ОПП "Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами"
Постійне посилання колекціїhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/11276
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ access-status.restricted.listelement.badge Бізнес-план вирощування грибів(2023) Печенюк, Тарас ОлександровичАктуальність теми. В останні десятиріччя переконливо доведена висока біологічна цінність грибів, як харчового продукту, що включає унікальний комплекс поживних та лікарських речовин. Великий інтерес до грибів пояснюється тим, що вони значно безпечніші, ніж дикорослі. Особлива цінність грибівництва полягає в тому, що гриби успішно ростуть на субстратах, приготованих з відходів сільськогосподарського виробництва і промисловості, побутових решток. Бізнес з вирощування грибів відрізняється високою рентабельністю – близько 40% і більше, а щорічний світовий приріст обсягів виробленої продукції становить 6-8%. Однак для вирощування грибів необхідні площі і спеціальне обладнання, що тягне за собою певні капіталовкладення. Тому актуальним є дослідження процесу організації вирощування грибів як бізнесу, технології вирощування грибів та складання інвестиційного проєкту для реалізації даної бізнес-ідеї. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Питання створення і функціонування галузі грибівництва розкриті в наукових працях М. Алексєєва, В. Блонської, А. Бовтік, А. Гісем, В. Грановська, І. Дудки, М.І. Кісіля, О. Б. Коротич, Л. Лавріва, А. Линенко, В. Різника., Н. Різника, Г. Синициної, О. Рачкован, Л. Шинкарук, В. Биховченко, Т. Власенко, Ю. Власенко та інші. Слід зазначити, що недостатньо висвітленими залишаються питання бізнес-планування з організації вирощування грибів. Необхідність теоретичних засад розроблення бізнес-планів з вирощування грибів з врахуванням світового досвіду та особливостей економіки України зумовлюють актуальність теми дипломної роботи. Мета дослідження – теоретичне та аналітичне дослідження планування та організації бізнес-діяльності, виявлення шляхів та реалізації планової діяльності підприємства з вирощування грибів. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження: розглянути особливості розвитку світового ринку грибів; описати сучасний стан та перспективи розвитку ринку грибів в Україні; проаналізувати особливості вирощування та продажу грибів; скласти резюме проекту та загальну характеристику бізнесу; проаналізувати ринок і конкуренцію та особливості цільової аудиторії; описати маркетингову стратегію; скласти організаційно-виробничий план; надати фінансову оцінку проекту та визначити джерела фінансування проекту; описати управління ризиками проекту; надати пропозиції з реалізації бізнес-плану. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття підприємства з вирощування грибів. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методичною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики планування та організації бізнес-діяльності, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (сучасний стан та перспективи грибного бізнесу в Україні), розрахунково-конструктивний та експериментальний (бізнес-план відкриття підприємства з вирощування грибів) та інші. Інформаційною базою дослідження були законодавчі та нормативні акти Верховної Ради та Уряду України, офіційні матеріали Державного комітету статистики України, наукові літературні джерела. Результати магістерського дослідження доповідалися та обговорювалися на VІ міжнародній науково-практичній конференції (17-18 листопада 2022 р.) «Інклюзивний розвиток національної економіки: глобальні тенденції, можливості України та роль агропродовольчого сектору», що підтверджено тезами, стр. 81-83. Обсяг і структура магістерської роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 63 сторінки комп’ютерного тексту, в тому числі 3 рисунка, 13 таблиць, 35 джерел використаної літературиДокумент access-status.restricted.listelement.badge Бізнес-план відкриття комп’ютерного клубу(2023) Штельмашук, Олександр СергійовичСтруктура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 14 ілюстративних матеріалів (10 таблиць та 4 рисунки). У списку використаних джерел 37 назв. Загальний обсяг роботи 70 сторінок. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки функціонування ринку комп'ютерних клубів, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності комп'ютерного клубу та розробці пропозицій по розвитку клубу. Мета дослідження полягає у теоретичному та аналітичному досліджені планування та організації бізнес-діяльності, виявлення шляхів та реалізації планової діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття комп’ютерного клубу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Основні завдання роботи: дослідити розвиток ринку комп’ютерного бізнесу; розробити бізнес-план відкриття комп’ютерного клубу; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес плану діяльності комп’ютерного клубу. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності комп’ютерного клубу. У першому розділі відображено розглянуто особливості розвитку світового ринку ігрової індустрії; досліджено сучасний стан та перспективи комп’ютерного бізнесу в Україні та соціальну складову діяльності комп’ютерного клубу. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес-плану та подальшого розвитку бізнесу.