Перегляд за Автор "Сєрова Марія Павлівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління маркетинговою діяльністю підприємства на міжнародному рівні(2024) Сєрова Марія Павлівна; Тюріна А.Актуальність теми. Сучасним компаніям необхідно думати про майбутнє і розробляти довгострокові стратегії, які б допомагали оперативно реагувати на мінливі умови ринку. Кожна компанія має знайти свій стиль роботи, що найкраще враховує специфіку умов, можливостей, цілей та наявних ресурсів. Сьогодні маркетинг грає ключову роль у діяльності будь-якого підприємства, особливо, якщо воно виходить на міжнародний рівень. По- перше, він забезпечує керівні методологічні принципи – маркетингову концепцію, яка передбачає орієнтацію стратегій підприємства на потреби найважливіших груп споживачів. По-друге, маркетинг надає вихідні дані для розробників стратегічного плану, допомагаючи виявити привабливі можливості ринку та дозволяючи оцінити потенціал фірми. Нарешті, у межах кожного окремого підрозділу компанії маркетинг допомагає розробляти стратегію виконання завдань. Питанню управління маркетинговою діяльністю підприємства на міжнародному рівні присвячені роботи таких світових та українських вчених і практиків як Г.Л. Азоєв, Г. Ассель, Г.Л. Багієв, Л.В. Балабанова, Д. Дей, П. Дойль, М.М. Єрмошенко, В.С. Єфремов, В.К. Істамов, Н.В. Карпенко, К.Л. Келлер, Ф. Котлер, Д. Кревенс, Н.В. Куденко, Ж.-Ж. Ламбен, М. Мак- Дональд, К.І. Редченко, А.О. Старостіна, О. Уолкер-молодший, Г. Хулей, Дж. О’Шонессі, але стратегії проникнення на зовнішні ринки розглядаються ними лише як один з численних різновидів стратегій маркетингу, тому їм приділено недостатньо уваги. Поряд з тим питання успішного виходу компанії на міжнародний ринок в умовах сьогодення ще потребує додаткових досліджень, що і визначило актуальність теми бакалаврської роботи. Метою нашої бакалаврської кваліфікаційної роботи є вивчення науково-методичних підходів до управління маркетинговою діяльністю на міжнародному рівні та підвищення ефективності формування маркетингової стратегії міжнародним підприємством. Для досягнення мети бакалаврської роботи було поставлено такі завдання: – вивчити сутність та особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства; – описати сутність та види стратегій міжнародного маркетингу; – дослідити методичні підходи до аналізу управління маркетинговою діяльністю підприємства; – визначити стан та тенденції розвитку компанії «NESTLÉ»; – проаналізувати систему управління маркетинговою діяльністю компанії «NESTLÉ»; – проаналізувати маркетингову стратегію, що застосовуються компанією «NESTLÉ» на міжнародному рівні; – визначити напрями вдосконалення стратегії управління маркетинговою діяльністю компанії «NESTLÉ» при здійсненні експорту товарів; – оптимізувати використання сучасних інструментів менеджменту при управлінні міжнародним маркетингом на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю підприємства на міжнародному рівні. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства, що включає процес аналізу ринкових можливостей, відбір цільових ринків, розробку та втілення маркетингового комплексу на міжнародному рівні. Методи дослідження. Залежно від поставлених завдань під час дослідження використовувалися загальнонаукові методи системного аналізу, історичне та логічне спостереження, аналізу та синтезу. Інформаційну базу дослідження склали матеріали навчальних посібників, підручників, монографій, наукових статей в періодичних виданнях, матеріали Інтернет-джерел й дані бухгалтерської статистичної звітності досліджуваного підприємства. Результати бакалаврської кваліфікаційної роботи представлені на VII Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ» (м. Київ, 30.04.2024 р.). Практичне значення дослідження полягає у систематизації знань та досвіду, які можна використовувати для вдосконалення маркетингових стратегій та операцій інших підприємств. Це особливо корисно для компаній, що прагнуть розширити свою присутність на глобальному ринку та стати більш ефективними у своїй маркетинговій діяльності. Ця бакалаврська кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Викладена на 62 сторінках комп’ютерного тексту, містить 10 таблиць, 12 рисунків та 40 використаних джерел.