Перегляд за Автор "Граборенко, І.В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ access-status.restricted.listelement.badge Бізнес-план з відкриття агентства з продажу нерухомості(2023) Граборенко, І.В.Структура магістерської кваліфіційної роботи складається з: титульної сторінки, змісту, вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У роботі міститься 18 ілюстративних матеріалів (16 таблиць та 2 рисунків). У списку використаних джерел 32 назви. Загальний обсяг роботи 43 сторінки. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні розвитку ринку нерухомості, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності відкриття агентства з продажу нерухомості та розробці пропозицій його розвитку. Мета магістерської роботи полягає в теоретичному та аналітичному дослідженню планування та організації бізнес-діяльності та обґрунтування шляхів й методів подальшого вдосконалення планової та організаційної роботи підприємства. Об’єктом дослідження є бізнес проектування створення власної справи в сфері ріелторських послуг. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес –діяльності. Основні завдання роботи: дослідити розвиток ринку нерухомості; розробити бізнес-план відкриття агентства з продажу нерухомості; надати пропозиції з реалізації бізнес-плану; обґрунтувати пропозиції з розвитку бізнесу. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес-плану з відкриття агентства з продажу нерухомості. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації в агентстві з продажу нерухомості. У першому розділі розглянуто характеристика здійснення діяльності на рикну нерухомості; характеристика бізнес-ідеї започаткування власної справи на ринку нерухомості; необхідні умови для створення агенції нерухомості. У другому розділі розкрито аналітичну оцінку можливості відкриття агенції нерухомості; виконано аналіз ринку агенцій нерухомості міста Одеси; реалізовано аналіз особливості поведінки споживачів на ринку нерухомості; проведена оцінка внутрішніх конкурентних переваг; зроблено аналіз необхідних ресурсів для відкриття агенції нерухомості; розрахован прибуток від діяльності агенції нерухомості. У третьому розділі основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу.