Кваліфікаційні роботи магістрів

Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/8

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 73
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Моделювання та планування бізнес-процесів на підприємстві та напрями їх удосконалення
    (2023) Перцьовий, В.В.
    Актуальність теми. Функціонування підприємств в умовах пролонгації кризи на тлі турбулентності ринкового середовища, динамізму та глобалізації ринків стимулює їх до пошуку засобів нівелювання негативних впливів зовнішнього середовища. Одним з інструментів антикризового управління є реінжиніринг бізнес-процесів, який є особливо актуальним в умовах України, де виникає потреба у швидкій адаптації до впливу чинників нестійкого зовнішнього середовища. Метою даного дослідження є визначення теоретико-методичних положень та практичних рекомендацій щодо запровадження і реалізації реінжинірингу бізнес-процесів українських підприємств. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: обґрунтувати необхідність переосмислення бiзнес-процесiв підприємства в умовах кризи; – визначити сутнісну характеристику реiнжинiрингу бізнес-процесів та основних етапів його імплементації на підприємстві; – розглянути методику оцінки ефективності реінжинірингу бізнес-процесів підприємства; – навести загальну характеристику господарської діяльності підприємства АТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод»; – проаналізувати фактори бізнес-середовища підприємства АТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод»; – визначити ефективність існуючих бiзнес-процесiв підприємства АТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод»; – окреслити основнi етапи імплементації реінжинірингу бiзнес-процесiв на підприємстві; – виявити та надати рекомендації щодо перепроектування неефективних бiзнес-процесiв підприємства АТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод»; – здійснити оцінку ефективності реінжинірингу бiзнес-процесiв вітчизняного підприємства АТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод». Об'єктом дослідження є бізнес-процеси підприємства. Предмет дослідження є теоретичне обґрунтування необхідності реінжинірингу бізнес-процесів та практичні рекомендації до оцінки ефективності його впровадження на підприємстві. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному підході, що охоплює як теоретичний, так і практичний аналіз. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Удосконалення бізнес планування в агробізнесі
    (2023) Тимчак, В.О.
    Актуальність теми: Важливим чинником зростання підприємства в умовах жорсткої конкуренції ринку є бізнес-план. Розроблений бізнес – план за всіма принципами бізнес-планування дозволить компанії покращити свої позиції на ринку, отримати більший прибуток від своєї діяльності за менших затрат. Метою даного дослідження є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення розробки бізнес-планів на підприємстві ТОВ «АМАКО Україна». Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Описати сутність та особливості розробки бізнес планів; 2. Оцінити економічну ефективність впровадження бізнес-планів в Україні; 3. Визначити ключові показники бізнес-планування; 4. Дослідити методичні підходи до розробки бізнес-планів; 5. Оцінити процедури розробки та зміст оформлення бізнес-плану організації; 6. Розробити пропозиції щодо раціоналізації системи планування в організації у контексті адаптації його діяльності до викликів та загроз навколишнього середовища; 7. Обґрунтувати необхідність впровадження елементів стратегічної орієнтації бізнес-планування у діяльності ТОВ «АМАКО Україна». Об'єктом дослідження є процес удосконалення бізнес-планування у ТОВ «АМАКО Україна». Предмет дослідження – теоретичні, аналітичні та практичні аспекти удосконалення бізнес-планування у компанії ТОВ «АМАКО Україна». Методи дослідження: в ході дослідження використано методи аналізу, спостереження, порівняння, а також фінансово-математичні (статистичні) методи розрахунків ефективності виробництва. Наукова новизна одержаних результатів. Визначено теоретичні аспекти бізнес-планування; проаналізовано сучасний стан бізнес-планування в Україні та світі; розроблено шляхи удосконалення бізнес-планування у ТОВ «АМАКО Україна» Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути впровадженими в ТОВ «АМАКО Україна». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Організація виробництва та освоєння ринку овочевої продукції
    (2023) Сербінов, А.Б.
    Актуальність теми. В сучасних умовах, коли підсилення пріоритету інтересів споживачів в системі економічних відносин породжує агресивну конкуренцію за ринки збуту, однією з найважливіших передумов ефективного функціонування підприємств на цільовому ринку стає забезпечення конкурентних переваг. Збут є завершальною стадією всієї виробничо-комерційної діяльності підприємств і виконує одну з найважливіших функцій, що забезпечує маркетингову орієнтацію підприємств - функцію зворотнього зв'язку. Тому пошук шляхів удосконалення виробництва та нових підходів до освоєння ринків є основною для отримання фінансового результату підприємством. Метою роботи є дослідження теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Для досягнення поставленої мети дослідження вирішуються наступні завдання: – виявити економічну сутність та складові організації виробництва на підприємстві; – охарактеризувати етапи виведення нової продукції на ринок; – проаналізувати процес організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції ТОВ «Сингента»; – запропонувати шляхи вдосконалення організації виробництва та підходів до освоєння ринку овочевої продукції. Об’єкт дослідження – процес організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних засад організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Методи дослідження, використані в ході дослідження включають у себе: методи аналізу, спостереження, порівняння. Наукова новизна одержаних результатів. Розроблено шляхи удосконалення організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Практичне значення одержаних результатів. Передбачає удосконалення організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції на ТОВ «Сингента». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на ІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБіП України, 27 квітня 2021 р.) та IV Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації» (м. Київ, НУБіП України, 26-27 жовтня 2021 р.).
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Управління розвитком персоналу
    (2023) Абрамчук Р.І.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge