Пономаренко, О.Г.2021-09-222021-09-222018Пономаренко О.Г. Технологічні аспекти професійної адекватності учнів у контексті європейських тенденцій гуманізації освіти / О.Г. Пономаренко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - К. : Міленіум, 2018. - Вип. 281. - С. 223-229https://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/7993У статті розглядаються питання важливості проведення профорієнтаційної роботи у середніх навчальних закладах освіти, що в майбутньому сприятиме професійній підготовці майбутніх фахівців; використання ефективних засобів профорієнтаційної роботи та в подальшому професійної підготовки майбутніх фахівців; професійного становлення особистості на всіх рівнях освіти; збереження внутрішньої цілісності освіти, її функціональної спрямованості як на вищі духовні цінності, так і на принципи професійної інтеграції особистості. Необхідність змістовного наповнення і технології реалізації профорієнтаційної роботи в аспекті орієнтації молоді на професійну діяльність у загальноосвітніх середніх школах України на основі прогресивного досвіду зарубіжних країн. Система підготовки кваліфікованих спеціалістів є головним завданням професійно-практичної освіти НУБІП Україниukпрофорієнтаційна роботапрофесійне становленняпрофесійні намірипрофесіякомпетенціяпрофесіоналізаціяособистістьТехнологічні аспекти професійної адекватності учнів у контексті європейських тенденцій гуманізації освітиOther