ОПП "Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами"

Постійне посилання колекціїhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/11276

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план відкриття ресторану
    (2023) Бугай, Р.О.
    Актуальність теми. Гостинність – одне з фундаментальних понять цивілізації - вже давно у розвинутих країнах перетворилася на індустрію, у якій зайнято багато мільйонів професіоналів. Індустрія гостинності орієнтована на споживача (клієнта, гостя), задоволення потреб якого є кінцевим результатом ділової активності підприємства. Професійний глосарій індустрії гостинності останніх років виштовхує з повсякденного користування в архаїчні мовні шари слова «customer», «client» (споживач, клієнт) і замінює на «guest» (гість). Таким чином, навіть у лінгвістичному ракурсі, не кажучи про фактичну професійну діяльність, прослідковується тенденція зміни мети ділової активності підприємств індустрії гостинності. Вищою метою ділової активності у сфері індустрії гостинності є, перш за все, задоволення потреб гостя, і лише потім – підвищення доходів підприємства. В той же час, без детально розробленого бізнес-плану складно здобути успіх у будь-якому бізнесі. Планування допомагає визначити потенційні витрати і доходи, а також залучити необхідне фінансування. Інвестори, банки або інші джерела фінансування часто вимагають бізнес-план для оцінки перспективи проекту і ризиків. Бізнес-план включає планування операцій, таких як закупівля обладнання, постачання продуктів, організація персоналу, менеджмент запасів та інші аспекти, пов'язані з ефективним функціонуванням закладу. Це допомагає забезпечити ефективне управління рестораном і досягти максимальної рентабельності. Тому, актуальність теми визначається потребою в вивченні теоретичного матеріалу та практичного досвіду організації матеріально-технічного забезпечення ресторану, а також розробці конкретного бізнес-плану відкриття ресторану. Аналіз останніх досліджень та публікацій. Вагомий внесок у дослідження теоретичних основ та проблем розвитку ресторанного господарства як складової індустрії гостинності, розглядалися у працях Л. О. Іванова, Є. С. Оробейко, В.В. Вусів, С. Лущик, О. В. Євтушенко, А. Ю. Парфіненко, І. М. Шамара, С. О. Юрченко. Н. О. Нечаюк, М. П. Мальська, Т. Г. Сокол. Необхідність теоретичних засад розроблення бізнес-планів з відкриття закладу громадського харчування з врахуванням світового досвіду та особливостей економіки України зумовлюють актуальність теми дипломної роботи. Метою дослідження є дослідження ринку громадського харчування, розробка та обгрунтування бізнес-плану відкриття ресторану. Для досягнення зазначеної мети поставлено та вирішено такі завдання: - ознайомитися із закордонним досвідом розвитку ринку громадського харчування; - розглянути та проаналізувати особливості внутрішнього ринку громадського харчування; - сформувати концепцію, цілі та завдання проєкту; - розробити бізнес-план відкриття ресторану; - надати пропозиції з реалізації бізнес-плану. Об’єктом дослідження є процес відкриття та організації діяльності ресторану. Предметом дослідження є практичні та методичні аспекти обгрунтування бізнес-плану з відкриття ресторану. Методи дослідження. В дослідженні задіяно сукупність загальнонаукових і спеціальних методів: аналізу й синтезу, індукції й дедукції, причино-наслідковий, графічний метод, методи співставлення та групування, аналогії та прогнозування, що дало можливість виявити основні тенденції розвитку досліджуваного бізнесу. Результати магістерського дослідження доповідалися та обговорювалися на VІ міжнародній науково-практичній конференції (17-18 листопада 2022 р.) “Інклюзивний розвиток національної економіки: глобальні тенденції, можливості України та роль агропродовольчого сектору”, що підтверджено тезами. Практичне значення одержаних результатів полягає у формуванні рекомендацій щодо організації ресторанного бізнесу. Інформаційну базу дослідження становлять наукові праці відомих учених, спеціальна економічна література, матеріали науково-практичних конференцій, електронні ресурси та результати особистих досліджень автора. Структура роботи визначена метою і завданнями дослідження та включає в себе вступ, три розділи, висновки та список використаних джерел.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план організації сервісного обслуговування агровиробників з мобільного протруювання насіння
    (2023) Бортницький, О.В.
    Магістерська робота «Бізнес-план організації сервісного обслуговування агровиробників з мобільного протруювання насіння» складається з трьох розділів, висновків та списку використаних джерел і містить 82 с., 17 рис., 20 табл., 28 джерел. У першому розділі нашого бізнес-плану ми ретельно проаналізували характеристики ринку сервісного обслуговування агровиробників з мобільного протруювання насіння як в Україні, так і в міжнародному контексті. Також ми висвітлили технологічний аспект нашої діяльності та ретельно обґрунтували його важливість. У другому розділі бізнес-плану проекту було визначено основні характеристики діяльності, цілі та завдання. Також проведено аналіз цільової аудиторії та конкурентного середовища. У цьому розділі також розроблено організаційно-виробничий та маркетинговий плани, здійснено фінансову та економічну оцінку ефективності бізнес-проекту та проведено оцінку можливих ризиків під час його реалізації. В третьому розділі надано рекомендації щодо впровадження бізнес-плану.
  • Ескіз
    Документaccess-status.restricted.listelement.badge
    Бізнес-план з вирощування овочів у Київській області
    (2023) Федосієнко, І.І.
    Магістерська робота «Бізнес-план вирощування овочів в Київській області» складається з трьох розділів, висновків та списку використаних джерел і містить 63 с., 31 рис., 10 табл., 30 джерел. У першому розділі досліджено ринок овочівництва в Україні, основні тенденції та перешкоди, а також проаналізовано динаміку та основні чинники розвитку світового ринку овочів. Розглянуто соціальну складову аграрного бізнесу. У другому розділі визначено концепцію проєкту, його цілі та мету; наведено цільову аудиторію проєкту, проаналізовано конкурентів, визначено маркетинговий план проєкту; розроблено організаційно-виробничий план проєкту та проведені розрахунки фінансових та інвестиційних показників; визначено інвестиційну привабливість проєкту та запропоновано шляхи управління ризиками проєкту. У третьому розділі запропоновано рекомендації з реалізації бізнес-плану з вирощування овочів в Київській області.