Перегляд за Автор "Луцик Ілля Валерійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ access-status.restricted.listelement.badge Управління корпоративною культурою міжнародної компанії(2024) Луцик Ілля Валерійович; Тюріна А.Концепція корпоративної культури в Україні розглядається як сфера, що потребує уваги та подальшого розвитку. Є компанії, де корпоративна культура нерозвинена або перебуває в зародковому стані, або де управління взаємовідносинами з працівниками розвивається неконтрольовано. У той же час, є компанії, які роблять кроки для зміни корпоративної культури таким чином, щоб вона сприяла та доповнювала обрану стратегію. Багато українських компаній зараз розвивають спеціалізовані служби з розробки та впровадження корпоративної культури. Керівникам потрібен час, щоб усвідомити, наскільки важливою є корпоративна культура для розвитку компанії, як нематеріальна основа конкурентоспроможності та елемент успіху компанії на ринку. Управління корпоративною культурою визначає підвищення ефективності розвитку компанії на ринку як безпосереднє стимулювання діяльності співробітників та її впливу на зовнішнє середовище і споживачів. Корпоративна культура як філософська та управлінська категорія є частиною організаційної культури підприємства і пов'язана з нею як частина і як ціле. По-перше, вона виникає як продукт її природного розвитку у зв'язку з комунікацією між працівниками та керівництвом, що є процесом формування виробничих відносин та еволюційним шляхом корпоративної культури. По- друге, культура спілкування створюється людьми, штучно нав'язується під час спілкування, є результатом раціонального вибору і вважається раціональною моделлю. По-третє, в роботі компанії поєднуються формальні раціональні та стихійні виробничі процеси, створюючи природно-штучну змішану систему, двосторонню корпоративну та громадянську культуру. У сучасному світі корпоративна культура стала важливим фактором, що впливає на успіх організацій, особливо тих, що мають міжнародний масштаб. Метою цієї бакалаврської кваліфікаційної роботи є вивчення та узагальнення теоретико-методичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо управління корпоративною культурою в міжнародній компанії. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: –дослідити концепцію корпоративної культури; –описати роль і місце корпоративної культури в процесі забезпечення конкурентоспроможності організації; –вивчити особливості управління корпоративною культурою в організації; –здійснити організаційно-економічну характеристику компанії KERNEL; –охарактеризувати фінансово-економічний стан компанії KERNEL; –проаналізувати ефективність управління корпоративною культурою KERNEL; –дослідити напрями удосконалення корпоративної культури KERNEL; –вивчити міжнародний досвід удосконалення корпоративної культури; –опрацювати напрями розвитку стратегії управління корпоративною культурою KERNEL. Об’єкт дослідження – процес управління корпоративною культурою в компанії Kernel. Предмет дослідження - теоретичні та практичні аспекти управління корпоративною культурою міжнародної компанії та підходи до підвищення її ефективності в компанії Kernel. Методи дослідження. Аналіз літературних джерел та наукових публікацій з метою вивчення теоретичних аспектів управління корпоративною культурою, спостереження та аналіз практичного досвіду управління культурою в міжнародних компаніях. Анкетування та опитування для діагностики міжнародної корпоративної культури, порівняльний аналіз міжнародного досвіду управління міжнародною корпоративною культурою для виявлення ефективних стратегій та практик. Наукова новизна полягає у можливості використання отриманих у роботі рекомендація для удосконалення корпоративної культури вітчизняних підприємств. Результати кваліфікаційної бакалаврської роботи представлені на VII Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ» (м. Київ, 30.04.2024 р.). Структура кваліфікаційної бакалаврської роботи обумовлена логікою дослідження та складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел із 46 найменувань, додатків. Робота містить 11 таблиць, 13 рисунків та 2 додатки. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок.