Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
31 результатів
Результати пошуку
Документ access-status.restricted.listelement.badge Ресурсний потенціал підприємства та напрямки його ефективного використання(2023) Потупко, Д.О.Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу. Об’єктом – є процес формування та ефективного використання ресурсного потенціалу підприємств. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є проведення аналізу сучасних підходів до оцінки ефективності управління ресурсного потенціалу підприємства. Відповідно до поставленої мети визначені та вирішені такі конкретні завдання: 1. Визначити сутність понять ресурсного потенціалу як економічної категорії. 2. Виокремити методи оцінювання ефективності використання ресурсного потенціалу та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. 3. Умови та чинники стратегічного управління ресурсним потенціалом підприємства 4. Дослідити умови та чинники стратегічного управління ресурсним потенціалом підприємства. 5. Проаналізувати сучасні підходи до оцінювання ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. 6. Проаналізувати багатоаспектність понять економічний та ресурсний потенціал підприємств, їх взаємозв’язок. 7. Надати характеристику обраного підприємства, оцінку ефективності використання його ресурсного потенціалу, а також провести аналіз економічних показників виробничої та господарської діяльності. 8. Сформулювати основні напрямки підвищення ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. 9. Надати пропозиції та рекомендації щодо застосування мотивованої системи стимулювання праці трудових ресурсів. 10. Обгрунтувати впровадження ресурсо і енергозберігаючих технологій в сільському господарстві на прикладі обраного підприємства. У першому розділі роботи проведено теоретичний аналіз основ управління ресурсним потенціалом підприємства. Визначено сутність управління ресурсним потенціалом, розглянуто методи та види управління. Виокремлено особливості управління ресурсним потенціалом підприємства, його види, категорії та чинники. У другому розділі проведено аналіз сучасних підходів до оцінювання ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. Проаналізувати багатоаспектність понять економічний та ресурсний потенціал підприємств, їх взаємозв’язок. Надано характеристику обраного підприємства, оцінку ефективності використання його ресурсного потенціалу, а також проведено аналіз економічних показників виробничої та господарської діяльності. У третьому розділі сформовано основні напрямки підвищення ефективності управління ресурсним потенціалом обраного підприємства. Надано пропозиції та рекомендації щодо застосування мотивованої системи стимулювання праці трудових ресурсів, а також обґрунтовано впровадження ресурсо і енергозберігаючих технологій в сільському господарстві на прикладі обраного підприємства. Теоретичною й методологічною основою дослідження є класичні положення ринкової економічної теорії, роботи вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів з управління ресурсним потенціалом підприємств аграрного сектору економіки, статистично-бухгалтерська звітність обраного підприємства, довідково-нормативні матеріали і наукова література за темою магістерського дослідження. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в обґрунтуванні теоретично-методичних аспектів та практичних рекомендацій, що вирішують завдання ефективного управління ресурсним потенціалом підприємств.Документ access-status.restricted.listelement.badge Інформатизація систем управління агробізнесом(2023) Якименко, С.Р.Актуальність теми: Інформатизація та використання інформаційних технологій у сільському господарстві стають одним з основних елементів, що визначають успішність агробізнесу в сучасному світі. Розвиток агробізнесу вимагає оптимізації управління та використання ресурсів для забезпечення ефективності та конкурентоспроможності. Інформатизація систем управління агробізнесом може стати ключовим фактором для досягнення цих цілей. Метою даного дослідження: є дослідження та аналіз процесів інформатизації в системі управління агробізнесом з метою підвищення ефективності та конкурентоспроможності аграрних підприємств. Основною фокусною точкою дослідження є аналіз і вдосконалення системи управління агробізнесом на прикладі продукту Climate Field View від компанії Баєр. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Провести аналіз напрямів інформатизації в управлінні агробізнесом. 2. Дослідити досвід впровадження елементів інформатизації на українських аграрних підприємствах. 3. Визначити роль інформатизації у системі управління агробізнесу та її вплив на конкурентоспроможність та ефективність підприємств. 4. Проаналізувати діяльність ТОВ “Bayer», та використання інформаційних технологій в системі управління компанією. 5. Провести порівняльний аналіз найкращих практик серед інших представників ПЗ для управління агробізнесом на ринку України. 6. Розробити рекомендації для вдосконалення продукту Climate Field View від ТОВ «Bayer». Об'єктом дослідження є система управління агробізнесом. Предмет дослідження – процес інформатизації системи управління агробізнесом з акцентом на застосування інформаційних технологій . Методологія дослідження ґрунтується на комплексному підході, що охоплює як теоретичний, так і практичний аналіз. Для проведення дослідження були застосовані методи фінансового аналізу, емпіричного аналізу порівняльного аналізу, та інші. Наукова новизна одержаних результатів. В роботі визначені новітні методи інформатизації на прикладі ТОВ «Баєр» та продукту Climate FieldView, проведено дослідження функціоналу платформ для здійснення сільськогосподарської діяльності та запропоновані нові рішення щодо вдосконалення програмного забезпечення компанії. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути впровадженими в ТОВ «Баєр». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Маркетинговий менеджмент як основа конкурентоспроможності підприємства(2023) Траченко, К.О.Актуальність теми. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та обґрунтування доцільності впровадження управління маркетингом у підприємствах для забезпечення їх конкурентоспроможності. Для досягнення зазначеної мети визначені наступні завдання: – провести узагальнення різних авторських поглядів щодо трактування та сутності поняття «конкурентоспроможність»; – провести теоретичне узагальнення поняття маркетингове управління та встановити складники системи управління в сучасних реаліях; – розкрити методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності агенції UCABevent; – проаналізувати сучасний стан діяльності Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу»; – оцінити стан конкурентоспроможності агенції UCABevent та його маркетингову діяльність; – провести аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища агенції UCABevent; – здійснити аналіз іміджу агенції UCABevent і процесу його формування; – розробити організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможності агенції UCABevent; – розробити практичні шляхи реалізації системи маркетингового управління на досліджуваному підприємстві. Об’єктом дослідження є процес розробки актуальної, скоординованої та функціонально-інтегрованої системи маркетингового управління. Предметом дослідження є сукупність наукових теоретичних, методичних та практичних підходів для дослідження конкурентоспроможності та формування організаційно-економічного механізму управління аграрним підприємством. Теоретичною й методологічною основою дослідження є класичні положення ринкової економічної теорії, роботи вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів зі стратегічних аспектів розвитку підприємств аграрного сектору економіки, з питань управління конкурентоспроможністю підприємств, матеріали статистично-бухгалтерська звітність, довідково-нормативні матеріали і наукова література за темою дослідження. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в обґрунтуванні теоретично-методичних аспектів та практичних рекомендацій, що вирішують завдання стосовно підвищення конкурентоспроможності підприємства та формування його конкурентної стратегії. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на VІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБІП України, 16-17 листопада 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління конкурентною стратегією підприємства(2023) Іванов, О.О.Актуальність теми. Теоретичні положення про конкуренцію як рушійну силу розвитку економіки були започатковані в середині XVIII ст. У процесі розвитку погляди на конкуренцію змінювались, і дослідники сходяться на думці, що це поняття достатньо багатогранне. Більшість економістів під конкуренцією розуміють боротьбу (змагання, суперництво) суб’єктів господарювання ринку за досягнення своїх цілей: кращих, вигідніших умов поставок ресурсів, виробництва і збуту товарів, отримання якомога вищого прибутку. Тобто, з точки зору держави та будь-якого об’єкту господарювання конкуренція – це дуже важливо, тому що вона є ключовим елементом ринку: немає конкуренції – немає ринкової економіки. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій при впровадженні на підприємстві конкурентної стратегії та управління нею. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - Розглянути класифікації та сутність конкурентних стратегій; - Дослідити формування конкурентної стратегії підприємства; - Виявити виклики конкурентної стратегії підприємства; - Дослідити сучасний стан вітчизняної аграрної галузі; - Охарактеризувати діяльність ТОВ «Сингента»; - Проаналізувати конкурентні переваги ТОВ «Сингента»; - Окреслити шляхи вибору конкурентної стратегії ТОВ «Сингента»; - Надати рекомендації з впровадження конкурентної стратегії ТОВ «Сингента». Об’єкт дослідження: конкурентна стратегія підприємства. Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні питання формування конкурентної стратегії підприємства. Методи дослідження: в ході дослідження використано методи аналізу, спостереження, порівняння, а також фінансово-математичні (статистичні) методи розрахунків ефективності компанії. Наукова новизна одержаних результатів. В роботі визначені сучасні основи формування конкурентної стратегії ТОВ «Сингента», здійснено дослідження діючої практики використання маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «Сингента», запропоновані нові наукові рішення щодо конкурентної стратегії компанії. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження впроваджуються в ТОВ «Сингента». Апробація результатів магістерської роботи. Підготовлені тези для написання статті та участі у конференціях.Документ access-status.restricted.listelement.badge Діджиталізація управлінської діяльності в аграрному секторі(2023) Степанченко, А.В.Актуальність обраної теми. Діджиталізація управлінської діяльності в аграрному секторі є актуальною темою для дослідження, особливо в контексті сучасного розвитку сільського господарства в Україні та в світі загалом. З метою гарантування безпеки продовольства та підвищення якості життя населення країни, однією з найбільших проблем є необхідність удосконалення механізмів управління інноваціями в агропромисловому комплексі, перетворення його на високотехнологічну сферу. Однак високий ступінь зносу технологічної інфраструктури та обмежена інвестиційна активність, викликана фінансовими труднощами підприємств і недостатньою державною підтримкою, ускладнюють перехід до прогресивного розвитку сільського господарства та переробної промисловості. Подолати цю ситуацію можна шляхом інтеграції інноваційних цифрових рішень у виробничі процеси, що сприятиме раціональному використанню економічних ресурсів та максимізації виробничого ефекту. Мета дослідження: розглянути теоретичні та практичні аспекти управління аграрним бізнесом на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «Тімак Агро Україна» та розробити стратегію розвитку аграрного підприємства в умовах цифрових трансформацій. Для досягнення головної мети було визначено такі завдання: − розглянути поняття та основні підходи до управління підприємством. − дослідити методи оцінювання результативності управління підприємством. − визначити вплив цифрової трансформації на виконання управлінських функцій у сільськогосподарських підприємствах. − провести аналіз фінансового та господарського стану, а також оцінку конкурентоспроможності продукції «Тімак Агро Україна». − надати обґрунтування для заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції аграрного підприємства «Тімак Агро Україна» в умовах цифрової трансформації. − провести оцінку очікуваної ефективності впровадження запропонованих заходів. − вивчити міжнародний досвід управління процесами цифрової трансформації підприємств та можливості його впровадження в Україні. − розробити модель комплексного механізму цифрової трансформації управління в аграрних підприємствах. − сформувати стратегію розвитку сільськогосподарського підприємства в умовах цифрової трансформації. Об'єктом дослідження є процеси цифрової трансформації, які відбуваються на підприємствах агропромислового комплексу Предмет є організаційно-економічні взаємовідносини, які виникають в процесі оцінки того, наскільки ефективно підприємства агропромислового комплексу впроваджують цифрові технології. Методи дослідження. У рамках дослідження ми використовували методи аналізу, спостереження, порівняння, а також застосовували фінансово-математичні (статичні) методи для розрахунків ефективності виробництва. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження будуть впроваджені в компанії «Тімак Агро Україна». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на ІV Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБіП України, 26 жовтня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку(2023) Зелінський Р.О.; Діброва Л.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку» викладена на 71 сторінці друкованого тексту, включає 3 таблиці і 35 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 53 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретико-методичні засади формування кон’юнктури аграрного ринку» розглянуто сутність та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку» проаналізовано сучасний стан світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку та визначено місце України зовнішній торгівлі насінням ріпаку. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку насіння ріпаку» визначені шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку та запропоновані шляхи удосконалення регулювання ринку насіння ріпаку в Україні з використанням міжнародного досвіду. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад функціонування та формування кон’юнктури ринків насіння ріпаку та розробка рекомендацій щодо підвищення економічної ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - узагальнити природу та поняття «кон’юнктури» аграрного ринку; - дослідити фактори, що формують кон’юнктури аграрного ринку; - визначити методологію дослідження кон’юнктури аграрного ринку; - оцінити сучасний стан виробництва насіння ріпаку в країні; - проаналізувати світовий ринок насіння ріпаку; - дослідити особливості зовнішньої торгівлі України на світовому ринку ріпаку; - запропонувати шляхи зміцнення позицій України на світовому ринку насіння ріпаку; - запропонувати заходи щодо підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку; - використати міжнародний доступ та сформувати пропозиції щодо вдосконалення регулювання вітчизняного ринку ріпаку. Об’єктом дослідження є процес функціонування та формування ринку насіння ріпаку. Предметом дослідження є теоретико-методологічні та організаційно-економічні засади ринку ріпаку в Україні та умови підвищення ефективності виробництва ріпаку. Методи дослідження. При написанні магістерської роботи були використані різні наукові методи. Монографічний – для дослідження та аналізу літературних джерел за обраною темою. Економічний – для аналізу та оцінки сучасного стану світового та національного ринку ріпаку. Ілюстративний – для підготовки структурно-логічних схем. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння ріпаку з використанням міжнародного досвіду. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Зелінський Р. О., Діброва Л. В. Кон’юнктура світового ринку насіння ріпаку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 32-35.Документ access-status.restricted.listelement.badge Експортний потенціал олійно-жирової галузі України(2023) Суха Т.М.; Кузьменко С.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська робота складається зі змісту, вступу, трьох основних розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст займає 60 сторінок. Робота містить 17 таблиць та 14 рисунків. Для написання роботи автором було використано 62 джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи «Теоретичні основи формування експортного потенціалу олійно-жирової галузі» розглянуто поняття «експортний потенціал» та узагальнено основні методичні підходи до його оцінки, визначено основні види продукції олійно-жирової галузі. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі» досліджено світовий ринок олійно-жирової продукції, проаналізовано динаміку зовнішньої торгівлі олійно-жирвою продукцією України та проведена оцінка експортного потенціалу олійно-жирової продукції галузі України. У третьому розділі «Перспективи розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України» розроблені прогнози щодо виробництва та експорту української олійно-жирової продукції, запропоновані рекомендації для державної підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України і підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних і практичних аспектів та розробка практичних рекомендацій щодо реалізації та нарощування експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: • визначити поняття «експортний потенціал» в контексті олійно-жирової галузі • дослідити основні види олійно-жирової продукції та їхні характеристики; • вивчити методичні підходи до оцінки експортного потенціалу олійно-жирової галузі; • дослідити кон’юнктуру світового ринку олійно-жирової продукції; • провести аналіз зовнішньої торгівлі олійно-жировою продукцією України; • оцінити рівень міжнародної конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції; • скласти прогнози щодо обсягів виробництва та експорту олійно-жирової продукції України; • надати пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняної олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках; • запропонувати рекомендації щодо політики підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України. Об’єктом дослідження є експортний потенціал олійно-жирової галузі України. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Методи дослідження: аналізу та синтезу, табличний та графічний, середні та відносні величини, абстрактно-логічний метод, зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання рекомендацій та стратегій, розроблених у дослідженні для підвищення ефективності олійно-жирової галузі, збільшення експортних обсягів та зростання її внеску в економіку країни. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку(2023) Шептун Н.С.; Файчук О.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку» викладена на 78 сторінках друкованого тексту, включає 6 таблиць і 21 рисунок. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 50 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретико-методичні засади формування конкурентних переваг продукції на світовому ринку» розглянуто економічну сутність та особливості реалізації конкурентних переваг продукції на світовому ринку, узагальнено основні методичні підходи до виявлення конкурентних переваг продукції на глобальному ринку. У другому розділі «Аналіз та оцінка конкурентної позиції українського зерна та продуктів його переробки на світовому ринку» проаналізовано сучасний стан світового ринку зерна та продуктів його переробки, визначено місце України на світовому ринку зерна і продуктів його переробки та проведена оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності вітчизняного зерна та продуктів його переробки. У третьому розділі - «Шляхи формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки українського зерна на світовому та європейських ринках» здійснено прогноз кон’юктури світового ринку продуктів переробки зерна, визначено напрями підвищення конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна в умовах євроінтеграції та надано рекомендації щодо державної підтримки розвитку експортного потенціалу продуктів переробки зерна в Україні. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Основна мета магістерської роботи полягає полягає в обґрунтуванні механізмів формування конкурентоспроможності вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку. Для досягнення даної мети було поставлено такі завдання: - охарактеризувати економічну сутність поняття «конкурентні переваги» продукції; - дослідити особливості реалізації конкурентних переваг продукції на світовому ринку; - вивчити методичні підходи до виявлення конкурентних переваг продукції на глобальному ринку; - проаналізувати сучасний стан світового ринку зерна та продуктів його переробки; - визначити місце України на світовому ринку зерна і продуктів його переробки; - провести оцінку рівня міжнародної конкурентоспроможності вітчизняного зерна та продуктів його переробки; - здійснити прогноз кон’юнктури світового ринку продуктів переробки зерна; - визначити напрями підвищення конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна в умовах євроінтеграції; - надати рекомендації щодо державної підтримки розвитку експортного потенціалу продуктів переробки зерна в Україні. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку. Предметом дослідження являється сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів формування конкурентних переваг вітчизняних продуктів переробки зерна на світовому ринку. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБІП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Система управління товарною політикою підприємства(2023) Старанов В.С.; Гавриш О.Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Основний текст кваліфікаційної роботи викладено на 104 сторінках, у тому числі робота містить 22 таблиці, 18 рисунок та 63 використаних джерела. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти системи управління товарною політикою підприємства. Наведено сутність поняття товарна політика та особливості системи управління товарною політикою підприємства. Охарактеризовано методичні підходи до формування системи управління товарною політикою підприємства. Другий розділ кваліфікаційної роботи присвячений діагностиці системи управління товарною політикою ФГ «Сеп». Здійснено SWOT-аналіз підприємства та проаналізовано систему управління товарною політикою ФГ «Степ». У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи надано пропозиції щодо удосконалення системи управління товарною політикою ФГ «Степ». На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо покращення системи управління товарною політикою, запропоновано формування маркетингової товарної стратегії підприємства та розроблено інвестиційний проєкт для ФГ «Степ».Документ access-status.restricted.listelement.badge Стратегічне управління виведенням і просуванням нового товару на зовнішній ринок(2023) Малушенко Д.Р.; Головніна О.Магістерська робота на тему: «Стратегічне управління виведенням і просуванням нового товару на зовнішній ринок» виконана на прикладі ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат» і викладена на 117 сторінках комп’ютерного тексту, містить 39 таблиць, 36 рисунків, 92 джерела посилань. Магістерська робота складається із вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури. Метою роботи є обґрунтування теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо формування ефективної стратегії управління виведення і просування нового товару на ринок для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Об’єкт дослідження – господарська, фінансова, маркетингова діяльність ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади формування та аспектів функціонування стратегії виведення та просування нового товару на ринок молочної продукції. Джерелами інформації є законодавча база, фінансова звітність ТДВ ««Золотоніський маслоробний комбінат», монографії, підручники, наукові статті, статистичні дані, матеріали Державної служби статистики України, експертні точки зору, власні розрахунки та спостереження, літературні джерела. Перший розділ роботи розглянув теоретико-методичні основи формування маркетингових стратегій. Другий розділ дослідив організаційно-економічну структуру, маркетинг на ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Третій розділ роботи представив рекомендації щодо удосконалення маркетингу на підприємстві та стратегію виведення і просування нового товару на ринку.