досвід розвитку ринку інтернет-маркетингу; досліджено особливості внутрішнього ринку інтернет-маркетингу та особливості відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу.Документ access-status.restricted.listelement.badge Бізнес план з експорту напівфабрикатів на європейський ринок(2023) Личкатий, Андрій ЄвгеновичСтруктура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 17 ілюстративних матеріалів (15 таблиць та 2 рисунки). У списку використаних джерел 35 назв. Загальний обсяг роботи 57 сторінок. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки функціонування ринку напівфабрикатів з тіста, обґрунтуванні економічної ефективності експорт національних напівфабрикатів на Європейський ринок. Мета дослідження полягає у систематизації наукових та практичних знань щодо планування та організації бізнес-діяльності з виробництва напівфабрикатів з тіста та обґрунтування шляхів їх експорту до країн ЄС. Об’єктом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні засади розробки бізнес плану відкриття агентства флористики та декору. Основні завдання роботи: дослідити теоретичні основи розвитку ринку напівфабрикатів з тіста; розробити бізнес-план з експорту напівфабрикатів на європейський ринок; надати пропозиції з реалізації бізнес-плану; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес плану з експорту напівфабрикатів на європейський ринок. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності підприємства з експорту напівфабрикатів на європейський ринок. У першому розділі відображено закордонний досвід розвитку ринку напівфабрикатів з тіста; розглянуто особливості внутрішнього ринку напівфабрикатів з тіста та особливості виготовлення напівфабрикатів з тіста. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу.Документ access-status.restricted.listelement.badge Бізнес-план відкриття комп’ютерного клубу(2023) Штельмашук, Олександр СергійовичСтруктура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 14 ілюстративних матеріалів (10 таблиць та 4 рисунки). У списку використаних джерел 37 назв. Загальний обсяг роботи 70 сторінок. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки функціонування ринку комп'ютерних клубів, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності комп'ютерного клубу та розробці пропозицій по розвитку клубу. Мета дослідження полягає у теоретичному та аналітичному досліджені планування та організації бізнес-діяльності, виявлення шляхів та реалізації планової діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття комп’ютерного клубу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Основні завдання роботи: дослідити розвиток ринку комп’ютерного бізнесу; розробити бізнес-план відкриття комп’ютерного клубу; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес плану діяльності комп’ютерного клубу. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності комп’ютерного клубу. У першому розділі відображено розглянуто особливості розвитку світового ринку ігрової індустрії; досліджено сучасний стан та перспективи комп’ютерного бізнесу в Україні та соціальну складову діяльності комп’ютерного клубу. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес-плану та подальшого розвитку бізнесу.Документ access-status.restricted.listelement.badge Ресурсний потенціал підприємства та напрямки його ефективного використання(2023) Потупко, Д.О.Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу. Об’єктом – є процес формування та ефективного використання ресурсного потенціалу підприємств. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є проведення аналізу сучасних підходів до оцінки ефективності управління ресурсного потенціалу підприємства. Відповідно до поставленої мети визначені та вирішені такі конкретні завдання: 1. Визначити сутність понять ресурсного потенціалу як економічної категорії. 2. Виокремити методи оцінювання ефективності використання ресурсного потенціалу та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. 3. Умови та чинники стратегічного управління ресурсним потенціалом підприємства 4. Дослідити умови та чинники стратегічного управління ресурсним потенціалом підприємства. 5. Проаналізувати сучасні підходи до оцінювання ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. 6. Проаналізувати багатоаспектність понять економічний та ресурсний потенціал підприємств, їх взаємозв’язок. 7. Надати характеристику обраного підприємства, оцінку ефективності використання його ресурсного потенціалу, а також провести аналіз економічних показників виробничої та господарської діяльності. 8. Сформулювати основні напрямки підвищення ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. 9. Надати пропозиції та рекомендації щодо застосування мотивованої системи стимулювання праці трудових ресурсів. 10. Обгрунтувати впровадження ресурсо і енергозберігаючих технологій в сільському господарстві на прикладі обраного підприємства. У першому розділі роботи проведено теоретичний аналіз основ управління ресурсним потенціалом підприємства. Визначено сутність управління ресурсним потенціалом, розглянуто методи та види управління. Виокремлено особливості управління ресурсним потенціалом підприємства, його види, категорії та чинники. У другому розділі проведено аналіз сучасних підходів до оцінювання ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. Проаналізувати багатоаспектність понять економічний та ресурсний потенціал підприємств, їх взаємозв’язок. Надано характеристику обраного підприємства, оцінку ефективності використання його ресурсного потенціалу, а також проведено аналіз економічних показників виробничої та господарської діяльності. У третьому розділі сформовано основні напрямки підвищення ефективності управління ресурсним потенціалом обраного підприємства. Надано пропозиції та рекомендації щодо застосування мотивованої системи стимулювання праці трудових ресурсів, а також обґрунтовано впровадження ресурсо і енергозберігаючих технологій в сільському господарстві на прикладі обраного підприємства. Теоретичною й методологічною основою дослідження є класичні положення ринкової економічної теорії, роботи вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів з управління ресурсним потенціалом підприємств аграрного сектору економіки, статистично-бухгалтерська звітність обраного підприємства, довідково-нормативні матеріали і наукова література за темою магістерського дослідження. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в обґрунтуванні теоретично-методичних аспектів та практичних рекомендацій, що вирішують завдання ефективного управління ресурсним потенціалом підприємств.Документ access-status.restricted.listelement.badge Удосконалення бізнес планування в агробізнесі(2023) Тимчак, В.О.Актуальність теми: Важливим чинником зростання підприємства в умовах жорсткої конкуренції ринку є бізнес-план. Розроблений бізнес – план за всіма принципами бізнес-планування дозволить компанії покращити свої позиції на ринку, отримати більший прибуток від своєї діяльності за менших затрат. Метою даного дослідження є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення розробки бізнес-планів на підприємстві ТОВ «АМАКО Україна». Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Описати сутність та особливості розробки бізнес планів; 2. Оцінити економічну ефективність впровадження бізнес-планів в Україні; 3. Визначити ключові показники бізнес-планування; 4. Дослідити методичні підходи до розробки бізнес-планів; 5. Оцінити процедури розробки та зміст оформлення бізнес-плану організації; 6. Розробити пропозиції щодо раціоналізації системи планування в організації у контексті адаптації його діяльності до викликів та загроз навколишнього середовища; 7. Обґрунтувати необхідність впровадження елементів стратегічної орієнтації бізнес-планування у діяльності ТОВ «АМАКО Україна». Об'єктом дослідження є процес удосконалення бізнес-планування у ТОВ «АМАКО Україна». Предмет дослідження – теоретичні, аналітичні та практичні аспекти удосконалення бізнес-планування у компанії ТОВ «АМАКО Україна». Методи дослідження: в ході дослідження використано методи аналізу, спостереження, порівняння, а також фінансово-математичні (статистичні) методи розрахунків ефективності виробництва. Наукова новизна одержаних результатів. Визначено теоретичні аспекти бізнес-планування; проаналізовано сучасний стан бізнес-планування в Україні та світі; розроблено шляхи удосконалення бізнес-планування у ТОВ «АМАКО Україна» Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути впровадженими в ТОВ «АМАКО Україна». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Організація виробництва та освоєння ринку овочевої продукції(2023) Сербінов, А.Б.Актуальність теми. В сучасних умовах, коли підсилення пріоритету інтересів споживачів в системі економічних відносин породжує агресивну конкуренцію за ринки збуту, однією з найважливіших передумов ефективного функціонування підприємств на цільовому ринку стає забезпечення конкурентних переваг. Збут є завершальною стадією всієї виробничо-комерційної діяльності підприємств і виконує одну з найважливіших функцій, що забезпечує маркетингову орієнтацію підприємств - функцію зворотнього зв'язку. Тому пошук шляхів удосконалення виробництва та нових підходів до освоєння ринків є основною для отримання фінансового результату підприємством. Метою роботи є дослідження теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Для досягнення поставленої мети дослідження вирішуються наступні завдання: – виявити економічну сутність та складові організації виробництва на підприємстві; – охарактеризувати етапи виведення нової продукції на ринок; – проаналізувати процес організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції ТОВ «Сингента»; – запропонувати шляхи вдосконалення організації виробництва та підходів до освоєння ринку овочевої продукції. Об’єкт дослідження – процес організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних засад організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Методи дослідження, використані в ході дослідження включають у себе: методи аналізу, спостереження, порівняння. Наукова новизна одержаних результатів. Розроблено шляхи удосконалення організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Практичне значення одержаних результатів. Передбачає удосконалення організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції на ТОВ «Сингента». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на ІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБіП України, 27 квітня 2021 р.) та IV Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації» (м. Київ, НУБіП України, 26-27 жовтня 2021 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління розвитком інтенсивного садівництва(2023) Данілочкіна, Н.О.Обсяг роботи 65 сторінок. Кількість ілюстрацій: рисунки –22, таблиць – 6. Кількість використаних джерел – 52. Сучасне сільське господарство, зокрема інтенсивне садівництво, є ключовим галуззю в економіці багатьох країн, забезпечуючи продовольчу безпеку, збагачуючи ринки та сприяючи економічному розвитку. Управління розвитком інтенсивного садівництва надзвичайно низькими факторами, такими як технологічні інновації, ефективне використання ресурсів, збалансований підхід до ринкових вимог та екологічні аспекти. Застосування передових технологій, включаючи системи поливу, добрив та захисту рослин, є успішним для досягнення високої продуктивності в садівництві. Ефективне використання ресурсів, таких як вода, сонце та земля, сприяє оптимізації виробництва та збільшенню врожаю. Управління розвитком садівництва забезпечує аналіз ринкових тенденцій та споживчих вимог. Гнучкість у виробництві та адаптація до змін у попиті сприяють конкурентоспроможності на ринку. Розвиток нових сортів, адаптованих до вимог потреб, реалізує важливу роль у досягненні успіху на ринку. Управління розвитком садівництва впливає на вплив господарської діяльності на природне середовище. Впровадження екологічно чистих методів вирощування, утилізація відходів збереження та родючості обґрунтовує виробництво складових сталого розвитку садівництва. Управління розвитком інтенсивного садівництва є складним завданням, що вимагає інтегрованого підходу до вирішення різноманітних аспектів. Застосування передових технологій, реагування на ринкові вимоги та збереження екологічної рівноваги стають ключовими чинниками для успішного розвитку цієї галузі. Актуальність цієї теми полягає в необхідності розв'язання складних завдань, пов'язаних з підвищенням ефективності вирощування, зменшенням впливу на навколишнє середовище та забезпеченням сталого розвитку. Оптимізація процесів управління в садівництві є важливою для забезпечення якісної та конкурентоспроможної продукції, зокрема в умовах зростаючої потреби населення та швидкозмінних ринкових реалій.Документ access-status.restricted.listelement.badge Стратегічне управління підприємством(2023) Романюк, Б.В.Магістерська кваліфікаційна робота містить: 84 сторінки, 3 рисунки, 14 таблиць, 63 літературних джерела. Актуальність теми. В умовах перехідної економіки, на початковій стадії розвитку ринкових відносин керівники та фахівці підприємств та комерційних структур мають освоювати адекватні методи та процедури управління. До них належить стратегічний менеджмент, що забезпечує підприємствам ефективне досягнення перспективних цілей на основі утримання конкурентних переваг та відповідного реагування на зміни довкілля. Метою дослідження є аналіз та оцінка теоретичних та практичних аспектів стратегії розвитку, обґрунтування практичних рекомендацій щодо удосконалення системи стратегічного управління підприємства в сучасних умовах. Досягнення поставленої мети потребує вирішення наступних завдань: − визначити сутність і поняття стратегічного розвитку; − узагальнити види стратегій розвитку для сучасних підприємств України; − навести методичні підходи до вибору підприємством певної стратегії розвитку та її практична реалізація; − визначити загальні економічні та організаційні засади функціонування ТОВ «Лінкс – Транс»; − проаналізувати систему стратегічного управління у ТОВ «Лінкс – Транс»; − дослідити діючу програму стратегічного розвитку ТОВ «Лінкс – Транс»; − визначити вплив чинників економічного розвитку на вдосконалення системи стратегічного управління у ТОВ «Лінкс – Транс»; − обґрунтувати доцільність оптимізації стратегії розвитку ТОВ «Лінкс – Транс»; − оцінити ефективність наведених рекомендацій з оптимізації стратегії розвитку. Об’єктом дослідження є процес управління стратегією розвитку підприємства. Предметом дослідження є система стратегічного управління підприємства України на прикладі ТОВ «Лінкс – Транс». В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів (для дослідження сучасних методичних підходів до стратегічного управління розвитком підприємства), статистичні (для отримання аналітичних даних ТОВ «Лінкс – Транс»), порівняння (для вибору та обґрунтування стратегії розвитку ТОВ «Лінкс – Транс» на цільовому ринку). Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління маркетингом підприємства при реалізації ЗЗР та насіння(2023) Шаповалов, В.С.Актуальність теми. У сучасних умовах турбулентності всього аграрного бізнесу, управління маркетингом набуває особливої актуальності, і хоча вимагає особливого підходу об’єднуючи традиційні методи та новітні інструменти, все ж таки забезпечує досягнення комерційного успіху в умовах жорстокої конкуренції. Сучасний аграрний ринок України переживає період значущих змін та викликів. Є необхідність у розробці нових, інноваційних підходів до маркетингу. Мета дослідження є проведення системного аналізу ринкових умов, динаміки та структури попиту і пропозиції, а також визначення ключових факторів, що впливають на ефективність управління маркетингом. Розроблення науково обґрунтованих рекомендацій щодо вдосконалення механізмів управління маркетингом. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: • узагальнити сутність управління маркетинговою діяльністю; • дослідити ринкові умови, тенденції, структури попиту та пропозиції на ЗЗР та насіння; • ідентифікувати та проаналізувати ключові фактори, які впливають на ефективність маркетингової діяльності; • провести загальний аналіз підприємства ТОВ «Байєр»; • розробити науково обґрунтовані рекомендації для вдосконалення механізмів управління маркетингом на прикладі ТОВ «Байєр». Об’єкт дослідження: управлінські процеси та маркетингова діяльність аграрних підприємств при взаємодії з ринком, методи просування продукції та адаптація до змін у ринкових умовах. Предмет дослідження: специфіка управління маркетинговою діяльністю на підприємствах аграрного сектору. Методи дослідження: в ході дослідження використано методи теоретичного узагальнення та порівняння, статистичного аналізу, маркетингові дослідження, системний підхід до аналізу показників діяльності підприємств. Наукова новизна одержаних результатів. Визначено теоретичні аспекти комплексного підходу до управління маркетингом, проаналізовано сучасний стан ринку ЗЗР та насіння, розроблено шляхи удосконалення управління маркетингом у компанії. Практичне значення одержаних результатів. Запропоновані заходи, щодо удосконалення процесу управління маркетингом можуть бути використані у компанії для збільшення ефективності маркетингової діяльності. Зміст магістерської роботи викладено на 70 сторінках, зокрема список використаних джерел із 50 найменувань, розміщений на 5 сторінках. Робота містить 4 таблиці, 10 рисунків, а також 14 додатків, розміщених на 6 сторінках. Рік виконання кваліфікаційної роботи – 2023 рік. Рік захисту роботи – 2023 рік.