ОПП "Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами"
Постійне посилання колекціїhttps://dglibtest.nubip.edu.ua/handle/123456789/11276
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ access-status.restricted.listelement.badge Бізнес-план відкриття фотостудії(2023) Давиденко, І.А.Структура дипломної роботи включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 23 ілюстративних матеріалів (14 таблиць та 9 рисунків). У списку використаних джерел 35 назв. Загальний обсяг роботи 52 сторінки. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні особливостей функціонування ринку фотопослуг в Україні та закордоном, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності фотостудії для погодинної оренди та розробці пропозицій по відкриттю та розвитку фотостудії «D-PHOTO». Метою дослідження є систематизація наукових та практичних знань щодо розвитку ринку фотографічних послуг та розробка і обґрунтування бізнес плану з відкриття фотостудії. Об’єктом дослідження є процес організації діяльності фотостудії. Предметом дослідження виступають теоретичні, методичні та прикладні засади розробки бізнес-плану відкриття фотостудії. Основні завдання роботи: дослідити регіональні особливості та історію розвитку сфери надання послуг з оренди фотостудій; розкрити теоретичні засади функціонування ринку погодинної оренди фотостудій; розглянути динаміку розвитку ринку погодинної оренди фотостудій в Україні; розробити бізнес план відкриття фотостудії; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності фотостудії. У першому розділі відображено історичні витоки та регіональні особливості розвитку сфери фотографії в Україні; висвітлено тенденції в сфері надання фотопослуг закордоном; розкрито теоретичні засади функціонування ринку фотопослуг, відображено його специфіку та багатогранність; досліджено динаміку розвитку ринку фотостудій для оренди в Україні. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проєкту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій; складено організаційно-виробничий план; зроблено аналіз цільового ринку, розраховано фінансову і економічну оцінку проєкту; виявлено можливі ризики і запропоновано шляхи їх мінімізації. У третьому розділі, базуючись на зібраній та проаналізованій інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу.