ОПП "Маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11247

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Управління зернопереробним підприємством на засадах логістики
    (2023) Радченко В.Є.; Бондаренко В.
    Актуальність теми. Зернове господарство України є стратегічною галуззю економіки, яка здійснює значний вплив на соціально-економічну стабільність та продовольчу безпеку держави, а також є важливим фактором реалізації колосального потенціалу аграрного сектору в Україні та прискорення економічного зростання і розвитку. Трансформаційні процеси, що відбуваються в агропромисловому комплексі України, потребують вивчення і дослідження всіх напрямів перетворень у його структурі, включаючи зернопереробну галузь. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних і методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо ефективного управління зернопереробним підприємством на засадах логістики. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - визначити сутність та сучасні підходи до управління діяльністю підприємства; - виявити місце підприємств з переробки сільськогосподарської сировини в системі національної економіки; - дослідити особливості та специфіка роботи зернопереробних підприємств; - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Збаразький КХП»; - оцінити систему управління підприємством ТОВ «Збаразький КХП»; - проаналізувати ефективності організації управління підприємством ТОВ «Збаразький КХП»; - визначити шляхи підвищення ефективності організації управління зернопереробним підприємством; - удосконалити систему управління зернопереробним підприємством на основі логістичних інновацій. Об’єктом дослідження є процес управління діяльністю зернопереробного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспекти управління зернопереробного підприємства на засадах логістики. Методи дослідження: порівняння, графічний, балансовий, індексний, економіко-математичний, систематизації та узагальнення, аналітичний, структурно-логічний, графічний. Наукова новизна. Отримали подальший розвиток запропоновані шляхи вдосконалення системи управління зернопереробним підприємством з використанням логістичних інновацій. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне управління виведенням і просуванням нового товару на зовнішній ринок
    (2023) Малушенко Д.Р.; Головніна О.
    Магістерська робота на тему: «Стратегічне управління виведенням і просуванням нового товару на зовнішній ринок» виконана на прикладі ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат» і викладена на 117 сторінках комп'ютерного тексту, містить 39 таблиць, 36 рисунків, 92 джерела посилань. Магістерська робота складається із вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури. Метою роботи є обґрунтування теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо формування ефективної стратегії управління виведення і просування нового товару на ринок для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Об'єкт дослідження – господарська, фінансова, маркетингова діяльність ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади формування та аспектів функціонування стратегії виведення та просування нового товару на ринок молочної продукції. Джерелами інформації є законодавча база, фінансова звітність ТДВ ««Золотоніський маслоробний комбінат», монографії, підручники, наукові статті, статистичні дані, матеріали Державної служби статистики України, експертні точки зору, власні розрахунки та спостереження, літературні джерела. Перший розділ роботи розглянув теоретико-методичні основи формування маркетингових стратегій. Другий розділ дослідив організаційно-економічну структуру, маркетинг на ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Третій розділ роботи представив рекомендації щодо удосконалення маркетингу на підприємстві та стратегію виведення і просування нового товару на ринку.