Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ access-status.restricted.listelement.badge Організація виробництва та освоєння ринку овочевої продукції(2023) Сербінов, А.Б.Актуальність теми. В сучасних умовах, коли підсилення пріоритету інтересів споживачів в системі економічних відносин породжує агресивну конкуренцію за ринки збуту, однією з найважливіших передумов ефективного функціонування підприємств на цільовому ринку стає забезпечення конкурентних переваг. Збут є завершальною стадією всієї виробничо-комерційної діяльності підприємств і виконує одну з найважливіших функцій, що забезпечує маркетингову орієнтацію підприємств - функцію зворотнього зв'язку. Тому пошук шляхів удосконалення виробництва та нових підходів до освоєння ринків є основною для отримання фінансового результату підприємством. Метою роботи є дослідження теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Для досягнення поставленої мети дослідження вирішуються наступні завдання: – виявити економічну сутність та складові організації виробництва на підприємстві; – охарактеризувати етапи виведення нової продукції на ринок; – проаналізувати процес організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції ТОВ «Сингента»; – запропонувати шляхи вдосконалення організації виробництва та підходів до освоєння ринку овочевої продукції. Об’єкт дослідження – процес організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних засад організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Методи дослідження, використані в ході дослідження включають у себе: методи аналізу, спостереження, порівняння. Наукова новизна одержаних результатів. Розроблено шляхи удосконалення організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Практичне значення одержаних результатів. Передбачає удосконалення організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції на ТОВ «Сингента». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на ІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБіП України, 27 квітня 2021 р.) та IV Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації» (м. Київ, НУБіП України, 26-27 жовтня 2021 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Маркетинговий менеджмент як основа конкурентоспроможності підприємства(2023) Траченко, К.О.Актуальність теми. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та обґрунтування доцільності впровадження управління маркетингом у підприємствах для забезпечення їх конкурентоспроможності. Для досягнення зазначеної мети визначені наступні завдання: – провести узагальнення різних авторських поглядів щодо трактування та сутності поняття «конкурентоспроможність»; – провести теоретичне узагальнення поняття маркетингове управління та встановити складники системи управління в сучасних реаліях; – розкрити методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності агенції UCABevent; – проаналізувати сучасний стан діяльності Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу»; – оцінити стан конкурентоспроможності агенції UCABevent та його маркетингову діяльність; – провести аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища агенції UCABevent; – здійснити аналіз іміджу агенції UCABevent і процесу його формування; – розробити організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможності агенції UCABevent; – розробити практичні шляхи реалізації системи маркетингового управління на досліджуваному підприємстві. Об’єктом дослідження є процес розробки актуальної, скоординованої та функціонально-інтегрованої системи маркетингового управління. Предметом дослідження є сукупність наукових теоретичних, методичних та практичних підходів для дослідження конкурентоспроможності та формування організаційно-економічного механізму управління аграрним підприємством. Теоретичною й методологічною основою дослідження є класичні положення ринкової економічної теорії, роботи вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів зі стратегічних аспектів розвитку підприємств аграрного сектору економіки, з питань управління конкурентоспроможністю підприємств, матеріали статистично-бухгалтерська звітність, довідково-нормативні матеріали і наукова література за темою дослідження. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в обґрунтуванні теоретично-методичних аспектів та практичних рекомендацій, що вирішують завдання стосовно підвищення конкурентоспроможності підприємства та формування його конкурентної стратегії. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на VІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБІП України, 16-17 листопада 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Документ access-status.restricted.listelement.badge Документ access-status.restricted.listelement.badge Удосконалення системи менеджменту малих підприємств аграрної галузі(2022) Гадуп’як М.М.Документ access-status.restricted.listelement.badge