ОПП "Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами"

Постійне посилання колекціїhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/11276

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план з вирощування риби
    (2023) Шут, Віталій Олександрович
    Структура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 17 ілюстративних матеріалів (6 таблиць та 11 рисунків). У списку використаних джерел 35 назв. Загальний обсяг роботи 53 сторінки. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки ринку риби в Україні, обґрунтуванні економічної ефективності установки замкнутого водопостачання та розробці пропозицій по розвитку рибного господаства. Мета дослідження полягає у систематизації наукових та практичних знань щодо розвитку ринку риби та розробці і обґрунтуванні бізнес плану з вирощування малька риби. Поставлена мета зумовила виконання наступних завдань:  проаналізувати стан розвитку вітчизняного ринку риби;  провести оцінку експорту-імпрорту риби в Україні;  описати новітні технології вирощування осетрових;  розробити бізнес-план вирощування риби;  визначити економічне обґрунтування економічної ефективності проекту. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану з вирощування риби. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Практична значущість проекту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності рибного господарства. У першому розділі відображено динаміку споживання, імпорту та експорту рибної продукції; розкрито теоретичні засади функціонування ринку рибної продукції, відображено його специфіку та багатогранність; досліджено динаміку розвитку ринку свіжої та охолодженої риби в Україні, проведено порівняння з альтернативною продукцією. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, був проведений аналіз ризиків та шляхи їх усунення, відображено економічні параметри бізнес-моделі та розроблено висновок щодо доцільності реалізації та подальшого розвитку проекту.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу
    (2023) Паламарчук, Антон Вікторович
    Структура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 20 ілюстративних матеріалів (12 таблиць та 8 рисунків). У списку використаних джерел 50 назв. Загальний обсяг роботи 65 сторінок. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки функціонування ринку інтернет-маркетингу, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу та розробці пропозицій по розвитку компанії. Мета дослідження полягає у теоретичному та аналітичному дослідженні планування та організації бізнес-діяльності, обґрунтуванні шляхів й методів подальшого вдосконалення планової та організаційної роботи агентства у сфері інтернет-маркетинг. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Основні завдання роботи: дослідити розвиток ринку інтернет-маркетингу; розробити бізнес-план відкриття агентства у сфері інтернет маркетингу; надати пропозицій з реалізації бізнес-плану; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес плану діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу. У першому розділі відображено розглянуто закордонний досвід розвитку ринку інтернет-маркетингу; досліджено особливості внутрішнього ринку інтернет-маркетингу та особливості відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план відкриття фотостудії
    (2023) Давиденко, І.А.
    Структура дипломної роботи включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 23 ілюстративних матеріалів (14 таблиць та 9 рисунків). У списку використаних джерел 35 назв. Загальний обсяг роботи 52 сторінки. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні особливостей функціонування ринку фотопослуг в Україні та закордоном, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності фотостудії для погодинної оренди та розробці пропозицій по відкриттю та розвитку фотостудії «D-PHOTO». Метою дослідження є систематизація наукових та практичних знань щодо розвитку ринку фотографічних послуг та розробка і обґрунтування бізнес плану з відкриття фотостудії. Об’єктом дослідження є процес організації діяльності фотостудії. Предметом дослідження виступають теоретичні, методичні та прикладні засади розробки бізнес-плану відкриття фотостудії. Основні завдання роботи: дослідити регіональні особливості та історію розвитку сфери надання послуг з оренди фотостудій; розкрити теоретичні засади функціонування ринку погодинної оренди фотостудій; розглянути динаміку розвитку ринку погодинної оренди фотостудій в Україні; розробити бізнес план відкриття фотостудії; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності фотостудії. У першому розділі відображено історичні витоки та регіональні особливості розвитку сфери фотографії в Україні; висвітлено тенденції в сфері надання фотопослуг закордоном; розкрито теоретичні засади функціонування ринку фотопослуг, відображено його специфіку та багатогранність; досліджено динаміку розвитку ринку фотостудій для оренди в Україні. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проєкту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій; складено організаційно-виробничий план; зроблено аналіз цільового ринку, розраховано фінансову і економічну оцінку проєкту; виявлено можливі ризики і запропоновано шляхи їх мінімізації. У третьому розділі, базуючись на зібраній та проаналізованій інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес план з експорту напівфабрикатів на європейський ринок
    (2023) Личкатий, Андрій Євгенович
    Структура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 17 ілюстративних матеріалів (15 таблиць та 2 рисунки). У списку використаних джерел 35 назв. Загальний обсяг роботи 57 сторінок. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки функціонування ринку напівфабрикатів з тіста, обґрунтуванні економічної ефективності експорт національних напівфабрикатів на Європейський ринок. Мета дослідження полягає у систематизації наукових та практичних знань щодо планування та організації бізнес-діяльності з виробництва напівфабрикатів з тіста та обґрунтування шляхів їх експорту до країн ЄС. Об’єктом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні засади розробки бізнес плану відкриття агентства флористики та декору. Основні завдання роботи: дослідити теоретичні основи розвитку ринку напівфабрикатів з тіста; розробити бізнес-план з експорту напівфабрикатів на європейський ринок; надати пропозиції з реалізації бізнес-плану; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес плану з експорту напівфабрикатів на європейський ринок. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності підприємства з експорту напівфабрикатів на європейський ринок. У першому розділі відображено закордонний досвід розвитку ринку напівфабрикатів з тіста; розглянуто особливості внутрішнього ринку напівфабрикатів з тіста та особливості виготовлення напівфабрикатів з тіста. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план відкриття комп’ютерного клубу
    (2023) Штельмашук, Олександр Сергійович
    Структура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 14 ілюстративних матеріалів (10 таблиць та 4 рисунки). У списку використаних джерел 37 назв. Загальний обсяг роботи 70 сторінок. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки функціонування ринку комп'ютерних клубів, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності комп'ютерного клубу та розробці пропозицій по розвитку клубу. Мета дослідження полягає у теоретичному та аналітичному досліджені планування та організації бізнес-діяльності, виявлення шляхів та реалізації планової діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття комп’ютерного клубу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Основні завдання роботи: дослідити розвиток ринку комп’ютерного бізнесу; розробити бізнес-план відкриття комп’ютерного клубу; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес плану діяльності комп’ютерного клубу. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності комп’ютерного клубу. У першому розділі відображено розглянуто особливості розвитку світового ринку ігрової індустрії; досліджено сучасний стан та перспективи комп’ютерного бізнесу в Україні та соціальну складову діяльності комп’ютерного клубу. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес-плану та подальшого розвитку бізнесу.