Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійне посилання на розділhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління маркетингом на ринку ЗЗР(2023) Качура, Є.В.Актуальність теми. Управління маркетинговою діяльністю являє собою творчу управлінську діяльність, завдання якої полягає в розвитку ринку товарів, послуг і робочої сили шляхом оцінки потреб клієнтів, а також в проведенні практичних заходів для задоволення цих потреб. Проте управління маркетинговою діяльністю на ринку засобів захисту рослин (ЗЗР) відіграє велику роль, яка формує економічний розвиток країни. Однак відсутні пропозиції, механізми, які б сприяли поліпшенню ситуації на сільськогосподарському ринку. Тому необхідність покращити стан аграрних компаній, позбутись постійного тиску зі сторони зернотрейдерів, зміцнити конкурентоспроможність , налагодити стратегії для виходу на зовнішні ринки є актуальною проблемою. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингом на ринку ЗЗР. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: − узагальнити сутність управління маркетинговою діяльністю; − визначити основні концепції маркетингової діяльності; − запропонувати методичні підходи щодо оцінки ефективності управління маркетинговою діяльністю; − визначити стан ринку засобів захисту рослин; − проаналізувати фінансово-економічний стан підприємства; − провести оцінку системи управління маркетинговою діяльністю підприємства; − запропонувати стратегії удосконалення управління маркетингом на ринку засобів захисту рослин; − сформувати пропозиції та прогнозування ефективної маркетингової діяльності на ринку ЗЗР. Об’єктом дослідження є процес управління маркетингом на ринку ЗЗР. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів функціонування ринку ЗЗР. Методи дослідження: при дослідженні сучасного стану світового та вітчизняного ринків ЗЗР були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. Для теоретичного узагальнення а також формування висновків використовували абстрактно-логічний метод. Факторний аналіз ринку засобів захисту рослин здійснювали з використанням методів зведення та групування статистичних даних, індексного та кореляційно-регресійного аналізу. Наукова новизна. Отримали подальший розвиток пропозиції щодо ефективної маркетингової стратегії на ринку ЗЗР. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ access-status.restricted.listelement.badge Документ access-status.restricted.listelement.badge Формування врожаю зерна пшениці озимої залежно від елементів технології вирощування(2023) Зволінський М.І.Документ access-status.restricted.listelement.badge Особливості вирощування соняшнику в умовах Рівненської області(2023) Мостова В.С.Документ access-status.restricted.listelement.badge Моніторинг та контроль забур’яненості агроценозу сої в Правобережному Лісостепу України(2023) Домбровський Ю.О.Документ access-status.restricted.listelement.badge Ефективність гербіцидів у посівах кукурудзи(2023) Мироненко І.Г.Документ access-status.restricted.listelement.badge Особливості вирощування соняшнику в умовах Полтавської області(2023) Кулинич Ю.М.Документ access-status.restricted.listelement.badge Документ access-status.restricted.listelement.badge Документ access-status.restricted.listelement.badge